Резюме від 10 травня 2024 Файл

Надія

Руководитель отдела персонала

Вік:
50 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЦИКАЛО НАДІЯ ВІТАЛІЇВНА
19.10.73
МЕТА одержати посаду – HRD або Керівник відділу по роботі з персоналом
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мешкаю у м.Дніпро, але також готова до переїзду у м.Київ

Працюю з людьми в області HR понад 15 років.

2021 – 03.2024

04.2017- 05.2021
Працювала віддалено , як
HR-generalist

SYMMETRY PLUS, Одеса
Аутсорсингова компанія, що надає бухгалтерські послуги (до 50 чол.)

GO4CFO
Компанія з надання послуг фінансового директора на аутсорсі (до 10 чол.)

ПЛАСТ ГРУПП
Компанія з виробництва та переробки вторсировини (до 30 чол.)

Керівник відділу по роботі з персоналом
Обов'язки:
Проведення співбесід;
Підготовка job offer;
Розробка програми адаптації .
Привітання співробітників, організація
корпоративних заходів онлайн
Кадровий документооблік.
Охорона праці
CRM

ТОВ ВІСТ ГРУП
Велика національна компанія з оптового продажу та виробництва будівельного інструменту

Керівник відділу по роботі з персоналом, Східний регіон(100 - 200 чол.) (Донецьк, Луганськ, Полтава, Кривій Ріг, Запоріжжя, Харків, Дніпро)

У підпорядкуванні був безпосередньо 1 рекрутер та 6 особ функціонально з ведення кадрового документообігу.
З приводу всіх управлінських питань працювала через керівників відділів.

Обов’язки:
1) Участь у розробці організаційних структур, планувати чисельність під довгострокові стратегічні плани. Формування штатного розкладу.
2) Рекрутинг (Забезпечувати компанію персоналом необхідної кваліфікації)
- Пошук кандидатів;
- Проведення співбесід з кандидатами, тестування;
- Адаптація персоналу, вступ на посаду: розробка програми адаптації та її впровадження;
3) Участь у розробці Фонду оплати праці (Брати участь у річному бюджетуванні ФОП, періодичному перегляді)
моніторинг заробітних плат, планування сум: із виплат з соцполітики компанії, проведення корпоративних меропріятій та інше.
4) Розвиток (Формування внутрішнього кадрового резерву на ключові посади)
- Розвиток персоналу: формування кадрового резерву;
- Оцінка роботи торгової команди згідно зі стандартами роботи компанії:
- У полях (робота з клієнтом) та тестування на знання продукту (щомісяця);
4) Розробка системи KPI спрямованої на підвищення ефективності та результативності роботи співробітників
- Розробка KPI (ключових показників ефективності) кожної посади, залежно від цілей підприємства. Для об'єднання HR-стратегії з бізнес-стратегією.
Були внесені зміни до бізнес-процесів, розподілу функцій та зон відповідальності.
5) Навчання (проводилось як online так і offline 1 раз на місяць).
-Розробка навчальних матеріалів для співробітників відділу продажу (який є асортимент, його якість та відмінності ТМ. Де і як застосовується. – це робилось при взаємодії з відділом маркетингу.
Робота з запереченнями – розроблялося при взаємодії з керівниками відділу продажу.
Робота зі співробітниками офісу:
- Проводила пошук в інтернеті відкритих семінарів на потрібні теми. Готувала роздатковий матеріал, ставили завдання для відпрацювання вивченого матеріалу при взаємодії з Директором філіалу, розробляла і проводила тестування на засвоєння матеріалу.
- Організовувала зовнішнє навчання.
6) Мотивація
- Приймала участь у розробці політик та процесів управління персоналом в регіоні;
- Приймала участь у розробці соціальної та мотиваційної політики філії, взаємодія з відділом маркетингу;
7) Робота з командою
- Проведення підтримуючих бесід з керівниками відділів, консультування керівників по питанням взаємодіі між співробітниками відділу та між відділами;
- Організація та проведення корпоративних заходів;
- Спілкування зі співробітниками з метою підтримки позитивного клімату в колективі;
8) Кадрове діловодство
- Робота у програмі BSI Integrator (кадровий облік) – рівноцінно 1С 8.3;
- Формування звітності.

В 10.2016 вийшла у декретну відпустку до 2019р.
2006-2008

Національна мережа салонів мобільного зв'язку "Мобілочка"

Роздрібна мережа торгових точок з продажу мобільних телефонів та аксесуарів (приблизно 30 ТТ)

Регіональній менеджер з персоналу Східний регіон
(200-500 чол.) (Кіровоград, Кривій Ріг, Запоріжжя, Кам’янське, Дніпро)

У підпорядкуванні був безпосередньо 1 особа з ведення кадрового документообігу. З приводу всіх управлінських питань працювала через регіональних керівників відділів.

Обов’язки:
- Рекрутинг;
- Участь у розробці Фонду оплати праці; моніторинг заробітних плат, планування сум із виплат з соцполітики компанії.
- Проведення співбесід з кандидатами, тестування;
- проведення Assessment center прийому працювати (масовий рекрутинг);
- Адаптація персоналу;
- Формування кадрового резерву;
- участь у розробці соц.політики в компанії та її впровадження;
- Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення на посаду, звільнення).

Підсумок: Виконання плану по відкриттю ТТ завдяки вчасно підібраному персоналу, утримання та розвиток персоналу.
2005-2006

Корпорация ЛОГОС

Менеджер з персоналу (тютюновий напрямок)
(до 100 чол.)

- рекрутинг;
- Проведення співбесід з кандидатами;
- Адаптація персоналу;
- Формування кадрового резерву;
- Ведення кадрового діловодства (штатний розклад та збір документів).

ДОДАТКОВА ОСВІТА
«Соціоніка» - самостійно, 2022

« Коучинг у роботі » 2020р.

«Ефективний підбір та адаптація» персоналу від Professional Trainings.

ОСВІТА

ДДУ – спеціальність ПСИХОЛОГ,
ДІІТ – спеціальність ІНЖЕНЕР-МЕХАНІК.
НАВИЧКИ

Організаційні навички, Управління персоналом, Аналітичне мислення, Робота в команді, Організація адаптації та розвитку персонала, Відкритість, Комунікабельність, Урегулювання конфліктів.

ПК – користувач (MS Office: Word, Excel, 1C 8.3, Power Point, Internet), CRM - PERSIA HR, ПланФікс.

СІМЕЙНИЙ СТАН
Заміжня, донька 7 років.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: