Резюме від 5 квітня 2024 Файл

Євгенія

Адміністративний директор, заступник директора, бізнес-асистент

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Євгенія Юріївна
Фактична адреса: Київ
Моб. телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2008 р., Національний аерокосмічний університет ім. М .Є. Жуковського «Харківський
авіаційний інститут»
Спеціальність: психологія
Кваліфікація: психолог

Досвід роботи:
10.2018р. – 12.2023р. Будівельна компанія
Заступник директора/Операційний директор/Особистий помічник
Обов’язки:

1. Розподілення, планування фінансової складової та контроль руху коштів.
2. Прорахунок прибуткової та видаткової частини об’єкта.
3. Виконання поставлених власником компанії обов'язків та задач + особистих.
4. Робота зі службою безпеки компанії – постановка задач.
5. Робота з IT службою компанії – постановка задач. Організація роботи на сервері.
Контроль доступу для інших працівників.
6. Робота з юристом по ключовим питанням: договорів (ЗЕД, купівлі-продажу,
поставки), реєстрація компанії та інше.
7. Робота по написанню пояснень по розблокуванню податкових накладних, спільно з
юристом, бухгалтером.
8. Знання професійного правового поля.
9. Клієнт-банк. Валютні операції. Спілкування з банками. Відкриття рахунків.
10. Документообіг. Перевірка документів.
11. Планування, розподіл робочих процесів та контроль їх виконання.
12. Організація гідних умов офісу для кожного члена компанії. Починаючи з пошуку
офісу. Адміністрування офісу.
13. Пошук працівників.
14. Створення бази потенційних клієнтів.

06.2009р. – 09.2018р. Компанія з управління активами
Начальник відділу операцій з цінними паперами
Обов’язки:

1. Робота з договорами купівлі-продажу, обміну, комісії.
2. Повний супровід договору від початку до повного виконання умов.
3. Робота зі зберігачем цінних паперів, брокером.
4. Документообіг.
5. Фінмоніторінг.
6. Контроль оплати за договорами.

Професійні навики:
Уміння створювати і вести роботу «з нуля». Управління персоналом.
Уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», робота з договорами. Досвідчений
користувач ПК.
Особисті якості:
Пунктуальна, конфіденційність, комунікативна, цілеспрямована, організована, вміння
працювати в команді, маю вміння вирішувати складні задачі, в тому числі організаційного
характеру, залюбки і швидко навчаюсь новому, уважність до деталей, дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: