Резюме від 15 травня 2024 Файл

Ольга

Помічник керівника

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рижа Ольга Юріївна

Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження 21 червня 1989 р. (34 роки)
Сімейний стан: заміжня, син 1.6 роки

Досвід роботи:

МАК "Монополія" ТЗ "33м2" (Роздрібна торгівля будівельно-господарських товарів, побутової техніки, меблів)

Квітень 2019 р. до листопада 2019 р.
Посада: категорійний менеджер з постачання

- Розвиток товарного напрямк
- Переговори з постачальниками
- Контроль відвантажень
- Аналіз та оптимізація товарних запасів
- Робота з договорами, первинною документацією
- Управління ціноутворенням
- Маркетингова активність, моніторинг конкурентів
- Ведення внутрішньої звітності

Листопад 2019 р. до лютого 2022 р.
Посада: провідний менеджер з трейд-маркетингу

- Розробка та ведення активної клієнтської бази (понад 1000 постачальників, по всім напрямкам компанії)
- Розробка комплексу заходів, спрямованих на просування ТМ у мережі, з використанням бюджетів постачальників
- Проведення переговорів з постачальниками та партнерами компанії, погодження бюджетів, підготовка індивідуальних пропозицій (складання рекомендацій щодо підвищення продажів та впізнаваності бренду)
- Повний цикл ведення документообігу
- Контроль виплат та заборгованостей за клієнтами
- Комплексний контроль проектів: планування, організація, координація, побудова завдань, взаємодія з іншими відділами (постачання, мерчендайзинг, бухгалтерія, юр.відділ)
- Ведення внутрішньої звітності трейд-маркетингової активності
- Збір необхідної інформації та матеріалу для розробки макета, створення рекламного ролика
- Узгодження з постачальниками макетів, тексту та запису аудіоролика
- Контроль друку, виготовлення, розміщення, відправлення рекламного матеріалу з трейд-маркетингу на ТТ
- Надання фотозвітів постачальникам

додатково з березня 2021
Посада: керівник відділу мерчандайзингу та продуктового маркетингу

- Кадрова політика, мотивація персоналу
- Оперативна діяльність з управління відділом мерчендайзингу
- Актуалізація правил та регламенту оформлення акційних зон та зон сезонного товару
- Взаємодія з товарними напрямками щодо просування окремих товарних груп на ТТ
- участь у переговорах з адміністрацією магазинів (торгових точок) спрямованих на збільшення обсягу збуту продукції, підвищення якості та конкурентоспроможності продукції, стимулювання попиту покупців
- Адміністрація проекту щодо впровадження та запуску системи управління поличним простором: проведення тендеру із залучення підрядника ПЗ. Узгодження документальної частини (договір, додаткової угоди) з юридичним відділом та бухгалтерія, організація процесу зі збору та аналізу інформації з торгових площ та торгового обладнання, контакт з тех. відділом для обговорення деталей інтеграції ПЗ

Меблево-будівельний магазин «Зодчий», «Палаццо»

з 2013 р. до 2018 р.
Посада: керівник напряму меблів

- Управління та розвиток відділу
- Підбір персоналу
- Контроль, навчання підлеглих співробітників
- Моніторинг ринку конкурентів
- Аналіз та контроль товарного асортименту
- Пошук постачальників та переговори з ними
- Робота з існуючими постачальниками, контроль поставок товару та розрахунок з ними
- Ведення первинної документації
- Проведення інвентаризацій на складі та роздрібних магазинах
- Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
- Вирішення конфліктних ситуацій з роздрібними клієнтами
- Контроль та організація роботи відділу доставки та рекламацій
- Контроль та організація роботи команди збирачів меблів
- Фінансова звітність та планування

Меблева компанія «Nicolas»

з 2009 р. до 2013 р.
Посада: менеджер оптового відділу

- Робота з існуючою клієнтською базою
- Пошук та розвиток нових клієнтів
- Контроль за розрахунками з клієнтами
- Контроль відвантажень
- Робота з договорами, первинною документацією
- Участь у виставках
- Моніторинг конкурентів
- Виконання плану продаж
- Ведення звітності
Також, виконання функцій менеджера із закупівель для роздрібних магазинів:
- Управління закупівлями, розробка планів закупівлі товару, згідно з закріпленим асортиментом
- Пошук постачальників, переговори з ними з метою отримання максимально вигідних умов співробітництва
- Контроль постачання товару
- Ревізія товару на складі та у роздрібних магазинах
- Ведення звітності

Компанія «УкрСпецТехніка» (оптова торгівля сільгосптехніка)

з 2007 р. по 2009 р.
Посада: офіс-менеджер

- Прийом та розподіл вхідних дзвінків
- Первинна консультація клієнтів по телефону щодо продукції компанії
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
- Прийом відвідувачів
- Обдзвонювання клієнтів
- Збір інформації для керівника
- Виконання інших доручень керівника

Додатково: є досвід роботи у приватній стоматології – старший адміністратор (липень – листопад 2019 р.)

Освіта:
Херсонський кооперативний економіко-правовий коледж
Молодший спеціаліст «Бухгалтерський облік та аудит»
з 2003 р. до 2007 р.
Полтавський університет споживчої кооперації
Бакалавр «Фінанси та кредит»
з 2007 р. до 2010 р.

Схожі кандидати

Помічник керівника
25000 грн, Дистанційно

Помічник керівника
6000 грн, Дистанційно, Інші країни

Бухгалтер, помічник керівника
15000 грн, Дистанційно, Чернівці

Помічник керівника, адміністратор
Дистанційно, Вишневе (Київська обл.) , ще 2 міста

Assistant director
Дистанційно

Бізнес-асистент
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: