Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Зоя

Офіс-менеджер, помічник керівника, керівник, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник директора

з 05.2020 по 03.2022 (1 рік 10 місяців)
Pass - Trans, Харків (Транспорт, логістика)

— розробка маршрутів для пасажирських перевезень
— робота з диспетчерами, водіями та обслуговуючим персоналом, їх контроль та консультації
— розрахунок та нарахування зп співробітників
— створення та ведення списку пасажирів
— оформлення всіх супутніх документів
— робота з посередницькими організаціями
— контроль збору, посадки, висадки пасажирів
— контроль та облік коштів
— формування різних звітів щодо діяльності компанії

Помічник керівника департаменту

з 01.2019 по 12.2022 (3 роки 11 місяців)
ІВК Техніка, Харків (Машинобудування)

— аналіз ефективності роботи відділу
— документообіг
— складання службових записок та службових наказів
— занесення інформації до бази 1С про стан обладнання на технічному обслуговуванні
— складання та закриття актів на проведення технічних робіт обладнання в базі 1С
— проведення актів робіт та рахунків-фактур у базі 1С
— взаємодія та контроль проведення оплати з відділом бухгалтерії
— контроль дійсності та закриття гарантійних талонів на технічне обслуговування
— взаємодія з усіма відділами компанії
— контроль доставки обладнання до відділу
— комунікація та взаємодія з партнерами та клієнтами компанії
— списання та внесення необхідних товарів для робіт до бази 1С
— аналіз та замовлення товарів для виконання робіт відділу в базі 1С
— ведення рахунків по оплаті за послуги відділу
— списання та занесення оплати до бази 1С
— відправка та контроль доставки товару
— складання звітності по роботі відділу
— списання коштів по рахункам в базі 1С
— підготовка документів та звітності для керівника відділу

— облік ТМЦ та ОЗ на складах

Керівник з логістики

з 05.2015 по 08.2018 (3 роки 3 місяці)
Globus Pioner, Харків (Легка промисловість)

— організація своєчасної, якісної доставки та отримання посилки
— контроль завантаження згідно діючих графіків
— контроль залишків груза на складі
— контроль отримання грошових коштів
— перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур)
— робота зі службами доставки України, Росії та комунікація з менеджерами
— взаєморозрахунки з контрагентами
— аналіз звітності та показників ефективності служби доставки
— архівування документів
— формування звітів у базі 1С
— складання регламенту робот та бонусної програми менеджерів
— взаємодія та контроль проведення оплати з відділом
бухгалтерії
— взаємодія з усіма відділами компанії
— ведення звітності та аналізу відділу
— звітування на нарадах по роботі відділу
— документообіг
— складання службових записок, службових наказів та актів робіт
— написання заяв до компаній перевізників на зміну даних, переадресацію та повернення коштів
— проведення співбесід та стажування менеджерів

Менеджер з продажу

з 04.2014 по 05.2015 (1 рік 1 місяць)
Globus Pioner, Харків (Легка промисловість)

— обробка вхідних заявок, консультація, допродажи
— внесення повної інформації про замовлення та клієнта в базу 1С
— оформлення супровідної документації
— супровід замовлення до отримання клієнтом товару
— робота з поверненням товару
— ведення звітності по роботі

Диспетчер

з 10.2013 по 10.2014 (1 рік)
Евро-Транс, Харків (Транспорт, логістика)

— робота з базою даних перевізників
— робота з базою даних вантажів
— складання актів перевезення
— ведення переговорів з перевізниками та замовниками
— експедирування товару
— документообіг
— внесення інформації та проведення актів робіт у бази 1С
— напрацювання та ведення клієнтської бази
— ведення звітності з перевезень

Освіта

Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Облік і аудит, Харків
Вища, з 2010 по 2016 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат сімейного консультування та психотерапії Інституту сімейної психології та консультування

2023р.-2024р.,10 місяців

Знання і навички

Excel Outlook Trello MS Word Ведення документації Ведення переговорів Комунікабельність Уміння аналізувати Ведення первинної бухгалтерської документації 1С:Підприємство Управлінські навички Робота в команді Ведення бухгалтерського обліку Ведення клієнтської бази MS Excel Користувач 1С MS PowerPoint Ведення звітності

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

наявність закордонного паспорту, водійські права категорії "В"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: