Сили оборони шукають різних спеціалістів

День маркетолога

Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.

429
вакансій
30 000
середня зарплата
задоволеність

Що робить digital-маркетолог

Щоб зрозуміти, що входить до обов’язків digital-маркетолога, спочатку варто розібратися з самим поняттям digital-маркетингу. Отже, digital-маркетинг — це маркетинг, який використовує цифрові канали для залучення та утримання клієнтів.

Часто digital-маркетинг плутають з інтернет-маркетингом і вважають, що digital-маркетолог займається виключно поданням товарів і послуг, залученням і утриманням клієнтів через Мережу, проте це не так. Інтернет-маркетинг — тільки частина роботи digital-маркетолога, насправді його обов’язки часто виходять за межі інтернету, в офлайн, хоча і нерозривно з ним пов’язані.

Як це відбувається? Наприклад, якщо ви розміщуєте білборд, то це звичайний маркетинг, але якщо на ньому є QR-код, це вже digital-маркетинг; якщо розміщуєте рекламу на радіо чи телебаченні — маркетинг, а якщо в мовленні онлайн-радіостанції або цифрового ТБ — digital-маркетинг.

Таким чином ми отримуємо головний обов’язок digital-маркетолога — залучати та утримувати клієнтів, користувачів з використанням усіх доступних цифрових засобів.

Для цього фахівцеві потрібно:

  • Вибудовувати digital-стратегію — план просування товару або послуги в інтернеті.
  • Розробляти і впроваджувати медійні кампанії, контролювати їхню реалізацію.
  • Складати портрет покупця, клієнта, користувача.
  • Займатися побудовою комунікації між компанією і клієнтами в інтернеті (через платну рекламу — за моделлю PPC, через email-маркетинг, соціальні мережі та інше).
  • Аналізувати ринок і конкурентів.
  • Займатися SEO-оптимізацією сайту компанії.
  • Працювати з веб-аналітикою сайту, проводити A / B тести.
  • Тестувати й оцінювати ефективність різних каналів комунікації та розробляти плани освоєння нових.

Часто digital-маркетолог також проводить численні зустрічі з задіяними в створенні продукту і рекламної кампанії співробітниками, агентствами-підрядниками (ставить їм завдання і стежить за виконанням), партнерами, іноді з клієнтами. Впродовж роботи взаємодіє з різними командами всередині компанії — дизайнерами, веб-розробниками, контент-менеджерами.

Скільки заробляє digital-маркетолог

Зарплата digital-маркетолога зазвичай перевищує середню. Вона залежить від масштабності та складності проєкту, яким займається фахівець, а також від його досвіду роботи.

Середня зарплата
30000 грн
Розподіл зарплат
15 000 грн
63 000 грн

В середньому «Digital-менеджер» в Україні заробляє 30000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 648 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Digital-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні digital-маркетологу

  • Глибокі знання в маркетингу та інтернет-маркетингу.
  • Уміння настроювати й аналізувати інтернет-аналітику.
  • Аналітичний склад розуму.
  • Творчі здібності, розуміння принципів написання рекламних текстів, створення зображень, що привертають увагу.
  • Базові знання HTML, CSS або Photoshop.
  • Комунікабельність, бажано розвинений особистий бренд.
  • Уміння працювати в команді й ставити задачі іншим фахівцям.
  • Досвід роботи в продажах схвалюється.
  • Готовність постійно дізнаватися нове і здатність швидко навчатися.

Переваги та недоліки в роботі digital-маркетолога

    • Цікава професія, яка об’єднує творчість та аналітику.
    • Можливість вести кілька проєктів одразу, займатися міжнародними проєктами.
    • Затребуваність фахівців.
    • Висока зарплата.
    • Можливість разом з успішними проєктами розвивати свій особистий бренд.
    • Численні знайомства з цікавими людьми.
    • Можливість частково або повністю перейти на дистанційну роботу.
    • Часта необхідність працювати у позаробочий час (термінові, ситуативні завдання).
    • Необхідність швидко перемикатися з одного процесу на інший.
    • Багато стресу.
    • Часто зарплата і робоча завантаженість фахівця залежать від сезонності.
    • Високий рівень конкуренції серед фахівців (особливо в великих містах).

Як самі digital-маркетологи оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи digital-маркетологом.

Кар’єрне зростання

3.5

Зарплата

3.0

Задоволеність професією

4.0

Безпека

4.0

Баланс між роботою та життям

3.5

Наскільки затребувані digital-маркетологи

Оскільки переважна більшість компаній зараз активно використовують цифрові технології для реклами і налагодження контакту з клієнтами, digital-маркетологи дуже затребувані.

429
вакансій на сайті

Де вчитися на digital-маркетолога

Стати digital-маркетологом можна, закінчивши профільні курси за цим напрямком. Добре, якщо до цього ви вже отримали знання в маркетингу, рекламі та/або аналітиці сайтів.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, п’ятниця

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Журналіст

Журналіст

Журналіст — це співробітник засобу масової інформації, автор інформаційних та аналітичних матеріалів на різні теми.

Бізнес-аналітик

Бізнес-аналітик

Бізнес-аналітик займається розробкою стратегії розвитку бізнесу. Він знаходить і вирішує проблеми, тим самим роблячи проєкт успішним і затребуваним.