Резюме від 20 травня 2024 Файл

Ганна

Аналітик

Вік:
37 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ганна Труба
Аналітик з маркетингу
Аналіз конкурентів
Аналіз образу
Аналіз бренду
Аналіз рекламних стратегій та тактик конкурентів

Contact Досвід
Phone
2020 - 2024
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Privilege HC

Email аналітик
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
наліз конкурентів
- Проведення глибокого ринкового дослідження для ідентифікації та оцінки сильних
та слабких сторін конкурентів.
- Моніторинг та оцінка цінових стратегій конкурентів, запусків продуктів та
позиціонування на ринку.

Освіта
- Використання аналітичних інструментів для відстеження обсягів продажів
конкурентів, частки на ринку та тенденцій зростання.

Аналіз образу
2009 - Аналіз візуального представлення бренду та меседжінгу на різних медіа-
Магістр філології платформах для забезпечення відповідності корпоративній ідентичності.
Oдеський національний університет - Оцінка візуальних елементів, таких як логотипи, макети та рекламні матеріали, для
імені І.І. Мечникова узгодження з сприйняттями цільового ринку.
2015 - Оцінка ефективності стратегій зображення у покращенні видимості та репутації
кандидат філологічних наук бренду.

Oдеський національний університет
Аналіз бренду
імені І.І. Мечникова
- Виконання детального аналізу позиціонування бренду та сприйняття споживачами
для визначення сфер для вдосконалення.
Досвід - Перегляд та аналіз метрик продуктивності бренду для розробки стратегій
посилення бренду.
- Співпраця з маркетинговими та командами розробки продуктів для узгодження
Aналітика стратегій бренду з загальними бізнес-цілями.

Mоделювання
Аналіз рекламних стратегій та тактик конкурентів
- Аналіз та звітування про рекламну діяльність конкурентів, включаючи цифрові,
друковані та телевізійні медіа.
- Оцінка ефективності рекламних кампаній та тактик конкурентів з точки зору
охоплення, залучення та ROI.
- Надання стратегічних розробок для інформування розробки конкурентних
рекламних стратегій та креативних кампаній.
.

Мова
English

Ukrainian

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: