Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Евгения

Менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, закупівельник

Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Роєва Євгенія Леонідівна

Дата народження: 18.12.1982р.
Місто: Київ
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (через месенджери Viber, Telegram, Messenger)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

09.2007 р. — 09.2020 р. МПП Фірма “Ерідон”
Менеджер із забезпечення операцій закупівлі та продажу відділу мінеральних добрив

1. Документальний супровід при роботі з постачальниками:
• формування листів-замовлень на постачальників;
• отримання та перевірка договорів закупок від постачальників;
• контроль оплати на постачальників;
• отримання, перевірка прибуткових накладних від постачальників та передача в бухгалтерію;
• оформлення пакетів документів для постачальників;
• проведення звірок з постачальниками в розрізі рахунків по кожному продукту з метою визначення залишків, закриття взаєморозрахунків.
2. Документальний супровід при роботі з регіональними підрозділами:
• перевірка та затвердження в програмі 1С заявок на оплату за послуги залізниці, транспортні послуги, страховки;
• погодження з керівником та затвердження кредитних заявок у програмі 1С;
• перевірка від клієнтів листів на повернення коштів;
• звірка з бухгалтерами регіональних підрозділів по виписаних документах;
• перевірка залишків продукції на складах регіональних підрозділів;
• розрахунок тарифів на перевезення продукції (ТМ-Карта);
• консультації щодо наявності товару на складах компанії та можливості поставки;
• прорахунок та внесення в базу цін, формування прайсів для регіональних представництв;
• резервування товару для забезпечення покупців у рахунках від постачальників та зі складів компанії.
3. Документальний та інформативний супровід процесів логістики:
• ведення бази даних контрагентів;
• збір та аналіз інформації щодо необхідності забезпечення регіональних складів товаром;
• збір та перевірка заявок на відвантаження від регіональних підрозділів (тип транспорту залізничний, автомобільний);
• погодження квоти на об’єми завантажування товару зі складів заводів-постачальників;
• формування та передача транспортних інструкції на постачальника;
• організація та контроль за відвантаженням товару, та фіксація в системі інформації про відвантажений товар;
• погодження з постачальниками про графіки відвантаження товару;
• звірка з постачальниками про залишків товару на складах або у рахунках.
04.2021 р. — 04.2024 р. ТОВ “Адама Україна”
Фахівець по роботі з клієнтами

1. Забезпечення продажів на дистриб’юторів та прямих продажів на клієнтів:
a. Комунікація з клієнтам, менеджером компанії та внутрішнім юридичним відділом компанії, щодо внесення юридичних правок в договір та специфікації;
b. Своєчасна підготовка документів по продажу на клієнтів (договорів, специфікацій, рахунків, додаткових угод, акти звірок);
c. Контроль своєчасної оплати від клієнтів та відображення їх в 1С;
d. Забезпечення клієнта товаром (резерв товару), комунікація щодо планування відгрузок, робота зі складами в частині фактичного відвантаження на клієнта;
e. Оформлення пакету документів для зберігання товару для клієнта на складах компанії (договори відповідального зберігання, акти);
f. Виписка видаткових накладних на клієнта в 1С;
g. Комунікація з клієнтом по документообміну;
h. Передача документів через Електронний документообмін (ЕДО, Медок);
i. Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Закриття взаєморозрахунків;
j. Контроль закриття заборгованості клієнта фінансовими аграрними розписками (ФАР).
2. Відображення продажів в SAP SBO:
a. Своєчасне проведення документів в системі SAP SBO (рахунків, видаткових накладних, оплат та поверненнь товару);
b. Робота з заборгованістю в даній системі. Контроль закриття взаєморозрахунків.
3. Відображення взаємовідносин з клієнтом в CRM системі ClevaDesk:
a. Погодження та коригування заявок дистриб’юторів;
b. Контроль та коректне відображення взаєморозрахунків із клієнтом;

Освіта:
Вища (очна) 2000-2005 р.р. Національний Університет Біоресурсів і Природокористування
Магістр: Екологія і біотехнологія.

Вища (заочна) 2019-2021 р.р. Національний Університет Біоресурсів і Природокористування
Магістр: Економіка підприємства.

Професійні навички:
Впевнений користувач 1С, SAP SBO, ЕДО, ClevaDesk пакет MS Offise, автоматизована система вантажних перевезень АРМ та АС клієнт УЗ, ТМ-Карта.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, пунктуальність, вміння роботи в команді, стресостійкість, обучаємість, сомоорганізованість

Формат роботи: віддалений.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: