Резюме від 8 травня 2024 Файл

Євгенія

Керівник мережі магазинів, керуючий магазином

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вчерашня Євгенія
Посада

Досвід роботи:
Менеджер з закупівель

Керівник власної мережі магазинів

Менеджер з логістики

Керівник відділу зовнішньоекономічної діяльності

Логіст-аналітик

Логіст

Менеджер ЗЕД
Менеджер з продажу

Митний брокер
(економіст)

Освіта

Вміння та навички

Додаткова інформація

Особисті якості

Керівник мережі магазинів, керуючий магазином 40 000 грн.

ТОВ "Бетта"
(Дистриб'ютор господарської групи товарів, ВТМ товари Household) м. Київ 11.04.2023 - 05.04.2024р.

• Робота з існуючими та пошук нових виробників, постачальників Україна, Китай;
• моніторинг цін і умов співпраці з постачальниками;
• ведення ділової переписки та перемовин з постачальниками;
• замовлення та отримання зразків для перевірки якості продукції;
• укладання та перевірка договорів поставки, проформ, інвойсів;
• обробка замовлень, погодження та подання проформ на оплату;
• перевірка та погодження макетів упаковки продукції згідно дизайну макета під ВТМ ;
• контроль термінів готовності продукції;
• планування та аналітика потреб товару (аналіз обсягів продажу, складських запасів), своєчасне розміщення замовлень;
• взаємодія з КТПП- формування заявок, технічний опис продукції -для замовлення та отримання сертифікатів, штрихкодів на нові SKU;
• контроль товарного запасу залишків на складі, аналіз продажів, розміщення замовлень, контроль наявності та залишків упаковки у постачальників, перевірка та погодження макетів упаковки згідно вимог макету під ВТМ;
• робота з рекламаціями;
• онлайн моніторинг на території України нових постачальників, товарів, якості, цін, пропозицій для введення нових або заміни існуючих SKU;
• офлайн моніторинг (представленість товарів компанії та аналогічних товарів конкурентів на полиці в мережах: Епіцентр, Мегамаркет, Ашан, Сільпо, Велмарт, Новус, збір інформації цін конкурентів-внесення даних в таблицю Еxcel)
• контроль оплат, взаєморозрахунків з постачальниками;
• контроль отримання бухгалтерських документів від постачальників;
• пошук виробників та замовлення виробництва торгівельного обладнання за індивідуальними розмірами, перевірка та погодження макету-креслення;
• взаємодія зі складом, відділом маркетингу, юридичним, фінансовим та логістичним департаментами;
• підготовка та участь у масових заходах з метою просування бренду.

ФОП Вчерашня.
Роздрібна торгівля (жіночий одяг: весільні, вечірні сукні, супутні товари) м. Київ 11.04.2011-27.01.2023р
• Досвід відкриття магазинів з "0";
• вирішення організаційних та господарських питань пов’язаних з відкриттям магазину;
• взаємодія зі структурами торгових організацій (орендодавці торгових площ, адміністрація торгових комплексів)
• управління роздрібною мережею магазинів;
• володіння техніками продажів;
• управління продажами - аналіз продажів, аналіз цін та асортименту, пошук та реалізація ідей щодо збільшення продажів;
• пошук постачальників із найбільш вигідними умовами співробітництва;
• формування асортименту продукції в межах певної категорії;
• ведення переговорів, укладання договорів з постачальниками;
• планування обсягу поставок та реалізації товарів;
• організація закупівлі, доставки, та продажу товарів;
• контроль та аналіз товарних залишків;
• організація та контроль торгових процесів;
• ціноутворення, аналіз маржі, контроль фінансових та комерційних показників;
• бюджетування доходів та витрат магазину;
• визначення потреб цільової аудиторії та прогноз продажів;
• аналіз конкурентів;
• аналіз прибутку та продажу як окремих товарів, так і категорії в цілому;
• розробка маркетингових заходів для просування товару;
• управління персоналом (підбір, адаптація, мотивація, навчання персоналу);
• організація роботи продавців-консультантів;
• організація та контроль проведення інвентаризації;
• участь та відвідування виставок Україна, країни ЄС.
• загальне розуміння SMM (визначення ЦА та потреб, дослідження ринку, дослідження споживача, аналіз конкурентів, відстеження нових трендів);
• створення та просування сторінок в соціальних мережах (Facebook, Instagram);
• розробка контент-плану та його реалізація;
• розробка та створення креативів для запуску рекламних кампаній;
• досвід співпраці з блогерами, інфлюєнсерами;
• організація професійних фото/відеозйомок (пошук фотографів, моделей, фотостудій, локацій для створення унікального контенту.)

ТОВ " Все для воріт -Київ" (виробник автоматичних воріт та ролет),
м. Київ, 26.10.2009-14.06.2010р.
• Аналіз оборотності складів;
• аналіз обсягів продажів, залишків продукції на складах;
• замовлення товару відповідно прогнозу продажів, запасів на складі, строків постачання та графіку замовлень;
• взаємодія з відділами: продажу, бухгалтерією, транспортним відділом;
• пошук перевізників для доставки товару по Україні;
• аналіз фінансових та економічних показників діяльності;

ТОВ "Іріс" (імпортер професійного санітарно-гігієнічного обладнання)
м. Київ, 14.04.2009 - 25.09.2009р.
• Здійснення імпорту (країни ЄС);
• пошук постачальників;
• ведення переговорів та ділової кореспонденції з іноземними постачальниками;
• заключення міжнародних договорів та відстеження їхньої готовності;
• перевірка інвойсів та супровідних документів;
• взаємодія з постачальниками щодо наявності товару, термінів постачання;
• координація та контроль процесу імпорту товарів (від оформлення замовлень до отримання товару на склад);
• контроль своєчасності та правильності оформлення супровідних документів;
• підготовка документів для митного оформлення товару, комунікація з митними брокерами;
• організація міжнародних перевезень;
• отримання дозволів на імпорт/експорт;
• підготовка документів для сертифікації;
• контроль взаєморозрахунків з постачальником.

ТОВ "Колорит" (iмпортер продукції для кузовного ремонту автомобілей: фарби, лаки, шпатлівки.) Внутрішня / зовнішня/ транспортна логістика.
м. Київ 17.11.2008 - 30.04.2009р.

• Аналіз оборотності складів;
• аналіз обсягів продажів, формування звітів та рейтингів;
• аналіз фінансових та економічних показників діяльності;
• замовлення товару відповідно прогнозу продажів, запасів на складі, строків постачання та графіку замовлень;
• організація і контроль проведення інвентаризації ТМЦ;
• організація міжнародних перевезень;
• пошук найманого транспорту;
• підготовка документів для митного оформлення товару; комунікація з митними брокерами;
• планування маршрутів по Києву та області;
• пошук перевізників для доставки товару по Україні;
• контроль та організація процесу завантаження / розвантаження;
• організація і контроль своєчасної доставки товару.

ТОВ "Wizard" (імпортер сантехніки, систем опалення)
м. Київ 05.08.2008-06.10.2008р.
• Аналіз обсягів продажів, залишків продукції на складах шести філій;
• формування замовлення товару відповідно аналізу продажу та запасів на складах;
• замовлення необхідного асортименту продукції у виробників-постачальників, контроль за термінами виконання замовлень,( країни Чехія, Польща);
• ведення переговорів та «ділової» кореспонденції з постачальниками;
• перевірка проформ, інвойсів та супровідних документів;
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
• взаємодія з відділом з продажу, транспортним відділом;

ТОВ «АТМА» (імпортер професійного санітарно-гігієнічного, прибирального обладнання та хімії)
м. Київ 15.02.2006- 30.07.2008р.
• Здійснення імпорту (країни ЄС);
• пошук нових постачальників ЄС, Китай;
• ведення переговорів та «ділової» кореспонденції з постачальниками;
• координація та контроль процесу імпорту товарів (від оформлення замовлень до отримання товару на склад);
• здійснення експорту (Молдова,Казахстан);
• взаємодія з постачальниками щодо наявності товару, термінів постачання, термінів придатності;
• контроль своєчасності та правильності оформлення супровідних документів;
• підготовка документів для митного оформлення товару, комунікація з митними брокерами;
• організація міжнародних перевезень;
• отримання дозволів на імпорт/експорт;
• підготовка документів для сертифікації;
• контроль взаєморозрахунків із постачальниками;
• продаж товару, розширення клієнтської бази, залучення нових клієнтів; презентація товару, виставлення рахунків, формування цінової політики, підготовка комерційних пропозицій. Укладання договорів поставок та контроль виконання їх умов. Участь у спеціалізованих виставках.

ДП «Дарницький вагоноремонтний завод» (відділ матеріально-технічного постачання та збуту)
м.Київ 01.04.2005- 06.02.2006р.
• Заповнення ВМД;
• формування пакета документів для митного оформлення;
• пошук кодів товарів УКТЗЕД, нарахування митних платежів;
• митне оформлення експортних, вантажів (залізничний/автомобільний транспорт);
• забезпечення отримання сертифікатів походження на готову продукцію;
• регулярне оновлення картки акредитації;

Європейський університет фінансів інформаційних технологій менеджменту та бізнесу" м. Львів (факультет: економіка підприємства)
Спеціальність – економіст. Диплом спеціалиста.01.09. 2002-05.02.2008р

2020р.курси SMM.
2006р.- курси английскої мови.
Microsoft Office ,Excel,1C, СRM, PowerPoint,
(Сanva, Inshot, VN, Snapseed та ін.)

грамотна усна, письмова українська мова.
російська- вільно
анлійська -intermediate

Наявність власного авто, посвідчення водія -категорія "B", закордонний паспорт.
Відповідальність, підприємницьке мислення, самостійність, лідерські якості, комунікабельність, ініціативність, креативність, чесність, порядність, аналітичні здібності, почуття гумору.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: