Резюме від 28 квітня 2024 Файл

Віра

Керівник відділу

Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Буча

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дабіжа Віра

Дата народження: 10 січня 1988
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання: Буча

Освіта
• Вища, диплом магістра з відзнакою
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»", м.Київ.
• Інститут права та суспільних відносин
Спеціальність: Міжнародні відносини (Інформаційний аналітик-міжнародник). 2010 рік.
• Право 2017 рік.
• Кандидат наук з державного управління, 2021 рік
Міжрегіональна академія персоналом
Доцент кафедри міжнародних відносин та політичного консалтингу, 2022 рік

Досвід роботи
Доцент кафедри міжнародних відносин та політичного консалтингу, Інституту права та суспільних відносин. Завідувач аспірантури та докторантури.
Відкритий міжнародний Університет розвитку людини «Україна» м. Київ
З листопада 2006 – по теперішній час
• Організація роботи аспірантури та докторантури.
• Забезпечення виконання покладених на підрозділ завдань щодо участі у формуванні та реалізації політики університету у сфері наукової діяльності та підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук; організовує та координує освітній процес в аспірантурі.
• Сприяння залученню до участі в освітньому процесі аспірантури та докторантури, висококваліфікованих викладачів, у відповідності до встановлених ліцензійних умов.
• Підготовка проекти наказів, рішень Вченої ради Університету та планової статистичної звітності щодо діяльності аспірантури та докторантури.
• Розробка проекти документації, що належать до компетенції аспірантури та докторантури, а також змін до неї.
• Координування профорієнтаційної роботи та хід набору абітурієнтів до аспірантури та докторантури, розробляє графіки проведення вступних і кандидатських іспитів.
• Забезпечення належної роботи відповідних екзаменаційних комісій
• Вживання заходів щодо удосконалення організації роботи аспірантури та докторантури, сприяє підвищенню кваліфікації працівників.
• Забезпечення, в межах функціональних обов’язків, надання необхідної організаційно-методичної та консультативної допомоги аспірантам, докторантам та здобувачам.
(По сумісництву)
Начальник аналітичного відділу (Департамент стратегій розвитку університету)
• Консультування і координація структурних підрозділів Університету щодо розробки планів заходів, спрямованих на вдосконалення системи розподілу і перерозподілу ресурсів.
• Участь у формуванні кадрової політики Університету, програми соціального захисту співробітників та студентів, положень про оплату праці, систему заохочень, розробка методичних матеріалів щодо відбору кадрів, їх атестації та системи підвищення кваліфікації.
• Підготовка статистичних звітів із різних аспектів діяльності, збір і аналіз даних для визначення показників, що характеризують напрямки діяльності, дослідження тенденцій розвитку Університету.
• Створення баз даних студентів, зокрема, студентів із особливими потребами, викладачів, співробітників, що становитимуть основу системи підготовки і перепідготовки кадрів, професійної орієнтації, організації студентської практики, працевлаштування тощо.

Заступник директора департаменту формування контингенту та рекламної діяльності
• Проведення відкритих лекцій, семінарів.
• Аналіз та розроблення стратегії проведення профорієнтаційної роботи
та поповнення контингенту. Виявлення основних джерел формування
контингенту до ЗВО.
• Планування, організація, проведення, контроль та регулювання
профорієнтаційної роботи в Університеті (БС (базова структура) та ТВСП
(територіально відокремлені структурні підрозділи).
• Організація співпраці з підприємствами, установами, комерційними і
некомерційними організаціями, органами влади, громадськими організаціями, роботодавцями, населенням.
• Розробка рекомендацій щодо вдосконалення профорієнтаційної роботи; - організація збору, аналізу та узагальнення результатів профорієнтаційної роботи, проведеної структурними підрозділами Університету.
• Організація та проведення предметних конкурсів, майстер-класів, олімпіад,
науково-практичних конференцій.
• Налагодження співпраці з департаментами, управліннями освіти і науки, обласних та міських державних адміністрацій, відділами освіти районних,державних адміністрацій, державною службою, центрами зайнятості та іншими установами, організаціями й підприємствами для узгодження і проведення заходів із профорієнтаційної роботи.

• Помічник депутата Київської міської ради (за сумісництвом) м. Київ
Серпень 2015-Серпень 2016
• Організація особистих прийомів громадян.
• Внедненіе проектів соціального характеру на округах.
• Організація зустрічей, ревізій, святкувань державних свят.
• Моніторинг ЗМІ, контроль за написанням депутатських звернень, запитів, листів.
• Обробка звернень громадян, підготовка проектів відповідей, ведення бази.
• Тісна співпраця з місцевими органами влади (РДА, Керуючі компанії, департаменти і профільні відділи району). Політичний консалтинг, PR, ведення переговорів, медіа підтримка.
• Розробка і реалізація проектів політичної кампанії. Політичний PR Копірайтинг.
• Моніторинг наявності політичних сил на округах.

Володіння мовами
Український - рідний, Англійска –B1, Німецька – А1.

Знання програм
Упевнені користувач ПК, Corol, Moodle, Photoshop, Outlook, і т.д.

Додаткова інформація
Я працюю на результат. І роблю так, щоб результат працював на мене. Чесна, дипломатична, цілеспрямована, комунікабельна, тактовна, ініціативна.
І так, мені є далі чому вчитися.

Сімейний стан
Незаміжня, є дитина

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: