Резюме від 15 травня 2024 Файл

Temi

Customer service representative

Вік:
21 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

PERSONAL
TEMILOLUWA AKINGBOGUN
Name I am a highly motivated and customer-focused individual with over two years of experience in providing
Temiloluwa Akingbogun exceptional service in a fast-paced retail environment. Throughout my career, I have consistently
Address demonstrated strong communication skills, allowing me to interact effectively with customers from
3 maja 6 diverse backgrounds and resolve their inquiries or complaints in a friendly and efficient manner.
41-500 chorzow One of my greatest strengths is my ability to actively listen to customers, understand their needs, and
Phone number provide tailored solutions that exceed their expectations. I thrive in challenging situations, remaining calm
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») and composed while employing my problem-solving skills to find practical resolutions.
Email With my passion for delivering exceptional service, strong communication abilities, and a customer-centric
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») approach, I am confident in my ability to contribute significantly to your organization's success. I am
excited about the prospect of joining your team and look forward to discussing how my skills and
experience can benefit your company.

WORK EXPERIENCE

Sep 2021 - Jan 2022 Telemedicine Agent
Glutality, Kharkiv
Remote Patient monitoring.
Assisted diabetic patients with medication and testing kits.
Connecting patients to the doctor's office over the phone.
Updating patient's medical profiles through medical surveys over the phone.

May 2019 - Jul 2021 Customer Care Agent.
Softermil BPO, Kharkiv
Applied problem-solving skills to resolve customer inquiries and disputes.
Answered approximately 200 calls daily by utilizing a courteous and
professional manner to collect information and identify customer's needs.
Met and exceeded daily productive goals.

EDUCATION AND QUALIFICATIONS

Feb 2019 - Feb 2025 master of medicine
Kiev Medical University, Kharkiv

SKILLS

CRM

Microsoft Word

Microsoft Excel

Microsoft Powerpoint

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: