Резюме від 30 травня 2024 PRO

Ігор

Комерційний директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор

з 05.2023 по нині (1 рік 1 місяць)
ТОВ "МДА Трейд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Компанія складалась з трьох основних підрозділів розділених між собою: Офіс, Склад, Виробництво.
з листопада 2023 виконую обовязки виконавчого директора всіх підрозділів групи компаній МДА Трейд, Intaleo, Smart-Service.

Обов'язки:
1. Управління всіма підрозділами групи компаній.
2. Складання стратегічного плану компанії.
3. Складання фін. плану компанії з що квартальним редактуванням.
4. Підбір керівників підрозділів.
5. Реструктуризація компанії і виробництва. Оптимізація процесів і роботи підрозділів.
6. Контроль комерційних показників компанії.
7. Реорганізація виробництва, вивід його на рентабельність.
8. Розробка та впровадження КПІ в компанії по ефективним показникам.
9. Впровадження CRM.
10. Оптимізація звітності, складання ТЗ.
11. Розробка та впровадження бізнес процесів.
12. Реорганізація відділів, оптимізація штату.

за 6 місяців роботи повністю реорганізував виробництво, вивів його на рентабельність. Ввів автоматизації по звітності і плануванню. Приймав участь у технологічній оптимізації, технології виробництва. Оскільки освіта дозволяє.

Розробив та запустив дієвий план продажів зі зміною підходу та маркетингу, а також ассортименту. Включив в портфель компанії три нові бренди. Вивів компанію на ріст у порівнянні з 22 і 23 роком. Повернув довоєнні показники, та вийшов на їх плановий приріст в районі 10-12% в порівнянні з довоєнними.

Директор з розвитку

з 07.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
ЯкНове, Київ (Роздрібна торгівля)

Запускав мережу роздрібних магазинів з продажу бу техніки разом з друзями. Займався аналітикою продажів, аналітикою і підюором локацій. Контролював відкриття, займавсь рекламою і облаштуванням магазинів. Створював планограми для магазинів. Підтягував постачальників та розробив умови для роздрібних мереж по системі Трейд Ін для налаштування каналів купівлі товару.
Навчав продавців, налаштував і запустив систему обліку.
Мережа успішно працює і зараз, я перебуваю в статусі співвласника. Але активної участі на разі не приймаю. Приймаю участь глобально в рішеннях.

Директор компанії

з 03.2020 по 01.2022 (1 рік 10 місяців)
Гарнізон Трейд, Київ (IT)

Створення компанії, набір співробітників, формування структури компанії та її бізнес-процесів.
Виконував функціонал комерційного і операційного директора.
Настройка роботи сайту, бухгалтерії, 1С, CRM. Постановка ТЗ програмістам.
Розробка маркетингового і фінансового плану розвитку компанії.
Ведення переговорів з ключовими партнерами, підписання договорів.
За 2020 рік компанія виросла до 10 осіб, а також повністю запустився сайт, та була налагоджена робота по гурту.
У 2021 році основний напрямок розвитку був у системній інтеграції охоронних систем і отриманні ліцензій для даної діяльності, а також пошук відбір підрядників для виконання робіт. Були підписані договори на роботу з Denovo, Укрзалізницею, Запорізьким заповідником на острові "Хортиця", а також був взятий в роботу проєкт по прорахунку "розумного міста" по всій Одеській області.
Після, подій від 24 лютого, діяльність тимчасово призупинена. Половина співробітників або виїхала, або в ЗСУ. Компанія певний час працювала для ЗСУ. Та пітримувала вже впроваджені проекти.

Операційний директор

з 02.2016 по 12.2020 (4 роки 10 місяців)
Secur, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Кар'єрний ріст.
1. Продакт-менеджер з лютого 2016 по серпень 2016.
2. Керівник відділу категорійного та закупівель з серпня 2016 по грудень 2016.
3. Операційний директор з січня 2017 по грудень 2020.

Обов'язки
1. Аналітика ринку і конкурентів. Аналіз асортименту. Формування стратегії цінових пропозицій.
2. Керування відділом закупок (7 осіб).
3. Керування відділом Категорійних менеджерів. (3 категорійщика)
4. Контроль відділу логістики та складу (11 осіб).
5. Контроль відділу імпорту (4 особи).
6. Формування бюджету компанії разом з фін. директором. Та фінансових планів для відділів.
7. Аналіз фінансових потоків, ефективності роботи відділів.
8. Розробка КПІ для співробітників, та формування планів для відділів продажу.
9. Формування звітів по роботі компанії по різним підрозділам, місячні, квартальні, річні.
10. Безпосередня участь у написанні ТЗ для програмування 1С і Бітрікс24 для більш ефективної роботи співробітників і взаємодії між відділами.
11. Аналіз ефективності відділів і співробітників в компанії.
12. Налаштування бізнес-процесів в компанії, схем роботи та розробка структури компанії.

Основні здобутки.
Виріс разом з компанією, у 2016 році починали зі штатом у 28 осіб, в момент коли я покидав компанію штат налічував близько 150 осіб.
Створення нових направлень в компанії, які за 3 роки вийшли в топ по Україні у своїх категоріях.
Створив 3 відділи в компанії з нуля, підібрав кожного співробітника вивчив деяких з нуля. Багато моїх колишніх підлеглих на разі працюють в різних компаніях на керівних посадах.
Підписав ключові контракти для компанії на співробітництво з іноземними та українськими виробниками IT.

Проєктний менеджер

з 01.2014 по 02.2016 (2 роки 1 місяць)
Ломбард "Благо", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основна моя задача була:
Розробка і впровадження в компанії нових направлень (Кредитування під заставу техніки та Продаж заставної техніки).

Обов'язки:
1. Аналіз ринку та конкурентів.
2. Аналіз потреб клієнтів, та розробка на основі аналізу пропозицій для них.
3. Розробка КПІ для співробітників від продажу нових продуктів компанії.
4. Фінансовий аналіз проєкту, планування його розвитку.
5. Розробка програмних доопрацювань разом з відділом програмістів для роботи співробітників з новими продуктами компанії. Розробка і постановка ТЗ по 1С.
6. Моніторинг зміни та нововведень в Українське законодавство по роботі Ломбардів і на їх фоні оперативне внесення правок в роботу підконтрольних продуктів.
7. Встановлення і прорахунок планів для підрозділів в компанії.
8. Розробка методів оцінки техніки та навчання співробітників. Розробка методик навчання. Написання інструкцій.
9. Контроль кредитного портфеля, кредитних ставок, умов.
10. Контроль продажу кредитної техніки.
11. Контроль роботи магазинів в ломбардах і окремо стоячих.
12. Участь у фінансовому плануванні, та бюджетуванні в компанії.
13. Контроль роботи відділу (5 осіб), та побудова взаємодії відділу з іншими відділами компаніями, налаштування бізнес-процесів.
14. Відкриття магазинів по продажу комісійної техніки.
15. Контроль показників мережі магазинів.

Працював з різними програмами для аналізу і графічного відображення звітів для керівництва.

Категорійний менеджер

з 09.2012 по 05.2014 (1 рік 8 місяців)
Deshevshe, Київ (Роздрібна торгівля)

Вів кілька категорій: Дитячий світ, компюторні комплектуючі, монітори, HDD, SSD.

Обов'язки:
1. Розвиток ввірених категорій, виконання поставлених планів продажів.
2. Аналіз ринку, його об'єму, аналіз конкурентів.
3. Підбір нових брендів і товарів в категорії, розширення ассортименту
4. Контроль за маркетинговою активністю, бюджетування категорій, аналіз ефективності рекламних витрат по категоріям. Розробка акцій для категорій.
5. Контроль заведення товару (було в підпорядкування два контента).
6. Ведення перемовин з постачальниками.
7. Управлінням складськими запасами по своїм категоріям, Аналіз зависших товарів.
8. Ціноутворення по категоріям, контроль цін.
9. Робота з первинною документацією.
10. Участь в формуванні планів, аналіз основних показників.


Досягнення.
Створив і розвинув нову для компанії категорію Дитячий світ (Іграшки), зробив її вивів її на окупність і прибуток. Категорія стабільно росла.
З часом вийшов в топ 3 ринку по продажах в даній категорії товару.
Збільшення об'ємів продажу по іншим категоріям за 1,5 року
Монітори 32%
Процесора 20%
Пам'ять RAM 16%
Жорсткі диски 72%
Материнські плати 23%
Дитячий світ (Іграшки) за 1,5 року по об'єму серед інтернет-магазинів вийшла на 3 місце по Україні.

В цій компанії я мав досвід роботи з такими брендами як, Lego, intex, Babyboom, Babycare, Babygoods, intel, Asus, Acer, AMD, Seagate, Western Digital, Toshiba, Aoc, Phillips, Lg, Samsung.

Освіта

НТУУ КПІ

Хімічної технології композиційних матеріалів, ХТФ, Київ, Київ, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (5 років)

Заочна форма

Додаткова освіта та сертифікати

Інтернет маркетинг

2015, 1 рік

Продвинутий курс MS Office

6 місяців, 2012

Продвинуті методи аналізу

6 місяців, 2012

Знання і навички

Працьовитість Управлінські навички Стратегічне планування Користувач 1С Управління командою Систематизація бізнесу Управління підприємством Побудова системи OKR Фінансове планування Впровадження системи KPI MS Office Ведення CRM Ризик-менеджмент Уміння аналізувати

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Здатен приймати швидкі виважені рішення.
Високий рівень автономності. Звик надавати звіти про вже виконану роботу, а не погоджувати кожен крок щоб розмазати відповідальність.
Навчаю співробітників, люболю ростити кадри.
Дуже сильні аналітичні здібності, володію величезною кількістю методик і досвідом. Рівень володіння Exel дуже високий, працюю з аналітикою в Power BI.
Маю досвід в інтернет торгівлі, роздрібній торгівлі, гуртовій, дистрибюції і виробництві. Розумію різницю між напрямками і підходами.
Сильною стороною є кризис-менеджмент, є закриті кейси.
Також продумую план розвитку і запускаю проєкти з нуля.

Шукаю цікавий проект. Віддам перевагу цікавому проекту на розвиток або підприємству яке потребує реструктуризації. Корпоративний бізнес цікавить менше і там зацікавити зможе лише сильна фінансова сторона.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: