Резюме від 3 червня 2024 Файл

Тетяна

Бухгалтер із заробітної плати, інспектор з кадрів

Вік:
43 роки
Місто:
Малин

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
МИХАЙЛЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Домашня адреса:
Житомирська область, м. Малин, вул. Гагаріна, 31
Контактний телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження:
19.08.1980 р.
Сімейний стан:
Незаміжня
Діти:
Донька 10 років
Навчання та освіта:
1997 – Малинська середня школа № 4.
1998 - Головинське професійно-технічне училище № 2, бухгалтер, оператор ЕВМ.
2003 - Київський авіаційний технікум, «Економіка підприємства», економіст
2006 - Сумський національний аграрний університет, «Фінанси», економіст-фінансист.
Знання мов:
Українська
Особисті якості:
Відповідальна, врівноважена.
Вмію аналізувати та логічно мислити.
Трудова діяльність та досвід роботи:
З травня 2012 р. по грудень 2013 р. ТОВ «Малин Енергоінвест»- спеціаліст з питань кадрової роботи;
З 05.10.2015 р. по 07.10.2016 р. ТОВ «Малин Енергоінвест» - економіст;
З 03 травня 2017 р. по 27.04.2021 р. ТОВ «Малинська швейна фабрика «Ельфа» - інспектор з кадрів.
З 28 квітня 2021 р. по даний час сільськогосподарське підприємство ТОВ «Агрофірма Малинівська» - інспектор з кадрів (фахівець з кадрового адміністрування), бухгалтер з нарахування заробітної плати.
Обов'язки, які виконувались на попередніх місцях роботи:
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- ведення обліку надання відпусток працівникам;
- нарахування відпускних і компенсації відпустки;
- ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів в 1С;
- оформлення листків непрацездатності, внесення в 1-С, їх нарахування;
- складання встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами;
- підготовка проектів наказів;
- розроблення посадових інструкцій;
- укладання договорів цивільно-правового характеру;
- складання штатного розкладу;
- ведення військового обліку;
- видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи;
- оформлення відряджень.
• - нарахування заробітної плати працівникам підприємства;
• - нарахування усіх видів оплат по середній: лікарняні, відпускні, компенсації при звільненні та ін.;
• - підготовка відомостей на виплату заробітної плати;
• - консолідація табелів обліку робочого часу
Вміння та навички:
Комп'ютерні навички. MsWord, Excel, 1С 8.3 "Бухгалтерія для України", BAS
Володіння оргтехнікою: (факс, сканер, копіювальне обладнання)

Готова навчатись іншим професіям

Бажано з п’ятиденним графіком роботи з 8-00 до 17-00 год.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: