Резюме від 27 травня 2024 Файл

Ярина

Фінансист

Вік:
21 рік
Місто проживання:
Дрогобич
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Yaryna Zhumirchak
Doświadczenie zawodowe

Doradca-sprzedawca paź 2023 - lut 2024
Duży Ben, Kraków
My responsibilities included customer service, understanding their needs, cashier service.

JUNIOR HR SPECIALIST kwi 2023 - sie 2023
PwC, Lviv
Dane osobowe
My duties and responsibilities include: Preparation of various types of documents: reports, medical
referrals, work certificates. Entering and coordinating all documents into the enova system. Cooperated
Imię i nazwisko with team members to develop and implement effective solutions. Provided advice and support to large
Yaryna Zhumirchak
volume of clients on varied problems.
Adres
Kraków RECEPTIONIST ADMINISTRATOR lis 2022 - sty 2023
EcoCleaning, Drohobych
Numer telefonu
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») My responsibilities included: meeting, servicing and consulting the client, accepting orders, calculating
E-mail the cost of orders, entering reports and paying salaries to employees Processed emails, calls and social
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») media.

Data urodzenia SALES ASSISTANT lut 2022 - sie 2022
11.01.2003
Hudson's Bay, Calgary, Canada
Płeć
I was responsible for greeting customers and managing cash registers while also helping them find
Kobieta
anything within the store that they need Whether it's apparel, shoes, or cosmetics, the Sales Assistant
will help customers find whatever they need.
Umiejętności
SHOP SUPERVISOR lis 2021 - sty 2022
analytical Doświadczony Army Clothing Store, Drohobych
communicate Ekspert The work consisted of customer consultation, cash register managment and monthly reports Also I was
written and verbal working with clients to understand their needs and to agree the scope of each consulting project I was
Ekspert
communication skills engaged in ordering goods, processing online orders and answering emails and calls.
critical thinking Ekspert ACCOUNTANT maj 2021 - wrz 2021
stress resistance Doświadczony HalomLab, Lviv, Ukraine
problem-solving Ekspert The main tasks performed were: manage all accounting transactions, prepare budget forecasts, publish
Great team player Ekspert financial statements in a timely manner monthly Prepare quarterly and annual closings Reconcile
cash registers Ekspert accounts payable and receivable Perform banking transactions, compute taxes and prepare tax returns
consultation Doświadczony Numbering and archiving of documents, assistance in entering current documents into the system and
assistance in the preparation of annual accounts Performing office accounting functions.
corporate finance Wprawiony
office management Wprawiony MANAGER kwi 2020 - mar 2021
MS Excel Ekspert Simka, Drohobych
MS Office Ekspert My duties and responsibilities include: professionally answering incoming calls and redirecting them
MS Word Ekspert when necessary, controlling and ordering stationery and other office supplies Review procedures,
reports, protocols and other documents, ensuring accurate record keeping in data entry systems,
payment of salaries to employees, accounting entries.

Edukacja

BACHELOR - FINANCE, BANKING AND INSURANCE paź 2022
Uniwersity of Jagiellonian, Kraków
HBO

MASTER - FINANCE AND CONTROLLING - Obecnie
University of Jagiellonian, Kraków, Poland, Kraków
WO

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: