Резюме від 19 травня 2024 Файл

Вікторія

Менеджер з продажу авіаквитків, customer service manager

Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мусаєва Вікторія

Досвід роботи
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Начальник зміни 2021 - сьогодні
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Windrose airlines Відділ інформаційної підтримки та бронювання
 Київ, Україна
Моніторинг робочих процесів: організація, підтримка та контроль діяльності підлеглих
для забезпечення безперебійності та ефективності роботи.
Навички Виконання обов'язків головного фахівця (нижче) фокусуючись здебільшого на офф-лайн
модулі комунікації з клієнтами.
уважність до деталей
Професійне опанування нижчезазначених ГДС програм.
відповідальність при Вирішення складних позаштатних ситуацій, обробка скарг, оформлення пільгових та
виконанні поставлених задач сервісних квитків.
Розробка стратегії для покращення ефективності праці (наприклад, створення мануалів,
вміння працювати в команді
шаблонів, бази данних для співробітників). Участь у плануванні та імплементуванні акцій
навички ефективної роботи під та промоцій компанії.
тиском та дед-лайном

постійність та відданість справі Головний фахівець 2019 - 2021
Windrose airlines Відділ інформаційної підтримки та бронювання
орієнтація на професійність та
вдосконалення вмінь і навичок Активне застосування глобальної системи для бронювання авіаквитків та підтримки
хутке вивчення нового клієнтів: GDS Gabriel, Aero CRM, Chameleon, Charter; CRM Creatio для здійснення низки
операцій пов'язаних з бронюванням авіаквитків та додаткових послуг, проведення і
супроводження платежів, підготовка звітностей.
Мови Здійснення професійного клієнтського обслуговування, обробка письмових та усних
запитів від пасажирів та агентів засобами телефонії, чату та пошти англійською та
англійська – с1
українською (рідше німецькою) мовами.
німецька – а2

турецька – базовий (наразі Спеціаліст 2015 - 2019
вивчається) Windrose airlines Відділ бронювання

українська - рідна Здійснення клієнтського обслуговування, обробка письмових та усних запитів від

Освіта пасажирів і агентів засобами телефонії та пошти англійською та українською (рідше
німецькою) мовами.
2008 - 2013 - НТУУ КПІ Київ,
Виконання запитів колег і контрагентів, оформлення сервісних квитків. Опрацювання
Лінгвістика, технічний переклад з
службових записок, здійснення селекції, бронювання і переоформлення готелей та
англійської та німецької мови.
переміщень колег в рамках їх службових завдань, супровід на оплату відповідних
Диплом магістра з відзнакою.
рахунків-фактур від контрагентів.

Прес-секретар 2013 - 2015
Windrose airlines Відділ PR та маркетингу

Ведення особистого спілкування та листування з журналістами і представниками ЗМІ,
надання публічних коментарів під час кризових та внештатних ситуацій.
Підготовка та розповсюдження офіційних прес-релізів, відповіді на інформаційні запити.
Організації інтерв'ю, прес-конференцій та інших публічних заходів.
Створення рекламних банерів, ведення офіційного сайту і соціальних мереж компанії,
публікації актуального рекламного контенту українською та англійською мовами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: