Резюме від 6 червня 2024 Файл

Yuliia

Офіс-адміністратор

Вік:
26 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

САРАНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА (Yuliia S. Sarana)

Дата народження: 13.09.1997
Сімейний стан: неодружена
Місто: Київ
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E- mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn:

ОСВІТА
• Вересень 2013 – червень 2017 – Золотоніський коледж ветеринарної медицини Білоцерківського національного аграрного університету. Спеціальність «Виробництво і переробка продукції тваринництва». Професійна кваліфікація «технік-технолог з виробництва і переробки продукції тваринництва», диплом техніка-технолога із відзнакою (денна форма навчання)
• Вересень 2017 – грудень 2020 - Національний Університет Біоресурсів і Природокористування України, Київ. Спеціальність «Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва», диплом бакалавра (денна форма навчання).
• Вересень 2020 – грудень 2021 Національний Університет Біоресурсів і Природокористування України, Київ. Спеціальність «Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва», диплом магістра із відзнакою (денна форма навчання).

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
04.08.2023 –
по теперішній час
«Мегапринт» Київ, Україна
Офіційний постачальник обладнання та витратних матеріалів виробників : Xerox, Epson, Brother, Canon, HP та ін.

Сайт: https://megaprint.kiev.ua/ Позиція: офіс-адміністратор

Посадові обов'язки:
• Прийом та обробка телефонних викликів та повідомлень
• Управління щоденними адміністративними процесами
• Координація з різними відділами для забезпечення безперебійного робочого процесу
• Замовлення канцтоварів та інших розхідних матеріалів
• Забезпечення ефективності офісу
• Зустріч гостей офісу та кур`єрської доставки
• Допомога в спілкуванні з відділом закупівель і продажів
• Підтримання зв'язку з продавцями, постачальниками послуг і орендодавцями
• Реалізація завдань і процедур
• Підтримка документації: друк, сканування, копіювання, робота з 1СV7 та 1С підприємства, виконання звітів, відправка листів по замовниках та ін.
• Виконання особистих доручень за потреби

ДОДАТКОВА ОСВІТА:
• Slovak University of Agriculture in Nitra. Faculty of Agrobiology and Food Resources. Internship in AgroBio Research Centre of the SUA in Nitra. Certificate from 29.06.2018 to 13.07.2018
• Учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів «Впровадження передових технологій у виробництво продукції бджільництва». Сертифікат від 21-22 березня 2019
• Учасник у роботі науково-практичної конференції «Бджільництво України: нове у науці та практиці». Сертифікат від 16 травня 2019
• Учасник курсу “Цифрові комунікації в глобальному просторі”. Сертифікат від 16 лютого 2021
• Учасник курсу “Візуалізація даних”. Сертифікат від 16 лютого 2021
• Учасник курсу “Word та Excel: інструменти і лайфхаки (36 годин)”. Сертифікат від 21 лютого 2021
• Учасник курсу "Royal skin care". Сертифікат від 10 серпня 2022 року

МОЇ ВИМОГИ ДО КОМПАНІЇ:
1) бажаний рівень заробітньої плати від 25 000 грн (з усіма вирахуваннями) та офіційне нарахування (без ФОП)
2) працевлаштування згідно трудового договору

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: