Резюме від 10 червня 2024 Файл

Ольга

Менеджер проєктів (HR, бізнес-аналіз, управління продажами)

Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Юпик Ольга Вячеславівна

Дата народження: 04.01.1978
Сімейний стан: одружена,
син (20 років), дочка (13 років)
Адреса: м. Івано-Франківськ,
вул. Горбачевського, 9, кв. 44
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МЕТА
Резюме подається на отримання роботи в напрямках: менеджер проектів, HR, бізнес аналіз, управління продажами.

ОСВІТА
1995-2000 Навчання в Прикарпатському університеті імені Василя Стефаника, економічний факультет, спеціальність «Фінанси», спеціаліст.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Я відповідально та уважно ставлюсь до дорученої мені роботи, вмію доводити всі справи до повного виконання. Завдяки досвіду, отриманому в різних напрямках бізнесу, я вмію правильно розприділяти свій час (таймменеджмент), маю відмінні навики у продажах, спілкуванні з клієнтами, партнерами та персоналом.

ПРОФЕСЙНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ

2000 – 2013 АТ «Райффайзен Банк Аваль»:
• Касир;
• Економіст;
• Головний експерт;
• Начальник відділу роздрібного бізнесу;
• Начальник управління продажу та розвитку мережі.

2012 – 2015 ТзОВ «Новітні Енергетичні Програми», начальник відділу персоналу.

2016 – березень 2024 ТОВ «ІНТЕР’ЄР ЕКСПЕРТ», керівник відділу персоналу, тренер з навчання та розвитку персоналу, регіональний менеджер з розвитку мережі, менеджер з бізнес-аналізу.

HR-напрямок: пошук, залучення, адаптація, навчання та розвиток персоналу; кадрове діловодство.

Розвиток клієнтської бази: пошук та залучення нових клієнтів; проведення перехресних продаж; ведення холодних дзвінків; опрацювання баз даних; підготовка техніко-комерційних пропозицій; проведення переговорів на різних рівнях; укладення договорів; супровід документообігу, пов'язаного з продажами.
Розробка і впровадження стандартів продажу та якості обслуговування, проведення відповідних тренінгів.
Опис та налагодження бізнес-процесів та стандартизація; створення відповідних інструкцій та інших внутрішній розпорядчих документів.

СПЕЦІАЛЬНІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ

• Microsoft Office (Word - Excel - Power Point);
• 1С (8.2) Управління промисловим підприємством, управління торговим підприємством;
• Сертифікований тренер «Навички продажу», «Якість обслуговування», «Прямі продажі»;
• Навчання по технології підбору персоналу PERFORMIA (самонавчання, відео-тренінги);
• Навчання по інструментах управління Висоцький консалтинг;
• Українська (рідна), російська – вільно.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Вміння аналізувати та приймати рішення, комунікабельність, відповідальність, гнучкість, вміння працювати самостійно та в команді, цілеспрямованість, орієнтованість на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: