Резюме від 5 травня 2024 PRO

Марина

Директор з управління персоналом, тренер з розвитку персоналу, адміністратор роздрібної мережі

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з управління персоналом, професіонал з розвитку

з 09.2022 по 02.2024 (1 рік 5 місяців)
Respect, Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Пошук та підбір персоналу для компанії.
•Контроль та ведення акаунтів (work.ua / robota.ua ) з підбору персоналу.
•Контроль відкриття та закриття вакансій (звітність).
•Прийом заявок від керівників відділів на пошук та складання портрету кандидата.
•Контроль ведення бази кандидатів (формування резерву).
•Контроль виявлення причин плинності кадрів, аналіз та пропозиції до своєчасних дій щодо запобігання.
•Контроль проходження випробувального терміну співробітників офісу та ТОП роздрібу.
•Моніторинг ринку праці та своєчасне подання інформації керівництву.
•Контроль пакету документів кадрової справи (прийом, звільнення/переведення).
•Розробка/оновлення посадових інструкцій.
•Контроль та ведення штатного розпису роздрібу, оновлення структури компанії.
•Прийняття рішення щодо прийому/звільненню/переведенню/ротації персоналу.
•Планування повного циклу навчання для роздрібу .
•Участь та контроль у адаптації персоналу .
•Проведення атестації для роздрібного персоналу з наступними рекомендаціями щодо співробітника, оцінки знань та ефективності навчання.
•Проведення навчання за стандартами роботи роздрібу, а також надання нової інформації , яка розвиває співробітників.
•Розробка програм тренінгів, презентацій відповідно до стандартів компанії.
•Планування, організація та проведення тренінгів для роздрібного персоналу (Київ/ регіони).
•Польовий супровід співробітників роздрібу на локації, відпрацювання та закріплення знань; наставляння до наступного візиту для керівників та торгуючого персоналу.
•Побудова механізму розвитку внутрішніх кандидатів.
•Ведення внутрішньої звітності навчання.
•Аналіз ключових показників ефективності персоналу роздрібу та надання рекомендацій.
•Контроль роботи з співробітниками, що відстають, контроль карти розвитку співробітників на магазині.
•Проведення зборів з керівниками магазинів.
•Координація роботи адміністративного складу магазинів із персоналом.
•Безперервна комунікація з керівниками магазинів з усіх питань HR відділу.
•Розробка та написання інструкцій, стандартів для персоналу згідно з вимогами компанії.
•Контроль графіків запланованих тренінгів роздрібу, які проводять керівники магазинів.
•Проведення планових та позапланових перевірок магазину по «чек листу» - перевірка якості робочих процесів/обслуговування (надання зворотнього зв’язку).
•Перевірка та коригування робочих графіків роздрібу.
•Контроль графіків відпусток роздрібу.
•Збір інформації про розмірну сітку співробітників роздрібу - контроль видачі форми працівникам роздрібу, звітність.
•Надсилання інформаційних листів про оновлення звітності для роздрібу та зміну контактів роздрібу.
•Внесення пропозицій по мотиваційним програмам для персоналу роздрібу та впровадження цієї системи мотивації в дію.
•Складання бюджету.
•Звіт про виконану роботу для керівництва компанії.
•Організації корпоративних заходів.
•Управління та організація роботи HR відділу.

Професіонал з розвитку персоналу

з 08.2020 по 09.2022 (2 роки 1 місяць)
Respect, Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Планування повного циклу навчання для роздрібу (розробка та оновлення матеріалу з адаптації, матеріалу з навчання, матеріалу для оцінки знань) .
•Участь та контроль у адаптації персоналу (стажування нових співробітників).
•Проведення атестації для роздрібного персоналу з наступними рекомендаціями щодо співробітника, оцінки знань та ефективності навчання.
•Проведення навчання за стандартами роботи роздрібу, а також надання нової інформації , яка розвиває співробітників.
•Розробка програм тренінгів, презентацій відповідно до стандартів компанії.
•Планування та організація проведення тренінгів для Києва та регіонів (пошук локації/конференц зал; бронювання квитків/готелів; розрахунок).
•Проведення навчальних тренінгів для роздрібного персоналу.
•Польовий супровід співробітників роздрібу на локації, відпрацювання та закріплення знань; наставляння до наступного візиту для керівників та торгуючого персоналу.
•Участь у розвитку внутрішніх кандидатів (робота з лідерами, аналіз потенційних співробітників з метою кар’єрного зростання).
•Ведення внутрішньої звітності навчання.
•Аналіз ключових показників ефективності персоналу роздрібу та надання рекомендацій.
•Контроль роботи з співробітниками, що відстають, контроль карти розвитку співробітників на магазині.
•Проведення зборів з керівниками магазинів (на постійній основі - щотижня).
•Координація роботи адміністративного складу магазинів із персоналом.
•Розробка та написання інструкцій, стандартів для персоналу згідно з вимогами компанії.
•Контроль графіків запланованих тренінгів роздрібу, які проводять керівники магазинів (відвідування тренінгів онлайн/офлайн) - настанова, зворотний зв'язок.
•Проведення планових та позапланових перевірок магазину по «чек листу» - перевірка якості робочих процесів/обслуговування (надання зворотнього зв’язку).
•Перевірка та коригування робочих графіків роздрібу.
•Контроль графіків відпусток роздрібу.
•Збір інформації про розмірну сітку співробітників роздрібу - контроль видачі форми працівникам роздрібу, звітність.
•Надсилання інформаційних листів про оновлення звітності для роздрібу та зміну контактів роздрібу.
•Внесення пропозицій по мотиваційним програмам для персоналу роздрібу та впровадження цієї системи мотивації в дію.
•Участь у складанні бюджету.
•Участь в інших проектах HR відділу пов'язаних з персоналом.
•Звіт про виконану роботу для керівництва компанії.
•Участь в організації корпоративних заходів.

Досягнення:
Розробка та проведення тренінгів інтенсивів по 8 годин та міні тренінгів; розробка адаптаційних листів; розробка атестації (тестовий варіант/усне опитування); розробка/оновлення книги по навчанню; кар’єрне зростання з посади професіонала з розвитку персоналу на посаду директора по управлінню персоналом.

Керуючий магазином

з 06.2016 по 07.2020 (4 роки 1 місяць)
Respect, Київ (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
•Побудова робочого процесу на магазині (планування робочого процесу магазину та персоналу, організація ефективної роботи, мотивація персоналу, контроль усіх робочих процесів пов’язаних з магазином та персоналом).
•Виконання планових показників та сприяння їхньому росту (план продажу, KPI показники). Постановка загального плану магазину персоналу, встановлення персональних планів для кожного продавця. Аналіз результату показників (продажу) магазину та персоналу щоденно, щотижнево, щомісячно. Робота над вдосконаленням показників.
•Робота з персоналом (управління): підбір персоналу, проведення співбесіди, формування команди, навчання персоналу, адаптація персоналу, атестація персоналу, мотивація персоналу, проведення тренінгів, проведення індивідуальних бесід (карта розвитку), проведення п’ятихвилинок (щоденно/ранок), постановка задач, надання зворотнього зв’язку.
•Контроль та забезпечення якісного обслуговування покупців співробітниками магазину.
•Кадрова документація (оформлення пакету документів: прийом, звільнення).
•Складання графіку роботи персоналу щомісяця, складання графіку відпусток персоналу щорічно, складання табелю обліку робочого дня щомісяця.
•Дотримання стандартів по мерчендайзингу у торговому приміщенні згідно правилам компанії.
•Контроль та аналіз маркетингових активностей, які проходять на магазині.
•Контроль наявності всього асортименту в торговому залі та контроль відповідності цінників на товарі.
•Аналіз товарних залишків магазину, швидкість продажів продукту в магазині за групами товарів. Організація товарного запасу, вчасного підсорту (комунікація з відділом реалізації).
•Аналіз конкурентного середовища (мерчендайзинг, маркетингові активності, товар, цінова політика, трафік, обслуговування тощо).
•Контроль товару: прийом товару, переміщення/відправка товару, відбракування товару, формування листів розбіжності, формування акту відбраковки, переоцінка товару, переоблік товару (щомісячно).
•Облік та контроль товарно-матеріальних цінностей (МШП).
•Контроль касової дисципліни (робочі процеси): відкриття та закриття зміни на касовому апараті, заповнення книги КОРО, проведення продажу та повернення на касі, контроль руху коштів у касі магазину, проведення інкасації.
•Вирішення адміністративних та господарських питань.
•Ведення звітності для керівника компанії та офісних співробітників.

Досягнення:
Формування сильної та ефективної команди, виконання плану продажу та показників ефективності, кар’єрне зростання від керуючого магазину до професіонала по розвитку персоналу.

Керуючий/Адміністратор магазину

з 04.2008 по 05.2015 (7 років 1 місяць)
Colin's Ukraine, Київ (Легка промисловість)

Основні обов’язки:
•Планування та організація робочих процесів на магазині.
•Забезпечення виконання плану магазина та показників ефективності.
•Управління персоналом магазину.
•Контроль дотримання персоналом робочих процесів на магазині.
•Контроль надання персоналом бездоганного сервісу кожному покупцю.
•Контроль дотримання персоналом усіх стандартів компанії.
•Аналіз показників магазину та аналіз показників кожного співробтника індивідуально.
•Мотивація персоналу.
•Навчання, адаптація та атестація персоналу.
•Проведення п’ятихвилинок, зборів, міні-тренінгів для персоналу.
•Дотримання стандартів компанії по мерчендайзингу магазина.
•Аналіз конкурентів.
•Контроль прийому, відправки товару, алгоритм роботи з браком.
•Проведення інвентаризації, переоцінки.
•Знання касової дисципліни: відкриття та закриття зміни, алгоритм проведення продажу та повернення; проведення інкасації; заповнення касової звітності.
•Ведення документації магазину.
•Своєчасне подання звітності керівництву компанії.
•Забезпечення безперебійної роботи магазину.
•Знання функціоналу всіх співробітників магазину (при необхідності примінити).

Продавець-консультант-касир

з 03.2006 по 03.2008 (2 роки)
Colin's Ukraine, Київ (Легка промисловість)

Основні обов’язки:
•Надання бездоганного сервісу покупцям (консультування та обслуговування покупців).
•Виконання індивідуальних планів.
•Виконання поставлених задач, які надає адміністратор магазину.
•Підтримка чистоти торгового приміщення.
•Підтримка мерчендайзингу згідно стандартів компанії.
•Участь у переоцінках, інвентарізаціях.
•Працювати по принципам та стандартам компанії.
•Знання касової дисципліни: розрахунок покупців на касі, відкриття та закриття зміни, інкасація, заповнення касової книги .

Досягнення:
Виконання та перевиконання особистих показників; кар’єрне зростання від продавця консультанта до керуючого магазином.

Продавець – консультант

з 09.2003 по 12.2005 (2 роки 3 місяці)
Альтам, Київ (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
Надання покупцям бездоганного сервісу, вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта; прибирання та мерчендайзинг магазину; розрахунок покупців; участь у переоцінці та інвентарізації; прийом товару.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет (КНЕУ)

Юридичний, право, Київ
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

заочна форма навчання

Додаткова освіта та сертифікати

COLIN`S / Pulse – тренінг «Майстерність обслуговування»

2006 (2 дні)

COLIN`S Academy- тренінг «Ефективний керівник»/

2014 (2 дні)

Pro Business Center (Центр Бізнес Технологій)/тренер Косовски Олексій – тренінг для керівників магазинів "Тренди в управлінні"

2019 (2 дні)

Insightlntegro (people/money matter)/тренер Фурса Олена – тренінг для керівників «Секрети успішного керівника»

2019 (2 дні)

Businees school / Школа тренірів / Oksana Grabar – тренінг/аудиторний курс «Школа тренерів»

2021/ (5 днів / 50 академічних годин)

Go Business/ тренер Oksana Dubovyk – тренінг «Функціональне тренерство, наставництво, навчання на робочому місці»

2021 (2 дні)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Додаткова інформація
Зі мною можна зв'язатися по номеру телефона: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

•Здатність до прийняття нестандартних рішень;
•Ефективна організація робочого часу;
•Вмотивованість, старанність та відповідальність;
•Цілеспрямованість;
•Комунікабельність;
•Вміння працювати в команді та самостійно;
•Дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: