Alosha
Спеціаліст help desk
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10526077
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Date of birth: 30.12. 1992
Kyiv, Ukraine
Tel.:
[
E-mail:
[
Professional skills
Knowledge and experience with multiple OS such as Windows, Mac.
Experienced PC User .
Strong Researching skills.
Ability to manage office equipment.
Strong communication skills with the ability to convey technical information clearly and concisely to team members and clients
Work experience
Taking an active part in the election campaigns of the organization “Internet Party of Ukraine”
(Event organizer, group manager, SMM)
(3 years)
«Deas-Trade» Ltd
Head assistant
(Maximize efficiency’s administrative processes by completing paperwork in a timely manner and ensuring proper filling of every document, answering phone calls, managing correspondence)
(1 year)
Phoenix Contact Ltd
Technical consultant
Provide technical support for events and exhibitions.
Working with correspondence, managing phone calls.
Operating commercial proposals, execute advanced configuration activities per assigned work order.
Worked with logistics process.
(6 month.)
Internet shop «Notus »
Sales manager (call-center)
Managing in calls and out calls.
Customer product support.
Assisting and processing customers orders
(2 month)
Service center «Citrus » .
Call manager, warehouse service manager
(8 month.)
Service center «F1Center»
Diagnostic engineer
Provide client support, processing with orders, technical repairs.
Trained employees across multiple departments on network operations including log-in procedures, network management software, permissions, printing issues, security and use of software.
(2 years)
IT company «Starlink» .
System Administrator
Providing outsourcing facilities for partner companies.
Hosting, assembling and repair of office equipment.
(4 years.)
Education
2010 - 2014
State Economic and Technological University of Transport.
Direction of preparation “Transport technologies (Railway transport)”
Obtaining a bachelor's qualification.
2014 - 2015
State Economic and Technological University of Transport.
Direction of preparation “Transport technologies (Railway transport)”
Obtaining specialist qualifications.
Personal skills
- responsible, fast learner
- excellent critical thinker
- perfect team worker
- creative problem solver
-effective communicator
Languages
- Russian (fluent)
- Ukrainian (fluent)
- English (intermediate).
Схожі кандидати
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
30000 грн, Київ, Дистанційно
Спеціаліст служби підтримки, фахівець контролю якості обслуговування (Customer Support)
Київ, Ірпінь
Системный администратор (HelpDesk), специалист тех. поддержки
Київ
Керівник відділу підтримки (help desk)
Київ
Спеціаліст help desk
Київ
Спеціаліст відділу підтримки робочих місць (технічна підтримка)
Київ, Дистанційно