Резюме від 13 травня 2024 Файл

Ірина

Головний спеціаліст на державній службі

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
СВЯТЧЕНКО ІРИНА ІВАНІВНА

Мета: заміщення вакантної посади
Дата народження: 01.06.1984
Місце проживання: м. Бородянка, Київська область, Бучанський район, вул. Паркова, 9 кв. 63
Громадянство: українка
Сімейний стан: Одружена, виховую двох дітей
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

2003 рік - Топографічний технікум Національного авіаційного університету
Спеціальність - Землевпорядкування, кваліфікація – землевпорядник.

2006 рік - Інститут післядипломної освіти Київського національного університету технологій та дизайну.
Підвищено професійну кваліфікацію за напрямом бухгалтерський облік.

2007 рік - Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади.
Підвищення кваліфікації з питань органів місцевого самоврядування державних підприємств, установ та організацій при київській облдержадміністрації.

2009 рік - Вищий навчальний заклад Інститут землевпорядкування та професійних технологій при Національному авіаційному університеті.
Напрям підготовки: Геодезія, картографія та землевпорядкування, кваліфікація - бакалавр геодезії картографії та землевпорядкування.

Досвід роботи:
З 2006 року й по 2023 час працювала у сфері державної служби управління соціального захисту населення Бучанської РДА
• своєчасне і якісне відпрацювання документів;
• забезпечення формування виплатних документів на отримання соціальних допомог, передбачених чинним законодавством;
• перевірка особового рахунку одержувача соціальних допомог, підтвердження виплати в автоматизованому режимі;
• проведення зустрічних звірок з банківськими установами та поштовими відділеннями зв’язку з питань формування і виплати одержувачів соціальних допомог;
• ведення картотеки особових рахунків;
• формування виплатних документів по всіх видах соціальних допомог;
• робота з профільним програмним забезпеченням.
Додаткові знання:
• досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox) і електронною поштою (Outlook Express), маю досвід роботи з офісною технікою;
• вміння проводити аналітику нормативно правових актів;
• знання іноземних мов: англійська – початковий рівень;
• робота з законодавчими базами «Законодавство».
Особисті якості:
Відповідальність, працьовитість, чесність, уважність до деталей, оперативність, здатність швидко здобувати нові навички та вміння, здатність виходити з конфліктних ситуацій.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами