Резюме від 10 червня 2024 Файл

Igor

Керівник проєкту, філії, підприємства

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ігор Недорубко

Дата народження:10.06.1971
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Метою працевлаштування є пошук компанії з прозорим менеджментом, мотивацією та високою корпоративною культурою. В пріоритеті - реалізація професійного потенціалу та здорових амбіцій, динамічне зростання разом із компанією, розвиток задля досягнення цілей компанії.

Останні 8 років я займаюся наданням послуг підйому та переміщення вантажів різним компаніям та беру участь у різних проектах.
Я завжди радію і надихаюсь, коли бачу результати своєї роботи та реалізовані проекти.
Тому хотілося б приєднатись до вашої команди для реалізації цікавих проектів.

Кваліфікація:
Маю більш ніж 25-річний досвід роботи та управління у сферах пов'язаних з продажами та маркетингом промислової групи товарів, побудова бізнесу «з нуля», бізнес-планування, відкриття та реорганізація філій.

• Досвід прямих продаж складного обладнання та послуг, розвиток відносин з клієнтами.
• Навички ведення переговорів із великими виробничими компаніями.
• Участь у професійних виставках та презентаціях продукції компанії.
• Пошук нових клієнтів та підтримка взаємовідносин з ключовими клієнтами та постачальниками, з вітчизняними та зарубіжними компаніями.
• Практичні знання у галузі менеджменту, маркетингу, управління персоналом.
• Досвід ведення переговорів та укладання договорів, запуску проектів з нуля.
• Навички планування та бюджетування.
• Вміння орієнтуватися на досягнення результату – ефективне управління ресурсами.

Освіта:

1988–1994 - Харківський авіаційний інститут ім. Н.Є. Жуковського
Спеціальність - Інженер-механік авіаційних двигунів

2007-2009 - Харківська академія залізничного транспорту
Спеціальність - Економіка підприємства

2021-2022 - МІМ Київ Pre-MBA Управління бізнес-процесами

Бізнес тренінги та курси:

2003-2008 - Проходження спеціалізованих тренінгів, що проводили компанії: Atlas Copco, Geda, Haulotte та інші виробники обладнання. Відвідування заводів виробників обладнання.
2006-2007 - Участь у тренінгах, які проводили американські бізнесмени -практики компанії HighMark.
2012 - Чарівність Великого Лідера. П'юселік Консалтинг Груп
2013 - Проходження майстер класів Френка П'юселіка
2014 - «Переговори бойові шахи» А.Сударкін PCG

Досвід роботи:

З Грудня 2015 року – до теперішнього часу
Компанія «Саренс Україна» - входить до групи SARENS www.sarens.com
Діяльність компанії: Послуги спеціальним обладнанням (гусеничні крани, автокрани, спеціального підйомного обладнання)

Посада: Директор

• Повне ведення господарської діяльності підприємства;
• Ведення переговорів з клієнтами, укладення договорів;
• Організація всього комплексу заходів, які забезпечують зовнішньоекономічну діяльність підприємства;
• Організація тимчасового ввезення кранів та спеціального підйомного обладнання для виконання контрактів;
• Підбір персоналу;
• Управління фінансами. Фінансове моделювання;
• Фінансова/управлінська/аналітична звітність згідно з прийнятими стандартами компанії;
• Дозвільна документація виконання робіт підвищеної небезпеки та проїзд автокранів територією України;
• Пошук підрядних організацій.

З використанням нашого обладнання було побудовано:
- 4 вітропарки ( Старий Самбір-2, Новотроїцьк -1, Мирний, Південний, заміна турбіни на Сивашській ВЕС)
- вантажно-розвантажувальні роботи на Тилігульській ВЕС
- ремонт турбін на 2 вітропарках (Старий Самбір-1, Ботієво)
- підйом обладнання та матеріалів при будівництві лікарні Охматдит, Інститут Серця
- підйом вентиляційного обладнання при будівництві торгових центрів у м. Київ
- реконструкція комбінату ім.Ілліча
- реконструкція Полтавського ГЗК
- будівництво Подільсько-Воскресенського мосту у м.Київ
- будівництво енергетичних об'єктів

та багато інших об'єктів по всій Україні

З 09.2011р. – 31.03.2015р.
Компанія «Профі – Інструмент» www.profitools.com.ua
Діяльність компанії: Продаж професійного електроінструменту та ручного інструменту, витратних матеріалів.
Посада: Керівник регіонального розвитку

- планування та контроль діяльності роботи філій;
- адміністрування процесів продажу: пошук приміщень, укладання договорів оренди, договори з підрядними організаціями, контроль оплати оренди та комунікацій; аналіз та контроль взаєморозрахунків з контрагентами, організація закупівлі товару, розрахунок заробітної плати;
- розробка маркетингової політики філій;
- організація та участь у виставках;
- управління та здійснення прямими продажами;
- підбір, навчання та розвиток персоналую

Досягнення:
- Створив та впровадив систему звітності філій
- Реорганізував філії у Львові та Дніпропетровську
- Розробив медіа план для просування на ринок
- Збільшив впізнаваність компанії у регіонах
- Організував навчання у компанії
- Організував та провів демо-тур Україною
- Динамічне зростання продажів у всіх філіях

12.2009р. - 08.2011р. ТОВ «Леготерм» www.legotherm.com.ua
Діяльність компанії: Імпорт та продаж кабелю та компонентів для електрообігріву
компанії Tyco Thermal Controls.
Посада: Виконавчий директор

- Відкриття компанії. Запуск бізнесу з нуля;
- Пошук бізнес-партнерів;
- Оптимізація та управління поставками та логістикою, робота з митницею, ЗЕД;
- Виведення ТМ на ринок з «0»;
- Планування, організація та впровадження заходів із продажу товару (впровадження маркетингової стратегії, просування партнерських програм);
- Формування цінової та клієнтської політики компанії;
- Побудова та управління дистрибуцією.

Досягнення:
Виведення компанії на рівень продажів, достатній для стабільної роботи та розвитку. Формування комерційної служби, оптимізація закупівель товару та формування товарного портфелю.

З лютого 2008р. – серпень 2011р. ТОВ «Інжинірингова компанія»
Діяльність компанії: Постачання та продаж будівельного обладнання. Функції представництва виробника обладнання Haulotte.

Посада: Директор та співзасновник компанії

• Організація бізнесу з нуля
• Організація зовнішньоекономічної діяльності
• Представництво західної виробничої компанії
• Підготовка та проведення повного циклу Сертифікації обладнання та виробництва компанії Haulotte.
• Підготовка комерційних пропозицій
• Прямі продажі та постачання обладнання
• Постачання обладнання спільно з лізинговими компаніями.

2003р. – 2008р. «Рамірент Україна» www.ramirent.com
Компанія зі 100% іноземним капіталом.
Діяльність компанії: Оренда та продаж будівельного обладнання. Лідер оренди будівельного обладнання.
Посада: Операційний директор

• Організація діяльності компанії з нуля;
• Реєстрація іноземних інвестицій у державних органах;
• Управління всіма бізнес-процесами у відповідність до європейських стандартів ведення бізнесу (як продаж, закупівля, логістика);
• Участь у розробці бюджету компанії на фінансовий рік (включаючи маркетинг- та Sales-бюджети), затвердження бюджетів та відстеження їх виконання;
• Координація та безпосередня участь у роботі з ключовими клієнтами, включаючи ведення переговорів, координацію роботи комерційного відділу та відділу постачання;
• Формування штату компанії;
• Організація та контроль зовнішньоекономічної діяльності компанії та логістики;
• Розробка та реалізація стратегії просування та політики продажів, у т.ч. питання маркетингу, логістики/закупівель, фінансів;
• Ведення управлінської звітності;
• Управління фінансами. Фінансове моделювання;
• Організація участі у міжнародних виставках та конференціях.

Досягнення:
• Організація бізнесу з нуля в Україні;
• Оборот компанії за 2007 рік - понад 3 млн. евро;
• Відкрив філію компанії;
• Розробив стратегію розвитку компанії до 2010 року;
• Організував усі бізнес-процеси;
• Компанія зайняла лідируючу позицію щодо оренди обладнання в Україні.

2000р. – 2003р. «Асканія – Інжиніринг» - дистриб'ютор компанії Atlas Copco.
Постачання, продаж та сервіс компресорного обладнання.
Посада: Керівник регіональних офісів

• Відкриття та організація роботи регіональних офісів з нуля;
• Контроль роботи регіональних офісів у Харкові, Дніпропетровську та Донецьку;
• Організація продажу та сервісу обладнання;
• Укладання договорів та контроль їх виконання;
• Розрахунок техніко-економічних показників для підбору обладнання;
• Організація та участь у виставках;
• Участь у тендерах;
• Співпраця з підрядними організаціями та проектними організаціями щодо виконання проектів під ключ;
• Підбір, навчання та розвиток персоналу;
• Вів переговори та укладав договори з VIP-клієнтами.

Особисті якості:

• аналітичний склад розуму, орієнтований на результат;
• здатний оперативно приймати рішення, брати на себе відповідальність, організувати і мотивувати колектив;
• комунікабельність, висока працездатність;
• вміння мислити з погляду власника бізнесу;
• прагнення підвищення професійного рівня та придбання знань;
• проактивна життєва позиція.

Додаткова інформація:

Одружений, маю двох дітей.
Знання мов:
•Українська ─ вільно
•Російська ─ вільно
•Англійська ─ початковий рівень.
•Польська ─ середній рівень

Впевнений користувач ПК.
Посвідчення водія категорії «В», досвід водіння більше 30 років.
Готовність до відряджень.
Без шкідливих звичок, веду здоровий спосіб життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: