Резюме від 5 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10513954

Технічний керівник в автобізнес

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

CURRICULUM VITAE

Каширін Олег Вікторович
Дата народження: 01/03/1972

Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: одружений, 2 доньки

Освіта:
1995 - 2000
Спеціаліст у галузі «Автомобілі і автомобільне господарство»,
Національний Транспортний Університет

1987-1991
Технік судномеханік, Київське Річкове училище

Додаткові навчання:
2012-2013
• Судовий експерт України (спеціальність 10.1 та 10.2 Обставини ДТП та Технічний стан автомобілів).
Київський науково-дослідний інститут судових експертиз (КНДІСЕ).
Посилання на карту Експерта в реєстрі Мінюст https://rase.minjust.gov.ua/print/7372

Навчання в період роботи в компанії Renault:
• 2022 – Тренінг по методам ремонту тягових батарей Електромобілів Renault.
• 2016 – Тренінг по ремонту і обслуговуванню Електричних автомобілів.
• 2014 – Тренінг з Експертизі Рено «Розслідування обставин Пожеж і засобів Пасивної безпеки».
• 2011 – Оптимізація методів діагностики; ведення діалогу Техлайнера з Діагностом.
• 2011 – Тренінг з Електричних і електронних пристроїв автомобілів для Техлайнерів.
• 2010 – Тренінг по акустики спеціалізований для Техлайнерів
• 2009 – Тернінг з експертизи в Англії, підтвердження 3ї категорії експерта за визначеннями Renault
(4та категорія максимально можлива).
• 2005 – Навчальний курс “Технічний координатор”
список може бути продовжений

Досвід роботи:

01/2008 – 03/2024, АТ «Рено Україна» Керівник центру Технічної підтримки і Гарантії
09/2005 - 12/2007, Представництво Renault в Україні: Технічний керівник
06/2003 - 08/2005, Представник Renault в Україні: Гарантійний аналітик
02/2002 – 05/2003, Ілта Київ (Офіційний імпортер Peugeot): Гарантійний інженер
10/1999 – 01/2002, Ілта Київ: Менеджер «Bosch diesel service»
06/1995 – 10/1999, Ілта Київ (офіційний імпортер Peugeot): Автомеханік

Посадові обов’язки Керівника Технічної служби і Гарантії.

Як менеджер Технічного центру я керував співробітниками, які відповідальні за декілька технічних
напрямків, таких як Гарантія, Техлайн, Інцидентологія, Кампанії відкликання (OTS), Експертиза,
Сертифікація.
• Гарантія - діяльність полягає у контролі гарантійних витрат; виконання гарантійних директив і
правил; керування платформою гарантії для перевірки витрат (фільтри, контролі, проект
повернення запчастин, оцінка обґрунтованості гарантійних ремонтів). Формування і відстеження
бюджету та щорічних зобов’язань. Особиста відповідальність за корпоративні витрати
відповідно до бюджету.
• Техлайн — це служба підтримки, яка надається імпортером для швидкого вирішення технічних
проблем з автомобілями. Вирішення претензії клієнтів є основною метою діяльності.
Відповідальність за строки і якість вирішення технічних проблем.

1
• Інцидентологія - зосереджена на виявлені дефектів виробника (зокрема, пов'язаних з новими
продуктами), та інформуванні в належному вигляді в Техноцентр. Впровадження заходів
виправлення технічних помилок для парку автомобілів в країні.
• ОTS (opération technique spéciale) спеціальні технічні операції або «кампанії відкликання».
Впровадження заходів по запуску кампаній в країнах периметра Технічного центра (наразі
Україна і Грузія). Відстеження виконання ремонтів відповідно до термінів, наданих Центральним
офісом.
• Експертиза. Обов’язок виробника про надання Технічного висновку експертизи Renault по
зверненню клієнтів у разі запитів по технічно складним ситуаціям, таких як Пожежі автомобілів,
ДТП у зв’язку з технічним станом автомобіля, відповідність роботи системи пасивної безпеки
автомобіля (AIR BAG) під час ДТП. Участь у судових процесах.
• Сертифікація нових автомобілів і запчастин. Безпосередньо приймав участь у запровадженні
проекту з 2013 року. Тісне співробітництво з інститутом ДП "Державтотранс НДІ проект". Входжу
до складу представників від імпортерських структур до наглядової Ради інституту.

Досягнення.

Український Центр Технічної підтримки у ТОП-5 рейтингу річних результатів країн, де представлена
торгова марка Renault. Досі Україна залишається показовою країною в організації технічної діяльності.
Кілька найкращих практик Українського центру були опубліковані та впроваджені в інших країнах.
• У 2022-2023 роках створення BRW (battery repair workshop) сервісу по ремонту тягових батарей
за корпоративними стандартами. Вперше в Україні створюється Центр з підтримкою
постачальника з унікальним обладнанням для дослідження та ремонту тягових батарей для
електромобілів Renault.
• З 2017 створено проект локальної установки ГБО від постачальника BRC з технічною
підтримкою «Рено Україна». Організовано механізм співпраці з постачальником ГБО, який
призвів до зростання продажів бензинових автомобілів, пропонуючи привабливу пропозицію
клієнту – установку ГБО з гарантією (Renault і BRC), технічне та гарантійне обслуговування в
будь-якому сервісному центрі Renault в Україні.
• Найкраща практика OTS для зменшення кількості випадків пропущених ремонтів (створення
механізму відвідування клієнтів із пропущеними кампаніями OTS)
• Зменшення гарантійних витрат на ремонт паливної системи дизелів у співпраці з місцевим
сервісним постачальником Bosch.
• Ремонт коробок передач і створення обмінного фонду для швидкого обслуговування клієнтів

Ефективне виконання завдань Технічного хабу стало можливим завдяки локальної програмі
Гарантійної Анімації – потужного інструменту звітності.
Цей проект був створений в 2011 році і став мотивацією для мережі в отриманні бонусів завдяки
покращенню Технічних індикаторів. Він складається з 14 показників (7 індикаторів Гарантії, 3 OTS, 2
Перевірка гарантійних запчастин, 1 Технічна підтримка, 1 Технічна компетентність) і автоматично
розраховуються щомісяця з детальним звітом.
З моменту впровадження Гарантійної анімації рейтинг країни неухильно зростав в порівнянні з
іншими країнами Renault.
Діяльність в напрямку Експертизи була розгорнута мною з 2009 року. Передбачає будь-яке
розслідування, яке дозволяє встановити причинно-наслідковий зв’язок між продуктом і претензією
клієнта, що може призвести до відповідальності виробника. Додаткова освіта в КНДІСЕ надала більше
знань про українське законодавство та допомогла успішно захищати інтереси виробника в тяжких
справах в тому числі і судових.

Комерційні навички.

Працюючи у відділі післяпродажного обслуговування, я маю безпосередні стосунки з бізнесом
запчастин. Я розумію цілі та завдання компанії по залученню споживачів для збільшення продажів
нових запчастин. Брав участь у проекті залучення оптових покупців для розширення потенціалу ринку.
Добре розумію технічні особливості ремонту, що дозволяє оцінити потреби клієнтів у придбанні
запчастин, тим самим розробляти рекламні кампанії для збільшення продажів.

2
Навички Тренерської роботи:
Маю досвід проведення навчань для технічного та нетехнічного персоналу дилерської мережі з таких
предметів як:
• Технічна підтримка та організація діалогу з клієнтами
• Навчання Майстрів приймальників,
• Навчання Консультантів по роботі з клієнтами,
• Технічні навчання з електромобілів Renault,
• Організація сервісу у разі виникнення складних ситуацій, які потребують Експертизи.
• інше.

Мої сильні сторони:

Завжди прагну знайти нові підходи до покращення процесів і результатів, дотримуючись правила
«немає меж для досконалості».
Вмію правильно адаптувати корпоративні завдання, враховуючи локальні особливості їх виконання.
Я використовую правило зворотного зв'язку для оцінки будь-якого процесу, щоб вчасно скорегувати
напрямок розвитку.
Завжди намагаюсь, щоб підлеглі були задоволені і зацікавлені процесом, зосередивши всі свої
зусилля на командній роботі.
Я завжди допомагаю відповідним службам у технічних питаннях, які їм важко зрозуміти самостійно.
Я намагаюся підлаштовуватися під їхні терміни запитів, підтримуючи дружні стосунки.

Знання мов

Український, Російський — вільне володіння
Англійська — високий рівень
Французький — середній рівень

Додаткова інформація
Водійські права категорії B (21 років стажу)
Досвідчений користувач PC (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, тощо)

Хобі
Марафонський біг, катання на лижах, плавання.
Рибалка, сплави на байдарках , вело туризм.
Граю на музичних інструментах – фортепіано, гітара.

3

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: