Резюме від 2 травня 2024 Файл

Тетяна

Менеджер з логістики, постачання

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Герасименко Тетяна

Контактний номер: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 8.01.1983г.
Досвід роботи:
06.2023 – 04.2024
Агропромхолдинг «Астарта-Київ» (https://astartaholding.com/)
Посада: менеджер з логістики постачання
Обов’язки:
• забезпечення своєчасної поставки ТМЦ на агрофірми, згідно тендерного протоколу (напрямок мінеральні добрива та мікродобрива), погодження графіків постачання ТМЦ з агрономічними службами та постачальниками, координація роботи регіональних фахівців;
• ведення договірної роботи з постачальниками ТМЦ: погодження, підписання договорів поставки, специфікацій, ведення реєстру договорів та додатків із зазначенням статусу виконання;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками: оплати, передоплати, погодження кредитних лімітів, акти звірки, складання щотижневого плану платежів для фінансового відділу;
• здійснення документальної роботи та облік ТМЦ в 1-С: контроль отримання оригіналів первинних документів та своєчасна передача в бухгалтерію;
• ведення рекламаційної роботи з контрагентами в разі нестачі/пошкодження отриманих ТМЦ;
• взаємодія з відділом закупівель щодо умов поставки ТМЦ.
Досягнення: виконання поставлених КПІ щодо термінів виконання тендерного протоколу на поставку ТМЦ.
12.2017 – 05.2023
Компанія «BENISH GPS» (https://benishgps.com/)
Посада: провідний фахівець по роботі з ключовими клієнтами
Обов’язки:
• здійснення управління договірними відносинами з ключовими клієнтами з питань обслуговування та підтримки: опрацювання запитів клієнтів, участь в підготовці контрактів, угод, специфікацій, узгодження з клієнтами планів робіт, термінів виконання;
• розвиток існуючої бази корпоративних клієнтів, з метою збільшення продажів компанії, переговори с ТОП менеджерами;
• координація взаємодії з відділами компанії з питань обслуговування та технічної підтримки ключових клієнтів;
• організація та контроль сервісного обслуговування (ремонти, монтажні роботи);
• контроль дебіторської заборгованості;
• підготовка та надання звітності керівництву.
Досягнення:
• підтримка та розвиток системи продажів (розробка нового додатка до програмного забезпечення, як результат, отримали відновлений продукт, що призвело до збільшення продажів, залучення нових клієнтів).
11.2015 – 11.2017
Компанія «ROSTEX» (торгівельна компанія: товари для дома)
Посада: менеджер із закупівель на внутрішньому ринку/логіст
Обов’язки:
• створення довгострокових відносин з постачальниками: побудова відносин на взаємовигідних умовах;
• управління логістикою: планування маршрутів водіїв з доставки продукції від постачальників на склад компанії, організація та контроль доставки клієнтам товару, контроль термінів виконання.
• контроль виконання поточного обсягу продажів;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками.
Досягнення:
• збільшення продажів завдяки безперебійному забезпеченню закупівель на внутрішньому ринку;
• розвиток наявної бази постачальників та залучення нових;
• налагоджені фінансові умови роботи (відстрочка платежу на 30 днів, під реалізацію товарів) з 80% постачальників, економія компанії на кредитах до 100 тисяч гривен щомісячно
11.2013 02.2015

ООО «Бізнестранс» (експедиторська компанія)
Посада: менеджер по роботі з клієнтами та з залучення нових клієнтів
Обов’язки:
• пошук і залучення нових клієнтів, виявлення та вихід на осіб, які приймають рішення (холодні дзвінки, зустрічі, переговори);
• робота з клієнтом, включаючи повний цикл продажів (від пошуку до укладання угоди, підписання договору);
• співпраця із транспортними компаніями: погодження графіків доставки продукції з клієнтами, контроль, планування відправлень та завантаженості грузів;
• надання звітності з продажу, контроль оплат.
Досягнення:
• виконання встановленого плану (в обсягах і кількості) в умовах кризи
10.2012 – 07.2013;

Автомобільна Компанія ГК АІС (https://ais.ua/)
Посада: фахівець відділу моніторингу дилерських автоцентрів Дирекції по Дилерським Брендам
Обов’язки:
• моніторинг та контроль виконання поточного плану продажів (як в цілому, так і по брендам, аналітика передплат);
• контроль та виконання задач імпортера з обсягів продажів;
• контроль ціноутворення, контроль та погодження наданих знижок клієнтам з метою збільшення продажів;
Досягнення:
• виконання поточного плану продажів на 100%
10.2012 – 07.2008;

Автомобільна Компанія ГК АІС
Посада: фахівець відділу рекламацій і розгляду претензій Дирекції з Логістики
Обов’язки:
• управління клієнтським досвідом із транспортними компаніями;
• ведення обліку, контроль термінів оплат, підготовка відповідного пакету документів;
• переговори з автоперевізниками, страховими компаніями з метою отримання компенсації, залагодження конфліктів.
Досягнення:
• внаслідок відшкодувань від претензійної роботи економія витрат компанії досягла 30%.
08.2008 – 07.2010

Автомобільна Компанія ГК АІС
Посада: фахівець із внутрішньої логістики Дирекції з Логістики
Обов'язки:
• організація та контроль виконання планів відгрузок зі складу нових авто під реалізацію по філіям;
• співпраця із транспортною компанією, організація транспорта та управління ним;
• узгодження із відділами компанії графіків доставки продукції, планування відправлень з метою виконання планів продажів.
Досягнення: виконання планів відгрузок нових автомобілів по філіям під реалізацію на 100%.
08.2006 – 07.2008

ДП НАЕК «Енергоатом» ВП «Атомкомплект» (держзакупівлі для Атомних Електростанцій України)
Посада: економіст договірного відділу
Обов’язки:
• створення електронного архіву договорів, ведення договірної документації;
• ведення коректного документообігу по договорам, аналіз та контроль виконання;
• ефективна взаємодія з підрозділами компанії, робота з запитами керівництва, підготовка звітів.
Досягнення: створення архіву договорів з нуля і автоматизація роботи з ним з метою забезпечення оперативного доступу до договірної документації.

Освіта:

2000-лютий 2006 гг.
Навчальний заклад: Київський економічний інститут менеджменту
Факультет: менеджмент організацій
Спеціальність: менеджер-економіст
Вчений ступінь: магістр

Додаткові відомості:
• англійська мова - Pre-Intermediate;
• РС - користувач (Word, Excel, Microsoft Office Outlook), Internet, 1-С Підприємство, Navision, CRM;
• особисті якості: відповідальність, уважність до деталей, успішні навички міжособистого спілкування, організаторські здібності, вміння працювати в команді, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: