Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Руслана

Логіст (закупка, склад, товар), менеджер-управитель

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з транспортної логістики

з 11.2019 по нині (4 роки 5 місяців)
ТОВ Украгроальянс, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Облік вантажних машин, завантаження та вивантаження, облік в 1:С, створення рахунків,актів, додаткових угод, надходжень на підставі вивантажених машин, робота з реєстрами, формування ТТН, розподіл вантажу між компаніями-перевізниками. Робота з реєстрами, підготовка документів до податкової перевірки тощо.

Заступник керівника відділу продаж

з 03.2019 по нині (5 років 1 місяць)
ТОВ С.К.С., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ТОВ С.К.С., Київ (Дистрибуція та продажі: зоотовари, алкогольні напої, шоколад, ТМЦ, чай, кава, шоколад тощо.)Проведення повернень, переоцінок, обробка заявок від ВІП клієнтів у програмах EDI, EXIT, 1: C (УДК), повідомлення про відвантаження, створення рахунку - фактури в програмах EDI, EXIT, 1: C (УДК), коригування замовлень, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, затвердження документів у програмі 1:С. Підготовка рейсів до відвантаження, прийняття рейсів за фактом прибуття, створення реєстрів документів, робота зі звітами з продажу, взаємодія із складом.

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

з 07.2018 по 12.2018 (5 місяців)
ТОВ С.К.С., Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Прийом, обробка заявок на продукцію від контрагентів у програмах: 1: С, EDI, EXIT. Обробка рейсів, контроль водіїв, коригування документів, витяг повного пакету документів на доставку. Введення нових позицій у 1:С.

Менеджер з логістики

з 11.2017 по 06.2018 (7 місяців)
ТОВ Фабрика бакалейных продуктів, Киев (Сільське господарство, агробізнес)

Прийом та обробка заявок від контрагентів, планування виробництва. Аналіз складських залишків (сировина, готова продукція), замовлення транспорту, розміщення заявок на доставку на сайтах перевізників. Формування плану завантаження піддонів.

Менеджер з логістики

з 05.2012 по 10.2015 (3 роки 5 місяців)
КПД, Киев (Машинобудування)

Закупівля обладнання в імпортних постачальників, робота з інвойсами іноземних постачальників.Аналіз дефіциту складу.Контроль складських залишків, формування замовленнь виробництва, згідно потреб виробництва, складання аналітичних звітів, робота з великою кількістю номенклатури. Пошук, прорахунок та замовлення транспорту.
оптимізація логістичних процесів (склад, транспорт)

-Організація та контроль роботи логістичного складу (аутсорсинг)

-робота з первинною документацією, управління запасами в розрізі статистики та планів продажів
-оперативний облік (1С, Справа Про),
-закупівлі, заявки, аналіз дефіциту, робота з рекламаціями.

Освіта

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Менеджмент, Киев
Вища, з 2017 по 2019 (1 рік 4 місяці)

Додаткова інформація

Резніченко Руслана Володимирівна

Мета: отримати цікаву роботу з можливістю розвитку та вдосконалення.





Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Інститут післядипломного навчання
за програмою "Бухгалтерський облік та аудит"

ДОСВІД РОБОТИ:

20.07.2008 – 22.09.2010 – ЗАТ «Телесистеми України»

Спеціалізація: надання комплексу телекомунікаційних та мультимедійних послуг.

Посада: спеціаліст зі складської логістики.

Обов'язки:

• Переміщення товарів на торгові точки та регіональні склади

Первинна бухгалтерія (надходження товарів та послуг, реалізація товарів та послуг,
• ціноутворення.)
• Ведення та облік технічної документації (пакінг-листи, інвойси)
• Складання актів невідповідності
• Контроль залишків товару на транзитних складах
• Організація відправок вантажу зовнішнім перевізником

Професійна співпраця з відділами прямого, непрямого продажу, розвитку термінального обладнання, групою з впровадження систем управління ресурсами підприємства, закупівлі
•Проведення інвентаризації
• Формування звітів про залишки ЦЗ (центрального складу)
• Робота з серійним та не серійним товарами
• Специфікація та деталізація постачання ТМЦ.

03.12.2007 – 15.07.08. – ТОВ «Офіс-1 Суперстор Україна»

Спеціалізація: продаж канц. товарів, офісної техніки та меблів

Посада: оператор телемаркентингу

Обов'язки:
• Пошук нових клієнтів, підтримка існуючої клієнтської бази.
• Презентація своєї фірми, ознайомлення клієнта з продукцією, активний вибір необхідної інформації для подальшої співпраці.
• Виписка замовлень, рахунків. Активне супроводження замовлення від початкової стадії на момент відвантаження.
• Витяг документів: видаткових накладних, податкових накладних.
складання та підписання договорів про купівлю-продаж між продавцем та фірмою-закащиком.
добір необхідного товару.

04.07.2007 – 03.09.20



04.07.2007– 03.09.2007 – ДП «Рідна марка»

Специализация: продажа соков ТМ «Мрія», морси ТМ «Лісова ягода», кваса «Ярило», пиво «Пшеничне Еталон», «Кристал»

Должность: Офис-менеджер,_ассистент_логиста

Обязанности:
•Внедрение новых технологий и схем в работе склада (адрессная политика распределения



04.07.2007– 03.09.2007 – ДП «Рідна марка»

Спеціалізація: продаж соків ТМ "Мрія", морсі ТМ "Лісова ягода", квасу "Ярило", пиво "Пшеничне Еталон", "Кристал"

Посада: Офіс-менеджер,_помічник_логіста

Обов'язки:
• Впровадження нових технологій та схем у роботі складу (адресна політика розподілу товару на складі організація проведення інвентаризацій та облік залишків у програмі 1:С 7.7)
Ведення реєстрів бухгалтерських документів, рух грошових коштів, звіти за готівковими та безготівковими розрахунками
• Розрахунок та розподіл маршрутів
• Прийом від експедиторів документів та готівкових розрахунків
• Обробка первинної документації
• Коригування документів з розвезення товарів
• Контроль та ведення документообігу
• Ведення руху товару за складом
•Спілкування з клієнтами
• Надання консультацій торговому персоналу.

06.07.2006 – 04.07.2007 – ТОВ «ЄВРОМЕРЕЖА»

Спеціалізація: продажі стільникових телефонів, аксесуарів та цифрової техніки

Посада: комірник складського відділу

Обов'язки:

• Контроль приймання за кількістю та якістю товару
• Прийом товару від постачальників
• Завантаження накладних із SAP
• Перевірка товару на якість та кількість
• Складання актів невідповідності
• Складання реєстрів для відвантаження
• Складання звітів щодо постачання
• Переміщення товарів на торгові точки та регіональні склади
• Контроль за регіональними складами
• Віртуальне оприбуткування та переміщення товару прямого постачання на торгові точки.

Прийом відписок із торгових точок
• Професійна співпраця з відділами розподілу, доставки та закупівлі
• Складський облік (витрата, парафія, пересорт)
• Допомога у проведенні інвентаризації
• Формування звітів про залишки ЦЗ (центрального складу)
• Робота з серійним та не серійним товарами.

10.07.2005 – 15.06.2006 – ТОВ «Край»

Спеціалізація: продаж всіх груп товарів

Посада: спеціаліст департаменту кави.

Обов'язки:

• Облік товару, сканування
• Введення товару в базу, бухоблік, комплектація
• Закриття цехів у базі, бухоблік підприємства
• Переміщення товарів усередині торгового центру
• Коригування актів невідповідності
ОСВІТА:

Навчальний заклад: НАУ ЄК
Спеціальність: Товарознавство та комерційна діяльність.
Навчальний заклад: Академія Праці Срціальних Відносин та Туризму
Спеціальнісь: менеджмент ( магістр)

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Орієнтованість на результат, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, швидко навчаюсь новим технологіям та схемам роботи
ЗНАННЯ МОВ:
Вільне володіння російською та українською мовами.
КОРОТКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРЕВАГИ:
Впевнений користувач ПК: 1С Підприємство 8.1/7.7 (Торгівля + Склад), 1С 8.3 (керування торгівлею), ЕDI COMARCH, EXIT, Справа Про, Grain, WORD, EXCEL.
OSNOVNA OSVITA:

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: