Резюме від 29 травня 2024 Файл

Оксана

Трейд-маркетинг менеджер, керівник напрямку торгового маркетингу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бичкова Оксана
Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація

• Відмінне знання ринку рекламних послуг, виробничих площадок, технологічних процесів
• Організація робіт з відкриття, брендування та оснащення маркетинговими матеріалами торгових точок компанії
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення
• Розробка, запуск та контроль оффлайн рекламних кампаній різної складності
• Розробка, виготовлення POS матеріалів будь-якої складності
• Проведення маркетингових активностей із партнерами
• Формування затрат та ефективне управління бюджетом
• Практичні навички в управлінні клієнтським досвідом
• Ефективне співробітництво зі зовнішніми рекламними агенствами та партнерами
• Навички управління персоналом, адміністрування проектів
• Професійне володіння графічними пакетами

Професійний досвід

Керівник відділу торгового маркетингу
січень 2021 – серпень 2023 (2 роки 8 місяців)
АТ «АКБ «КОНКОРД», Київ (трейд-маркетинг, реклама, банк)

• Планування та контроль річного бюджету відділу
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення
• Управління спеціалістами профільного відділу
• Розробка проектів зовнішнього та внутрішнього оформлення відділень банку різного формату, ГО
• Супровід проектів на отримання дозвільної документації щодо зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Складання технічного завдання для реалізації проектів з оформлення відділень банку, підбір підрядних компаній згідно з тендерною процедурою.
• Експлуатаційне обслуговування внутрішніх та зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Проведення тендерів, контроль оплати, укладання договорів
• Просування банківських продуктів у мережі партнерів
• Забезпечення мережі банку і екосистеми CFS рекламною, сувенірною продукцією, контроль іх наявності у відділах банку

Проектний менеджер клієнтьского досвіду
(травень 2022 - серпень 2023)

• Проведення аналізу, розробка заходів з мінімізації негативних звернень клієнтів
• Проведенні кількісних та якісних досліджень по замовленню бізнесі
• Розробка та впровадження регулярних досліджень оцінки клієнтського досвіду (CSI, NPS)
• Розробка та запуск автоматизованої системи управління зверненнями клієнтів, показниками CSI, NPS в CRM, підтримка проекту в напрямку роботи з клієнтами
• Розробка і впровадження «Стандартів якості обслуговування» (візуальні, операційні, сервісні) для: контакт центру (гаряча лінія, чат, друга лінія підтримки), відділення банку
• Організація та проведення дослідження «Таємний покупець» для контакт центру, відділень банку

Досягнення:
Розроблені та імплеметовані нові стандарти зовнішнього і внутрішнього оформлення відділень банку. Розроблено та вироблено WelcomePack для картки «NEOCARD»

Керівник відділу торгового маркетингу
червень 2015 – грудень 2020 (5 років 6 місяців)
АТ «Банк Кредит Днепр», Київ (трейд-маркетинг, реклама, банк)

• Планування та контроль річного бюджету відділу
Управління спеціалістами профільного відділу
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення
• Розробка проектів зовнішнього та внутрішнього оформлення відділень банку різного формату, ГО
• Супровід проектів на отримання дозвільної документації щодо зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Складання технічного завдання для реалізації проектів з оформлення відділень банку, підбір підрядних компаній згідно з тендерною процедурою.
• Експлуатаційне обслуговування внутрішніх та зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Проведення тендерів, контроль оплати, укладання договорів
• Прийняття рішень по розвитку і вдосконаленню діяльності регіональних дирекцій/відділів у ролі члена Комітету регіонального розвитку мережі банку
• Просування банківських продуктів у мережі партнерів.
• Організація рекламних заходів у регіональних відділеннях з метою просування продуктів і сервісів Банку, проведення відкриття нових відділівень, у тому числі святкові заходи.
• Організація участі банку у виставках та профільних конференціях
• Забезпечення регіональних дирекцій/відділень рекламною, сувенірною продукцією, контроль іх наявності у відділах Банку.
• Участь у розробці загальної маркетингової стратегії Банку.

Досягнення:
Розроблені і імплементовані нові стандарти зовнішнього і внутрішнього оформлення регіональнх дирекцій і всії форматів відділів Банку.
Розгорнута мережа мобільних ІКЦ від проекту до мережі торгових точок: від розробки меблевого функціонального комплексу до встановлення в торгівельних центрах.

Оптимізовані витрати по маркетинговій підтримці, без зниження ефективності.
Залучені до співробітництва на постіній основі надійні, професійні і прийнятні по вартості підрядники.

Керівник відділу маркетингу і реклами
липень 2009 – березень 2013 (3 роки 3 місяці)
ПП «Ломбард Розман и компанії» ТМ «Универсальний Ломбард», Київ (маркетинг, реклама)

• Розробка маркетингової і PR стратегій
• Операційний маркетинг, позиціонування на ринку, дослідження і аналіз ринку
• Розробка і реалізація продуктової стратегії
• Розробка креативної ідеї для комунікації бренда і продуктів
• Участь у розробці загальної стратегії компанії
• Планування і реалізація маркетингових заходів, націленних на розвиток региіональної мережі ломбарду
• Повна рекламна підтримка: розробка комунікаційної стратегії, підготовка і реалізація медіапланів по просуванню продуктів і послуг шляхом використання ефективних каналів комунікації
• Відкриття нових відділень: оформлення згідно до стандартів, маркетингова і рекламна підтримка
• Формування і управління бюджетом відділу
• Організація і контроль роботи відділу
Досягнення:
Завдяки реалізованій маркетинговій стратегії компанія ввійшла у топ 10 гравців ломбардного ринку у 2009-2011
Розроблені і впроваджені універсальні умови кредитування, у яких реалізовані усі діючі на ринку схеми
Розробка і реалізація клієнтської політики – запуск програми лояльності Орієнтація на результат – виконання плану по доходу

Керівник відділу маркетингу малого та середнього бізнесу і споживчого кредитування
січень 2007 – червень 2009 (2 року 5 місяців)
ЗАО «Альфа-банк», Київ (маркетинг, реклама)

• Організація і контроль роботи відділу, обслуговуючого два основних бізнес-підрозділи банку
• Департамент по роботі із малим та середнім бізнесом (МСБ) та Блок споживчого кредитування
• Планування і координація маркетингових і рекламних активностей на національному рівні. Розробка маркетингрової політики відділу (у рамках загальнобанківської), основаній на аналізі продуктової лінійки, прогнозування попиту цільовою аудиторією
• Розробка стратегії проведення рекламних заходів за допомогою різних каналів комунікації: преса (національний і регіональний рівні), зовнішня реклама, BTL активність, директ маркетинг, виставки
• Підготовка, складання і реалізаця медіа-планів для просування продуктів для малого та середнбого бінесів, а також споживчіх кретитів – з урахування специфіки цільової аудиторії
• Відбір контрагентів: рекламні агентства, BTL агентства, полиграфічні підприємства
• Формуванні корпоративного стилю
• Відслідковування і аналіз ефективності проведених рекламних кампаній по результатам продажів
• Формування і розподілення і контроль виконання маркетингового бюджету

Досягнення (відділ маркетингу малого та середнього бізнесу):
Запуск продажів продуктів малого та середнього бізнесів Перевиконання планів продаж на протязі одного року у 2 рази
Залучення нових клієнтів за допомогою якісних рекламних кампаній і правильно обраних каналів комунікацій, утримання поточних за допомогою спеціальних програм лояльності.

Досягнення (відділ споживчого кредитування):
Розробка, адаптація, впровадження та контроль виконання корпоративних стандартів. За результатами планових аудитів 90% точок продажу відповідали стандартам через 3 місяці після початку впровадження.

Персональна інформація
Освіта:
Харківський авіаційний інститут ім. Жуковського
Спеціальність: Інженер-системотехнік САПР

Професійний розвиток:
«Продажі, Повний курс», «Time management».
Організація: Dandy Distribution LLC, Киев, 2003

«Основи менеджменту: управління по цілях»
Організація: «Мейнстрім консалтинг», 2008

Сервіс Дизайн Конференція, 2021, 2023

Курс Product Market від IAMPM, 2022

Володіння мовами:
Українська – вільно
Англійська – розмовна

Навички:
Робота з оргтехнікою – досвідчений користувач
Вільне володіння програмними продуктами: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Lotus, Outlook Express, 1С, Bitrix24, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw

Про себе:
Узявшись за будь-який проект, здатна знайти оптимальні варіанти для реалізації.
Можу працювати самостійно або в команді.
Постійно вивчаю тендеції на професійному ринку, розглядаю будь-яке навчання з практичного боку, що саме можу застосувати в роботі.

Захоплення: музика, кіно, спорт.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: