Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Оксана

Бухгалтер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Dimax, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•робота в програмі Symfonia;
•контроль наявності товару на складах Європи;
•формування первинної документації: рахунки і їх коригування/відміни/повернення згідно з європейським законодавством;
•переміщення товарів між складами;
•інформування менеджерів щодо деталей відправлення замовлень;
•взаємодія з працівниками європейських складів у процесі формування замовлень;
•робота з платформами Amazon, Ebay, Shopify, Otto, Mano Mano та ін.
•підготовка необхідних звітів для бухгалтерії та фінвідділу;
•виконання доручень керівника відділу.

Бухгалтер

з 10.2015 по 04.2021 (5 років 6 місяців)
ТОВ "Сталекс Профі", Киев (Металургійна промисловість, металообробка)

- робота в 1С;
- пошук транспорту і організація доставки товару клієнту;
- спілкування з замовниками по всім питанням;
- формування заказів у постачальника;
- контроль наявності товару на складах;
- оприбуткування товару, що надходить на склад підприємства;
- інформування одержувачів вантажів деталей відправлення: дата відвантаження, номер вантажного документа, кількість надісланого товару;
- обробка актів виконаних робіт від постачальників послуг із доставки вантажів;
- підготовка необхідного пакета документів для відвантаження товару (рахунок, накладні, ТТН, сертифікати);
- оформлення повернення/рекламацій на склад товару;
- перевірка фінансових розрахунків;

Оператор-бухгалтер

з 03.2012 по 11.2014 (2 роки 8 місяців)
ООО "Эльза-Декор" http://greendecor.com.ua/sad-decor/, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-прийом та внесення заявок від клієнтів та менеджерів у 1С:8 (а також внесення та зміна номенклатури та контрагентів);
-взаємодія з працівниками складу у процесі формування замовлень (переміщення, списання);
-оформлення та формування первинної документації (рахунок, довіреність, видаткова, податкова, ттн);
-оформлення та формування зворотних накладних від покупців, коригування податкового зобов'язання на суму поворотної накладної;
-контроль правильності оформлення вихідних податкових накладних та факту реєстрації в ЄРПН у «M.E.Doc»;
-облік розрахунків із постачальниками/покупцями;
-облік товарних запасів та розрахунок собівартості;
-чудові навички роботи з «Клієнт Банк»;
-робота з інтернет-магазином (консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент продукції компанії, прийом замовлень, організація доставки товару), ведення та розширення клієнтської бази;
-організація та ведення кадрового документообігу (оформлення прийому, перекладу, відпустки, декретних, звільнення персоналу), реєстрація та розсилання наказів, розпоряджень;

Освіта

Київський економічний інститут менеджменту

Менеджер ЗЕД, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Знання і навички

User Bitrix24 MS Excel MS Word MS Outlook Ведення CRM Користувач 1С Водійські права кат. B

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: