Резюме від 27 травня 2024 PRO

Сергій

Менеджер проєктів (рітейл, будівництво, торгове обладнання)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер проектів відділу капітального будівництва

з 06.2023 по нині (1 рік)
ТОВ "Салтівський м'ясокомбінат", Київ (Харчова промисловість)

1. Організація роботи по реалізації відкриття об'єкта торгівлі.
2. Формування та веддення графіку реалізації проекту.
3. Контроль розробки проектної документації об'єкта.
4. Контроль термінів проведення тендерів, щодо вибору підрядників робіт/послуг та постачальників обладнання/матеріалів, та підписання з ними договорів.
5. Організація проведення БМР (будівельно-млнтажних робіт), монтажу холодильного та технологічного обладнання, постачання ТМЦ, монтажу систем охорони, ІТ, пожежної безпеки.
6. Забезпечення якісного виконання робіт та дотримання строків.
7. Дотримання бюджету проекту, звітність.

Провідний інженер з експлуатації об'єктів нерухомості

з 05.2022 по 07.2023 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Сільпо Фуд", Київ (Роздрібна торгівля)

Забезпечення функціонування об'єктів нерухомості;
Організація виконання робіт з ремонтів нерухомості, ремонтів обладнання, сервісного та технічного обслуговування;
Договірна робота із супроводженням об'єктів нерухомості;
Робота з бухгалтерською документацією, документацією по компенсації комунальних послуг, звітність різних форм;
Бюджетування та виконання затрат на експлуатацію, комунальні послуги, закупку, монтаж, введення в експлуатацію обладнання;
Організація проведення реконструкцій об'єктів нерухомості, реалізація виконання окремих проектів.

Менеджер проектів департаменту будівництва

з 07.2021 по 04.2022 (9 місяців)
ТОВ "Сільпо Фуд", Київ (Роздрібна торгівля)

Забезпечити керівництво та організувати координацію групи проекту з метою якісного відкриття об'єкта у встановлені терміни у рамках затвердженого бюджету.
1. Організувати роботу учасників групи проекту відкриття об'єкта торгівлі.
2. Контролювати розробку проектної документації об'єкта (розділів проекту АР, ТХ, ОВ, ВК, ЕТР, КМ, КЗ, ХП, освітлення торгового залу, дизайн проекту, протипожежних систем та інших за потребою).
3. Контролювати терміни проведення конкурсів, щодо вибору підрядників робіт/послуг та постачальників обладнання, та підписання з ними договорів.
4. Забезпечити, перед початком робіт на об'єкті разом із співробітниками адміністративного офісу підприємства, визначення схеми узаконення реконструкції.
5. Забезпечити приймання об'єкта від власника приміщення відповідно до умов договору оренди.
6. Забезпечити передачу об'єкта генеральному підряднику для виконання ним будівельно-монтажних робіт (далі - БМР).
7. Організувати проведення БМР, монтажу холодильного та технологічного обладнання, постачання ТМЦ, монтаж систем охорони та ІТ на об'єкті торгівлі.
8. Забезпечити якість виконання робіт та дотримання стандартів підприємства.
9. Організувати передачу об'єкта до торговельної мережі "Сільпо".
10. Забезпечити виконання фінансової дисципліни об'єкта.

Менеджер проектів департаменту обладнання

з 02.2018 по 06.2021 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Сільпо Фуд", Київ (Роздрібна торгівля)

- Повний супровід проекту з реконструкції або відкриття магазину за напрямком обладнання (торгове, холодильне, технологічне, стелажне), меблі.
- Участь у бюджетуванні, проектуванні, складанні ТЗ та проведення тендерів.
- Контроль укладання договорів, фінансування, документообігу, бюджету проекту.
- Щільна робота з підрядними організаціями: контроль термінів виготовлення, постачання, монтажу обладнання, прийом якості виконаних робіт та проведення пуско-налагоджувальних робіт, контроль усунення браку або заміни неякісного товару/послуги, підписання всіх актів та документів.
- Тісне співробітництво із суміжними департаментами, будівельниками, маркетингом, ІТ.
- Оптимізація витрат у процесі виконання проекту.
- Передача обладнання в експлуатацію мережі, контроль усунення зауважень за результатом завершення проекту.

Менеджер по торговому обладнанню

з 05.2015 по 02.2018 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "ДІЕСА" ТМ Ельдорадо, Київ (Роздрібна торгівля)

- Повний супровід проекту з реконструкції або відкриття магазину за напрямом стілажне та торгове обладнання.
- Організація проведення тендерів, моніторингів, закупівель зі стелажного та торговельного обладнання, меблів. Робота на платформі електронних тендерів APS Tender.
- Участь у розробці нового формату, реалізація його при реконструкції/відкриття магазину. Постійне вдосконалення торговельного обладнання у новому форматі.
- Щільна робота з підрядними організаціями: контроль термінів виготовлення, контроль монтажу, прийом якості виконаних робіт, контроль усунення зауважень або заміна неякісного товару/послуги.
- облік, переміщення, введення в експлуатацію, списання основних засобів за напрямом торгове та стілажне обладнання.
- Бюджетування, звітність, виконання завдань з оптимізації витрат, складання кошторисів витрат, договірна робота, контроль документообігу, відрядження, моніторинг виробників та кон'юнктури ринку, складання ТЗ.
- Забезпечення магазинів мережі необхідним стілажним та торговим обладнанням, меблями. Робота у програмі Help Desk (вирішення проблем магазинів - ремонти, забезпечення витратними матеріалами).

Досягнення:
За 2016 рік департамент розвитку провів 54 реконструкції та відкриття магазинів. Встановлено абсолютний рекорд по к-ті реконструкцій та відкриттів магазинів за всі часи існування мережі. Менеджер із торговельного обладнання виконав усі поставлені завдання; поставку та монтаж торговельного обладнання здійснено у строк, якісно, ​​у рамках затверджених бюджетів.
За 2017 рік проведено понад 30 реконструкцій магазинів у новому форматі із заміною всього стелажного та торговельного обладнання. Усі роботи виконані вчасно, у межах затверджених бюджетів.

Менеджер з продажу торгового обладнання, стелажів

з 04.2014 по 05.2015 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Авілон", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Забезпечення продажів продукції власного виробництва - товгове обладнання, стелажі, інше.
- пошук клієнтів, підписання договорів, супровід замовлень, контроль оплат та поставок, відрядження;
- створення та постійний розвиток клієнтської бази, моніторинг конкурентів, кон'юнктури ринку;
- ведення переговорів, володіння інформацією про історію угод, звітність;
- підбір обладнання, прорахунок вартості, читання креслень та робота із ТЗ замовника.
- організація та проведення переговорів;
- розвиток відносин із ключовими клієнтами основних каналів збуту;
- робота з первинними бухг-ми документами;
- складання специфікацій, комерційних пропозицій;

Менеджер з продажу торгового обладнання, стеллажів

з 02.2013 по 03.2014 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "Маго Україна", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• Аналіз ринку, формування звітів, фінансове планування;
•Створення та постійний розвиток клієнтської бази, моніторинг конкурентів, кон'юнктури ринку;
•Ведення переговорів, володіння інформацією про історію угод, звітність;
•Організація та проведення переговорів;
•Пошук клієнтів, підписання договорів, супровід замовлень, контроль оплат та поставок, відрядження;
•Розвиток відносин із ключовими клієнтами основних каналів збуту;
•Робота з первинними бухг-ми документами;
•Складання специфікацій, комерційних пропозицій;
•Підбір обладнання, прорахунок вартості, читання креслень та робота з ТЗ замовника.

Досягнення:
•Налагодження комерційних відносини з компанією: "Амстор".

Менеджер з продажу/Начальник відділу розвитку продажів торгового обладнання

з 05.2009 по 01.2013 (3 роки 8 місяців)
ТОВ "Ніка Компані", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

•Формування та реалізація стратегії активного розвитку компанії, оптимізація бізнес-процесів;
• Аналіз ринку, формування звітів, фінансове планування;
•Створення та постійний розвиток клієнтської бази, моніторинг конкурентів, кон'юнктури ринку;
•Формування дилерської мережі;
•Ведення переговорів, володіння інформацією про історію угод, звітність;
•Організація та проведення переговорів;
•Пошук клієнтів, підписання договорів, супровід замовлень, контроль оплат та поставок, відрядження, організація та участі у виставках;
•Здійснення зовнішньоекономічної діяльності;
•Підготовка документів – контракт, інвойс, специфікації;
•Оформлення документів на експорт товарів, співробітництво з брокерами;
•Розвиток відносин із ключовими клієнтами основних каналів збуту;
•Робота з первинними бухг-ми документами (виписка рахунків);
•Робота з сайтом компанії (доповнення фотогалереї, проектів, новин);
•Створення наповнення та підтримка сайту компанії (на платформі Prom.ua, All biz);
•Холодні дзвінки потенційним замовникам.

Досягнення:

•Експертні коментарі зі стелажного та торговельного обладнання у спеціалізованих виданнях;
•Вихід компанії на експорт (укладання договорів та постачання товару в Білорусь, Казахстан);
•Налагодження комерційних відносини з мережевими компаніями: "Паритет Смік", "Грегорі Арбер", "Colambia", "Motodomshop", "Спортландія", "Воронін", "Петро Сорока" та ін;
•Підготовка та участь у Міжнародній спеціалізованій виставці МАРГО 2011, 2012 р.

Менеджер з продажу холодильного та торгового обладнання

з 07.2008 по 05.2009 (10 місяців)
ТОВ "Ленд Украина", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1.Робота з ключовими клієнтами, пошук нових.
2. Ведення переговорів, прорахунок, складання специфікацій, підписання договорів.
3.Контроль за виконанням замовлення, логістика, контроль монтажу, контроль оплати, закриття документів.

Менеджер з продажу торгового та холодильного обладнання

з 01.2007 по 07.2008 (1 рік 6 місяців)
ЗАО "Балтик Мастер", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж торгового, холодильного та технологічного обладнання.
Аналіз продажів, пошук замовників, дослідження ринку виробників та конкурентів, оформлення договорів, контроль оплати та постачання, відрядження, виставки, семінари.

Освіта

Національний Авіаційний Університет

Факультет економіка підприємства, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

MS Office MS Outlook Windows AutoCAD Самомотивація Управлінські навички Уміння аналізувати MS Excel Управління будівельними проєктами

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Гришин Андрій Вікторович

    Гришин Андрій Вікторович

    Директор департаменту обладнання, ТОВ "Сільпо Фуд"

    Контактні дані приховані
  • Козлов Михайло

    Козлов Михайло

    Директор департамента розвитку, ТОВ "Діеса" ТМ Ельдорадо

    Контактні дані приховані
  • Сирота Денис Васильович

    Сирота Денис Васильович

    Директор департаменту будівництва, ТОВ "Сільпо Фуд"

    Контактні дані приховані
  • Кучман Олександ Володимирович

    Кучман Олександ Володимирович

    Керівник відділу капітального будівництва, ТОВ "Салтівський м'ясокомбінат"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Водійське посвідчення категорія В. Є автомобіль.

Особисті якості
Аналітичні здібності, високий рівень мотивації, орієнтація на успіх команди, висока працездатність та відповідальність.

Захоплення та інтереси
Хобі - захоплююсь спортом, подорожі.

Комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість, націленість на результат, прагнення постійного професійного та загального розвитку. Порядність та старанність у роботі. Вмію ладити з людьми. На попередніх місцях роботи отримав позитивні відгуки від керівництва та зарекомендував себе з хорошого боку.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: