Резюме від 22 травня 2024 Файл

Оксана

Регіональний менеджер, директор

Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Курбанова
Оксана Миколаївна

Бажана посада: Теріторіальний, регіональний менеджер. Керівник
роздрібною мережею.

Бажаний рівень доходу: 27 000 грн.

Дата народження:
5 липня 1977
Місто проживання:
Київ
Адреса:
Нивки (вул.Гончарова)
Телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи---

Менеджер з розвитку роздрібної мережі
з 06.2016 по 10.2018 (2 роки 4 місяці)
ДП Ті Джей Рітейл, Київ (Роздрібна торгівля)
Відкриття торгових майданчиків з«0».
Взаємодія з орендодавцями, контролюючими органами
Оперативне управління салонами, організація їх роботи, контроль.
Самостійний підбір персоналу. Навчання, адаптація, підвищення
кваліфікації співробітників.
Проведення тренінгів.
Розробка особистих планів з продажу, навчання співробітників.
Проведення атестацій персоналу.
Планування,та аналіз виконання бюджетів магазинами .
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) Київських підрозділів.
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) кожного співробітника.
Виконання планових показників всіма підрозділами регіона.
Впровадження та контроль поточних проектів компанії.
Управлінська звітність (включно презентації на звітних семінарах).
Складання табелю робочого часу.
Взаємодія з керівниками відділів в рамках загальних задач.
Розробки з покращення умов праці, мотивації співробітників, ефективних методів навчання.
Работа з ремонтом продукції, браком та інше..
Мерчандайзинг (навчання персоналу, безпосередня работа в салонах).
Організація акцій в салонах.
Моніторинг ринку, та конкурентів
Досягнення
Збільшення середньоденної виручки (по відношенню з попереднім роком)на 51%.
Збільшення обсягу продаж основного товару на 29%.
Збільшення конверсії на 3.5%.
Збільшення L - чека на 2,8%.
Стійке виконання планів по мережі ( сіть щомісячно виконую план продажів не менш ніж на 90%).
Директор
з 09.2015 по 04.2016 (7 місяців)
Vitto Rossi, Киев (Роздрібна торгівля)
Забезпечення функціонування безупинної роботи магазина .
Підбір персоналу , навчання , розвиток.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
Складання графіків роботи персоналу, облік робочого часу.
Звітність.
Робота с товаром відвантаження, прийом, ремонт).
Взаємодія з постачальниками (замовлення продукції/оплата і.т.і)
Мерчендайзінг.
Проведення інвентаризацій
Ведення всвєї документації для функціонування торговоі точки.
Підготування та проведення промо-акцій.

Директор
з 09.2015 по 04.2016 (7 місяців)
Vitto Rossi, Киев (Роздрібна торгівля)
Забезпечення функціонування безупинної роботи магазина .
Підбір персоналу , навчання , розвиток.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
Складання графіків роботи персоналу, облік робочого часу.
Звітність.
Робота с товаром відвантаження, прийом, ремонт).
Взаємодія з постачальниками (замовлення продукції/оплата і.т.і)
Мерчендайзінг.
Проведення інвентаризацій
Ведення всієї документації для функціонування торгової точки.
Підготування та проведення промо-акцій.

Старший адміністратор
з 08.2003 по 12.2014 (11 років 4 місяці)
ДП "Ти Джей Ритейл", Киев (Роздрібна торгівля)
управління персоналом, аттестації, росподіл і контроль обов'язків співробітників, складання графиіків робочого часу.
Аналіз показників салону. Організація роботы по збільшенню. продажів.
Складання індивідуальних планів для персоналу.
Ведення нормативної документациії.
Взаємодія з державними контролюючими органами.
Робота з первинною бухгалтерією(в т.ч. налоговіе накладні).
Робота на касовому апараті. Ведення та контроль всієї касової документації, в т.ч. работа по розрахунковим квитанціям.
Ведення та облік товарообігу, внвентаризації, прийом товару, переоцінка товару (ведення
та складання всіх накладних).
Складання товарних заітів, актів з передачі матеріальних цінностей.
Контроль наявності товара в магазині, його стану, якості, відповідності маркування і цінників.
Знання і робота з законодавчою базою (Правила торгівлі, Закон про захист прав споживачів, КЗоТ, ГОСты і т. ін.).
Самостійні рішення питань з «проблемн ми покупцями».
Розгляд скарг, та рішення питань стосовно бракованного товару.

Освіта
Київський Національний Університет Культури та Мистецтва
Культурологія. Викладач теорії та історії культури.
Спеціаліст
з 1995 по 2001 (6 років)
Мови:
Українська, англійська ( нижче за середній рівень), польська ( середній рівень).

Тренінги
Планування рабочого часу»
« Тренінг для тренера»
« Робота з запереченнями"
« Робота с Чек-листом, СЛОНом»
« Презентація товару»
« Структура проведення співбесід»

Додаткові навички
MS Excel
MS Word
MS Office
Пользователь ПК
Пользователь Internet
MS PowerPoint
MS Outlook
1С: Предприятие 8.2/ 1С,

Знання всіх бізнес-процесів роздрібної торгівлі.
Успішний досвід управління персоналом, організації і планування ефективної роботи команди.
Вміння аналітично мислити ( звітність).
Здатність самостійно приймати рішення, і нести за них відповідальність.
Вмію навчати, та проводити тренінги і семінари.
Відмінне знання законодавчої бази ( торгівля).

Проявляю розумную ступінь завзятості та гнучкості в рішенні поставленных задач.

Йду на компроміс в тактичних питаннях, з метою реалізації кінцевих цілей компанії.

Організована, справедлива, вимоглива, володію відмінною інтуїцією.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: