Резюме від 26 грудня 2014

Любов

Начальник відділу кадрів, менеджер по персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

БОНДАРЕНКО Любов Костянтинівна

Дата народження: 01.11.1977
Сімейний стан: незаміжня
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: резюме подається на здобуття посади начальник відділу кадрів
Побажання щодо роботи: з/п (базова) від 4 тис. грн., п’ятиденний робочий тиждень, соціальний пакет.
Освіта:
2010 р. Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв м. Київ, підвищення кваліфікації за курсом „Управління персоналом. Кадровий менеджмент ”.

2009 р. Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв м. Київ, підвищення кваліфікації за курсом „Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство”.

2008-2009 р. Європейська школа кореспондентської освіти, заочний курс навчання за програмою „Менеджер з кадрів та заробітної плати”.

2003-2004 р. Дніпропетровський національний університет, повна вища освіта за спеціальністю „Державна служба”, магістр у галузі державного управління.

1995-2000 р. Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова м. Київ, факультет української філології, повна вища освіта за спеціальністю „Українська мова і література та народознавство”.
Досвід роботи за посадою:
2012 - по теперішній час - головний спеціаліст, заступник начальника відділу по роботі з персоналом філії - Дніпропетровське обласне управління АТ "Ощадбанк"
2009 – 02.09.2011 – заступник начальника відділу кадрового та організаційного забезпечення.
2005 – 2009 р. головний спеціаліст відділу кадрового та організаційного забезпечення в державній організації обласного значення (загальнообов’язкове державне соціальне страхування).
•Розроблення локальних нормативних актів (положення про преміювання, положення про структурні підрозділи, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій), досвід щодо укладення колективного договору, проведення атестації працівників, робота з кадровим резервом, адаптація працівників.
•Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, ведення, облік і зберігання особових справ, трудових книжок працівників. Складання графіку щорічних відпусток. Підготовка необхідних довідок щодо трудової діяльності, проектів наказів щодо особового складу, на всі види відпусток, на відрядження, ведення табелю обліку робочого часу управління.
•Підготовка статистичної та іншої звітності стосовно кадрової роботи до відповідних інстанцій.
•Ведення діловодства в організації відповідно до національних стандартів, підготовка робочих нарад, семінарів, виступів керівника.
2000 – 2003 р. Коропська районна адміністрація:
- спеціаліст І категорії відділу організаційно – кадрової роботи;
- провідний спеціаліст відділу соціальної роботи Коропського районного центру соціальних служб для молоді.

Спеціальні знання та навики:
ПК: Microsoft Word, The Bat, Microsoft Outlook, Інтернет - в якості користувача;
Володіння мовами: українська (вільно), російська (вільно).

Особисті якості:
Організаторські здібності, комунікабельність, здатність до роботи в стресових ситуаціях, високий ступінь відповідальності, не конфліктність, прагнення до постійної самоосвіти.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: