Резюме від 19 червня 2024 Файл

Юлія

Менеджер з персоналу

Вік:
34 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Пузакова Юлія Вікторівна 04.04.1990р. (34 р.)
м. Полтава
Освіта: 2007-2012р. Полтавський університет економіки і торгівлі, кафедра фінансів. Вища, спеціаліст.
Досвід роботи:
2012-2024 р. Холдинг «Саламандра»
18.04.2012 - 03.04.2013 – МХ Консалтинг , менеджер відділу взаємовідносин з клієнтами
Обов’язки:
• Продаж страхових продуктів по телефону;
• Консультація клієнтів.
04.04.2013 - 23.12.2013 – МХ Консалтинг, менеджер з маркетингу
24.12.2013 – 31.01.2016 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , фахівець відділу взаємовідносин з клієнтами
01.02.2016 – 28.02.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» , заступник начальника відділу взаємовідносин з клієнтами (працювала супервайзером).
Обов’язки:
• Контроль показників менеджерів з продажу страхових продуктів;
• Формування звітів;
• Проведення співбесід, навчання персоналу, написання матеріалу для навчання;
• Розподіл заробітної плати.
3 місяці працювала керуючою офісом у м. Львів.

01.03.2021- 30.06.2021 – ПРАТ «СК «Саламандра Україна» змінила назву на «СК «Ван Клік», заступник начальника відділу зі страхування.
01.07.2021- 04.10.2022 – ПРАТ «СК «Ван Клік», провідний фахівець відділу по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.
05.10.2022 – ПРАТ «СК «Саламандра», провідний фахівець департаменту по роботі з персоналом.
Обов’язки:
• Опис та розміщення вакансій на job-сайтах, соц.мережах, співпраця з центром зайнятості;
• Проведення співбесід;
• Формування кадрового резерву;
• Моніторинг ринку ЗП;
• Підтримка зв’язку з кандидатами на всіх єтапах працевлаштування;
• Створення матеріалів по адаптації та навчанню персонала, участь в процесі адаптації персонала, координування нових працівників в проходженні адаптації.

Soft skills:
- аналітичне мислення;
- стресостійкість;
- розвинені комунікативні навички;
- відповідальність;
- самоорганізація;
- спроможність швидко обробляти та засвоювати інформацію, навчати інших;
- високий рівень емпатії.

Навички менеджера з підбору персоналу:
- вміння складати job - offer;
- вміння продавати;
- надання розгорнутого фідбеку;
- вміння визначати мотивацію працівників;
- адаптація та навчання нових співробітників.

Маю успішний досвід у підборі кандидатів на займані посади: менеджер з продажу, оператор ГЛ, медсестра, сімейний лікар, вузькопрофільні спеціалісти (лікарі), секретар, юрист, спеціаліст відділу кадрів, фінансист, бухгалтер, програміст, офіс-менеджер та ін.
Впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, CRM).

Заміжня, маю дитину (7р).
Контактна інформація: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: