Резюме від 24 травня 2024 Файл

Світлана

Головний економіст, фахівець з супроводження господарських договорів

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Кліманова Світлана Анатоліївна
Повна зайнятість
Вік: 53 роки
Місто проживання:Київ

Готовий працювати:Київ ( бажано віддалено)
Заробітня плата : від 25 000,00 грн.
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:

Головний економіст, Департамент інфраструктури
з 08.2019 по нині
АТ "Ощадбанк", Київ
До спектра моїх обов’язків входить:
- Укладання (розірвання) договорів оренди приміщення під розміщення відділень банку з подальшим розміщення в ПЗ система управління банківськими ресурсами «АФІНА» та «АСКОД»;
- Проведення моніторингу бази орендодавців на предмет дії договорів;
- Надання пакету необхідних установчих документів, згідно переліку, наданих орендодавцем;
- Супроводження пакету документів та заяв на оренду приміщень орендодавцю та здійснення контролю за проходженням пакетів документів у структурних підрозділах Банку;
- Проведення розгляду проектів договорів оренди приміщень для орендодавців різних форм власності;
- Проведення розгляду проектів договорів господарських договорів (теплопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій, постачання електроенергії );
- Прийняття участі в аукціонах через офіційний майданчик електронної системи публічних закупівель України ProZorro , згідно Законом України №157-ІХ «Про оренду державного та комунального майна» та Постанови № 483 « Деякі питання державного та комунального майна» з метою продовження договорів оренди;
- Моніторинг терміну дії господарських договорів з комунальними організаціями ( з послуг постачання активної енергії, теплопостачання, вивіз побутових відходів, постачання та водовідведення - Організація роботи по отриманню експортної оцінки орендованого майна від експортної організації, акредитованої в департаменті комунального майна та банку;
- Укладання договорів страхування орендованого майна в страховій компанії, акредитовану банком;
- Ведення підготовки проектів господарських договорів та пакету документів разом з фахівцями підрозділів юридичного управління, управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю, фінансово – економічного управління;
- Супроводження всіх необхідних рахунків від постачальників послуг (енергопостачання, теплопостачання , газопостачання, водопостачання, вивіз сміття, прибирання прибудинкових територій) та формування фінансових розпоряджень на оплату в ПЗ «АФІНА» для подальшої передачі на оплату до управління організації бухгалтерського обліку, звітності та контролю ( акти виконаних робіт , рахунки – фактури);
- Формування консолідованої статичної та іншої інформації для прийняття управлінських рішень в межах компетенції відділу;
- Листування та комунікація з фізичними особами, юридичними та комунальними організаціями щодо ділових відносин;
- Виконання інших обов’язків, віднесених до компетенції відділу ;
- Виконання вимог із забезпечення безпеки інформації, передбачені законодавством України та внутрішніми нормативними документами Банку.
Провідний експерт відділу обслуговування та кредитовання фізичних осіб
З 01.2014 по 08.2019 (5 років 7 місяців)
АТ"ОТП БАНК", Київ
До спектра моїх обов’язків входило:
- Контроль за своєчасним, повним та достовірним відображенням всіх операцій відділення банку , згідно нормативно-правових актів НБУ;
- Проведення та авторизація в системі Клієнт-банк платежів, прийнятих від контрагентів;
- Контроль за виконаннням проведення прибуткових та видаткових операцій по рахункам фізичних та юридичних осіб;
- Супроводження операцій по видачі кредитів фізичним особам;
- Проведення процедури первинного фінансового моніторингу , згідно з вимогами діючого законодавства;
- Своєчасне оформлення та проведення заявок на купівлю/продаж валюти;
- Контроль та сопровождення операцій по зарахуванню/ відправленню S.W.I.F.T. переказів на рахунки фізичних та юридичних осіб;
- Забезпечення своєчасного оформлення Заявок на підкріплення /інкасацію готівкою;
- Формування видаткових/ прибуткових документів по операціям МПК через ПОС -термінал;
- Формування видаткових/ прибуткових документів по операціям завантаження/розвантаження банкомату;
- Щоденна перевірка касових оборотів і залишку готівкових коштів і ценностей на рахунках операційної каси відділення;
- Щоденний контроль за залишками на транзитних рахунках, кредиторської та дебіторської заборгованості відділення;

Освіта
Сумской Національний аграрний університет
Фінансист,Суми
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)
КНЕУ
Фінанси,м.Київ
Незакінчена вища, з 2000 по 2003 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
ООО " Інститут секретарів", бухгалтер підприємства
01.12.2010 - 01.09.2011
Знання і навички
Впевнений користувач MS Office. Банківські програми
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ початковий
Додаткова інформація

Завжди закінчую те, за що беруюся: від читання книжки до півмарафону .Те саме стосується робочих задач та обов’язків.
Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення .До роботи ставлюся з максимальною віддачею.
Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: