Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Антон

Контент-менеджер, мейкер (відео, TikTok), актор

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Контент-менеджер

з 02.2024 по 04.2024 (2 місяці)
Yasno, Київ (IT)

https://www.tiktok.com/@yasno_ukraine?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Контент-менеджер

з 01.2024 по 03.2024 (2 місяці)
Компот, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

https://www.tiktok.com/@cafekompot?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Контент-менеджер

з 04.2023 по 01.2024 (9 місяців)
Foundation Coffee Roasters, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

https://www.tiktok.com/@foundation.coffee?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Контент-менеджер

з 08.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Бердичівське пиво, Одеса (Харчова промисловість)

Власна сторінка

https://www.tiktok.com/@supnaborfagundes?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Освіта

Житомирський Державний Університет ім. І.Франка

Інститут іноземної філології, Житомир
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Знання і навички

Адаптивність Креативність Розробка контент-плану Створення Reels Створення відеоконтенту Canva Figma VN Video Editor CapCut Написання сценаріїв Відеомонтаж InShot Просування в Instagram

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Професіонал у галузі контент-креації в соціальних мережах, зокрема на платформі TikTok. За час своєї кар'єри я спеціалізувався на створенні цифрового контенту та просуванні пивних брендів, ресторанів та онлайн-сервісу (IT).
Мої ключові обов'язки:
• Розробка креативного контенту, що відповідає бренду, з метою привернення уваги та залучення аудиторії.
• Ведення активної роботи з коментарями та зворотним зв'язком від фоловерів, створення спільноти лояльних прихильників.
• Аналіз ефективності контенту через метрики TikTok та адаптація стратегії відповідно до аналітичних даних.
• Співпраця з іншими креаторами для організації спільних проектів та крос-просування.
• Створення та налаштування рекламних кампаній.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: