Резюме від 9 травня 2024 Файл

Marina

Консультант з бізнес-процесів

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

особисті дані
Прізвище, ім’я, по батькові (ПІБ):
САМБУРОВА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Дата і місце народження/ Громадянство:
29.02.1980Р./ УКРАЇНКА
Адреса прописки:
м.КИЇВ,вул.Жолудєва 6б, кв.9
Адреса проживання:
Іспанія, Валенсія, урб. Монте Алседо Парк 6

Моб:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:
Розлуечна,2 дітей 9 та 11 років

Освіта
Період

Навчальний заклад
Форма навчання
Кваліфікація згідно з дипломом
Спеціальність
2006–2009
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ
ЗАОЧНА (ДРУГА ВИЩА ОСВІТА)
МАГІСТР ПРАВА
ПРАВОЗНАВСТВО
1998-2003
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ЗАОЧНА
БАКАЛАВР БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ,МАГІСТР БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ
1994-1997
КИЇВСЬКИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕХНІКУМ
СТАЦІОНАРНА
МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ
БІРЖОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Сертифікат аудитора No. A 006081
Свідоцтво про внесення до Реєстру аудиторських фірм та приватно-практикуючих аудиторів Аудиторської палати України №3816, видано згідно Рішення Аудиторської палати України №163/3 від 18.05.2006р.
Член Гільдії професійних внутрішніх аудиторів України. Сертифікат №00156 від 24.11.2006р.
Сертифікований коуч ICF (International coaching federation)
ACC ICF (Associate Certified Coach International coaching federation)
Загальний час коучингової практики біля 500 годин
Член ICF (International coaching federation)
ICF Professional Coaches membership details:
Membership ID: 009733570I
Член Громадської організації «Українська Асоціація педагогів і психологів початкової, дошкільної та позашкільної освіти»
Посвідчення №12/23 від 31.08.2023
Свідоцтво про державну реєстрацію Суб’єктом Підприємницької Діяльності No. 20720170000008020 від 24.03.2003р. Види діяльності: діяльність у сфері бухгалтерського обліку та аудиту; надання консультацій з питань комерційної діяльності та управління; юридична практика.
Life & Business Coach, працюю з CEO, фаундерами, та керівниками, а також тими хто має за мету займати управлінські посади.
Завдяки своєму більш, ніж 20-річному досвіду в аудиті та консалтингу, успішному шляху власної психотерапії, високому рівню емпатії та вродженому таланту «відчувати ядро проблеми» та вмінню уважно слухати та чути між рядків, чудово розпізнаю контекст і допомагаю компаніям та лідерам розкрити свій потенціал на максимум.
Курси, семінари, тренінги та ін.
Курс/Семінар
Місяць та рік навчання
Програма
Сертифікат/диплом

Mt.coaching.study

01.2023-06.2023
Coach - Master of strategies (as an ICF accredited Coach Training program)
Є В НАЯВНОСТІ
European Academy of Leadership Coaching (EALC)
12.2021 – 06.2022
Програма "Бізнес-коуч міжнародного рівня"
INTERNATIONAL BUSINESS COACH (as an ICF accredited Coach Training program)
Є В НАЯВНОСТІ
Міністерство освіти та науки України – Національний Педагогічний Університет України ім. М.П.Драгоманова
04.2023-05.2023
Психолого-педагогічне та організаційно-методичне забезпечення побудови здоров´язбережувального освітнього середовища
Є В НАЯВНОСТІ
Українська Асоціація педагогів і психологів початкової, дошкільної та позашкільної освіти
09.2022-01.2023
Когнітивно-поведінкова модель в психологічному консультуванні дорослих та дітей
Є В НАЯВНОСТІ
Українська Асоціація педагогів і психологів початкової, дошкільної та позашкільної освіти
09.2022-01.2023
Курс практичної психології
Є В НАЯВНОСТІ
Міністерство освіти та науки України – Національний Педагогічний Університет України ім. М.П.Драгоманова
10.2022-11.2022
Психологічна допомога особистості при переживанні травматичного досвіду
Є В НАЯВНОСТІ
КУРСИ ІНОЗЕМНИХ МОВ «ЦЕНТР РОЗВИТКУ МОВ»
01.09.2007- 31.12.2009
ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ІСПАНСЬКОЇ МОВИ
Є В НАЯВНОСТІ
КУРСИ ІНОЗЕМНИХ МОВ «ІМІДЖ-ОСВІТА»
01.2007- 08.2010
ЗАГАЛЬНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Є В НАЯВНОСТІ
КУРСИ МИТНИХ БРОКЕРІВ/ДЕКЛАРАНТІВ

12.2006 –
01.2007
Основні зовнішньоторговельні терміни; митні режими; базисні умови поставок. Правила ІНКОТЕРМЗ; валютне законодавство/ валютний контроль; розрахунки в ЗЕД.
Порядок декларування й митного оформлення товарів тощо.
Є В НАЯВНОСТІ
ІНСТИТУТ ПРОФЕСІЙНИХ ФІНАНСОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ
The Institute of Professional Financial Managers (IPFM)

Програма
« Professional Financial Manager»

09.2008 –
11.2008
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ:
управління прибутковістю бізнесу; аналіз (CVP) та прогнозування беззбитковості діяльності; діагностика та прогнозування фінансового стану фірми; оцінки вартості грошей в часі та вартості капіталу, оптимізація його структури (фінансовий леверидж); грошові потоки - нарощування та дисконтування. управління оборотним капіталом, грошовими коштами та їх еквівалентами, дебіторською заборгованістю, тмц; бюджетування; управління власним та позичковим капіталом; емісійна та дивідендна політика. Аналіз інвестиційних проектів; управління ризиками; критерії оцінки ефективності середньо- та довгострокових проектів тощо
The diploma in
Financial Management

03.2009-
05.2009
МСФЗ:
принципи формування звітності згідно МСФЗ; облік запасів, основних засобів, нематеріальних активів; знецінення активів ; витрати за позиками; інвестиційна власність; облік оренди, фінансових інструментів; винагороди працівникам; договори підряду; облік інвестицій та участі у спільній діяльності; об’єднання компаній; операції в іноземній валюті; фінансова звітність в умовах гіперінфляції; звіт про фін результаті; звіт про рух грошових коштів тощо.
The diploma in
International accounting standards

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРИ АУДИТОРСЬКІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЩОРІЧНО,
ПОЧИНАЮЧИ З 2002 РОКУ
підвищення кваліфікації з питань бухгалтерського обліку, податкового законодавства, права, митної справи тощо
Є В НАЯВНОСТІ
КУРСИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ «ЛІНГВО+»
01.1994-11.1994
БАЗОВИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Є В НАЯВНОСТІ
ПРАКТИЧНИЙ КУРС ВІЗАЖУ (хобі)
04.2006-06.2006
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ МИСТЕЦТВА ВІЗАЖУ
Є В НАЯВНОСТІ

Досвід роботи
1.1.1 Період роботи

03.2010- поточний момент
Назва та сфера діяльності організації
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма «QUALITY INTERNATIONAL AUDIT» (Свідоцтво про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів №4439): АУДИТОРСЬКІ, КОНСУЛЬТАЦІЙНІ, ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ, БУХГАЛТЕРСЬКЕ СУПРОВОДЖЕННЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ; ВПРОВАДЖЕННЯ ОБЛІКУ В СИСТЕМАХ «1-С ПІДПРИЄМСТВО» ТОЩО
Посада
ЗАСНОВНИК/ДИРЕКТОР (здійснюю керівництво операційними процесами та контроль віддалено, періодично особисто прилітаю до Києва, перевіряю коректність процесів, процедур, звітності тощо)
1.1.2 Період роботи

03.2022- поточний момент
Назва та сфера діяльності організації
Приватна коучингово-психологічна практика. Незалежний практикуючий консультант з бізнес-питань, психології бізнесу, комерційної діяльності, побудови та оптимізації командної роботи, оподаткування. Автор та ведуча курсів та навчальних програм.
1.1.2 Період роботи

03.2023- поточний момент
Назва та сфера діяльності організації

European Academy of Leadership Coaching – підготовка професійних бізнес-коучів за міжнародними стандартами ICF. Поєднує професійних коучів із 8 країн світу.

Посада
Коуч, ментор, наглядач за сесіями студентів
1.2. Період роботи

04.2010-12.2012
Назва та сфера діяльності організації
НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «НАВІГАТОР»
Посада
ВИКЛАДАЧ КУРСІВ БУХГАЛТЕРСЬКОГО та ПОДАТКОВОГО ОБЛІКУ
2. Період роботи

05.2007-03.2010

Назва та сфера діяльності організації
ГРУПА КОМПАНІЙ «ПРОДЕКСПРЕС-ЦЕНТР» (дочірнє підприємство ГРУППИ КОМПАНІЙ«ФУРШЕТ») : ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ ПРОДУКТАМИ ХАРЧУВАННЯ (RETAIL - ГРУПА КОМПАНІЙ «ФУРШЕТ»); ІМПОРТ ПРОДТОВАРІВ ЕЛІТНОЇ ГРУПИ; ОРЕНДА; РЕСТОРАН
Посада
ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР
Основні обов’язки
стратегічний і поточний аналіз прибутковості/ефективності, фінансово-господарської діяльності; управління витратами з метою їх мінімізації; підвищення ефективності бізнес-процесів; зниження ризиків; організація внутрішнього контролю; планування оподаткування(розробка методів легальної мінімізації (оптимізації) оподаткування); внутрішній контроль за рухом грошових коштів і концентрацією грошових ресурсів; аналіз та контроль ДЗ та КЗ; правовий аналіз договірної та фінансової документації; складання звітності для засновників щодо результатів діяльності: доходи-витрати, прибутки-збитки, аналіз рівня націнок та динаміка їх коливань; організація/реорганізація функцій бухгалтерської і фінансової служб; контроль дотримання вимог чинного законодавства; робота з контролюючими органами; участь у впровадженні автоматизованої системи обліку– консолідованої комплексної програми «1-С Підприємство 8.1» з системною інтеграцією у ній складського, бухгалтерського, управлінського обліків. Сфера відповідальності загалом: бюджетування, оподаткування, кредитування, забезпечення внутрішнього контролю діяльності, планова звітність засновникам
попередній Досвід роботи
3. Період роботи

11.2005-08.2007

Назва та сфера діяльності організації
ДЕПАРТАМЕНТ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ ГРУПИ КОМПАНІЙ«ФУРШЕТ»
Посада
НАЧАЛЬНИК ДЕПАРТАМЕНТУ ДОКУМЕНТАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК
Основні обов’язки
планування та координація роботи аудиторів департаменту (6 осіб); організація аудиторських перевірок та особиста участь у їх проведенні; відповідальність за якість проведених перевірок, написання звітів та надання рекомендацій за результатами їх проведення; кадрова політика (підбір персоналу департаменту, оцінка роботи працівників); практичне застосування основ господарського, цивільного, податкового права. Оперативний моніторинг діяльності компаній Холдингу, координація їх співпраці із зовнішнім аудитом, податковими органами; проведення перевірок поза-холдингових підприємств; складання щорічної та щоквартальної звітності підприємств-емітентів акцій та облігацій до Держ Комісії з цінних паперів та фондового ринку; оцінка інвестиційної привабливості підприємств; оцінка динаміки зміни вартісних та якісних показників активів та зобов’язань; фінансовий аналіз загальної господарської діяльності; перевірка виконання бюджетів компаніями Холдингу. Загалом: забезпечення планових показників відповідно до внутрішніх стандартів Холдингу
попередній Досвід роботи
4. Період роботи

07.2004-11.2005

Назва та сфера діяльності організації
ЗАТ «АФ»КИЇВСЬКА АУДИТОРСЬКА ГРУПА»

Посада
АУДИТОР
Основні обов’язки
проведення аудиторських перевірок підприємств різноманітних сфер господарювання (самостійне або в складі чи на чолі робочої групи аудиторів); складання аудиторських звітів за результатами проведених перевірок; написання аудиторських висновків (в тому числі звітів до Держ Комісії з цінних паперів та фондового ринку); усні та письмові консультації з питань оподаткування; розробка рекомендацій на основі проведених перевірок; оцінка ефективності діяльності компаній; проведення «оцінки бізнесу» (т.зв. DUE DILIGENCE) тощо.
попередній Досвід роботи
5.Період роботи

01.2004-07.2004

Назва та сфера діяльності організації
ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО МАЛОГО БІЗНЕСУ». РЕКЛАМНІ ПОСЛУГИ
Посада
ФІНАНСОВИЙ ДИРЕКТОР
Основні обов’язки
організація роботи підприємства з «0»; постановка бухгалтерського , податкового та управлінського обліку, організація системи документообігу; підбір персоналу; аналіз договірної документації; контроль роботи фінансового та рекламного відділів тощо
попередній Досвід роботи
6.Період роботи

04.2002-01.2004

і

Назва та сфера діяльності організації
ПП «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АЛЬТ». АУДИТОРСЬКІ, КОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ
Посада
АУДИТОР
Основні обов’язки
перевірки коректності ведення податкового та бухгалтерського обліку на підприємствах різних галузей; бухгалтерське супроводження клієнтів компанії; надання усних та письмових консультацій з питань господарської діяльності та бухгалтерського обліку; реєстрація новостворених підприємств в державних органах; розробка облікової політики; оптимізація оподаткування тощо
попередній Досвід роботи
7.Період роботи

11.2000-03.2002

і

Назва та сфера діяльності організації
ТОВ «НВФ «БРАНД-МАЙСТЕР». ПРОЕКТУВАННЯ, ВИРОБНИЦТВО, МОНТАЖ, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ СИСТЕМ ОХОРОННОЇ, ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, СИСТЕМ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТОЩО
Посада
БУХГАЛТЕР, ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР
Основні обов’язки
обробка первинної бух документації (прибуткові/видаткові накладні, банк, каса тощо); ведення обліку зарплати та кадрів; облік основних засобів та нарахування амортизації; облік запасів та контроль за проведенням інвентаризацій; складання податкової та фінансової звітності; складання необхідних звітів для управлінського персоналу компанії; складання бюджетних планів та контроль їх дотримання тощо. Загалом: повний цикл бухгалтерського обліку.
попередній Досвід роботи
8.Період роботи

01.1999-08.2000

і

Назва та сфера діяльності організації
МПП «ЦЕНТР МЕДИЧНИХ ЕКСПЕРТНИХ СИСТЕМ». ОПТОВА ТА РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ МЕДПРЕПАРАТАМИ
Посада
БУХГАЛТЕР, ЗАСТУПНИК ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА
попередній Досвід роботи
9.Період роботи

04.1998-07.1998

і

Назва та сфера діяльності організації
ДКПЖХ ЛЕНІНГРАДСЬКОГО РАЙОНУ (ЖЕК)
Посада
БУХГАЛТЕР

навички роботи з комп’ютером
Програма
Рівень володіння
Word
ВІДМІННО
Excel
ВІДМІННО
Power Point
ПОСЕРЕДНЬО
Internet / Email
ВІДМІННО
1-С Підприємство 8 (8.1, 8.2)
ВІДМІННО
1-С Підприємство 7.7
ВІДМІННО
1-С Бухгалтерія 6.0
ДОБРЕ
Fix Expert
ДОБРЕ
Банківський програмний комплекс «Scrooge II»
ЗАДОВІЛЬНО
Правова база «Ліга-Еліт», MeDoc
ВІДМІННО
ОКРІМ ЦЬОГО. ДОВОДИЛОСЯ ПРАЦЮВАТИ З ТАКИМ ПРОГРАМАМИ ЯК: «ПАРУС», «SUN SYSTEM», «QUICK BOOKS», «SAP»

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Знання мов:
українська – рідна; російська – відмінно; англійська, іспанська -розмовні
Інтереси, хобі, захоплення:
музика, спорт, автомобілі, психологія, коучинг
Особисті якості:
високий рівень професіоналізму та управлінських навичок; аналітичне системне мислення; орієнтованість на результат; презентабельність; врівноваженість; тактовність; відповідальність на високому рівні; розсудливість; безконфліктність; відмінні комунікативні навички; цілеспрямованість
Професійні якості:
наполегливість та принциповість в роботі; прагнення до розвитку, мобільність, вміння працювати в умовах інтенсивного навантаження; націленість на результат; відмінні комунікативні навички: навички проведення переговорів (як із зовнішніми контрагентами, банками, державними органами, так і із співробітниками усередині компанії); ділова етика, обов’язковість і чесність в дотриманні зобов'язань; організаторські здібності; вміння працювати як в команді, так і самостійно
Наявність посвідчення водія (категорія та стаж):
категорія «В», стаж – 21 р. постійного керування; наявність власного автомобіля представницького класу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: