Резюме від 15 грудня 2020

Ольга

Помічник категорійного менеджера

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана

Факультет „менеджмент підприємницької діяльності„, спеціальність - "економіст підприємницької діяльності" - Магістр, Київ
Вища, з 2008 по 2010 (1 рік 3 місяці)

Вересень 2008 - Національний педагогічний університет ім. М.Драгоманова,
Січень 2010 Спеціальність „педагогіка вищої школи„ - Магістр.

Вересень 2004 - Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана,
Липень 2008 спеціальність „економіка підприємства„ - Бакалавр.

Вересень 2001 - Київське вище професійне училище №25,
Червень 2004 спеціальність „секретар-керівника„

Додаткова освіта та сертифікати

Школа адміністративного управління ім. Зімінної. Бухгалтерські пурси

2005, 4 місяців

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Email Windows GMS

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД:

2014 - 2016 СПД "Заїка О.В." власник.
Пошук виробників та постачальників, заключення договорів, закупівля товару, логістика, ціноутворення, контроль викладки та продажів (при необхідності продажі м`ясних та молочних виробів). Підбір персоналу з подальшою сівпрацею.


Серпень 2010 - ТОВ «Квіза ТРЕЙД»
Вересень 2011 Посада - спеціаліст по закупівлі «Побутова хімія». Основні обов’язки - Робота з постачальниками (спільно з категорійним менеджером); Відстежування термінів виконання замовлень; Визначення мінімальної упаковки і кратності постачання від постачальника; Виведення/введення продукції з асортиментної матриці ТП; Корегування планограм залежно від показників продажів; Оцінка об'ємів закупівель продукції під акції; Ініціація комерційних умов по договорах постачань; Назначання та слідкування за якістю виконання ТП планових міні-інвентаризацій; Планерування оборотності на основі комерційних умов по договорах постачань; Установка і контроль виконання нормативів оборотності товарних груп; Контроль якості установки установчих параметрів для системи формування замовлень; Планерування і контроль роботи ВУТЗ; Навчання нових співробітників відділу технологіям і інструментам роботи.

Листопад 2007 - ТОВ „Метро Кеш енд Кері Україна”
Березень 2008 Посада – оператор відділу розрахунків з постачальниками. Основні обов’язки – контроль належного оформлення товарних і податкових накладних. Контроль за наявністю повних комплектів документів від постачальника. Введення товарних та податкових накладних в GMS. Перевірка товарних і податкових у звітах відділу розрахунків з постачальниками. Арихивування оброблених накладних по теках.

Квітень 2007 - ТОВ „Метро Кеш енд Кері Україна”
Листопад 2007 Посада – адміністративний асистент відділу закупок непродовольчої групи товарів. Основні обов’язки – систематизація асортименту товарів. Контроль та корекція асортименту товарів відповідно до підсумків статистичних даних по 18 ТЦ. Надання необхідних дозволів та прав уповноваженим особам щодо заміни чи повернення товарів у торговому залі. Адміністративний контроль руху акційних товарів. Контроль за оформленням рекламних макетів „Метропошти” (акційних товарів) та перевірка внесених даних”. Аналіз та формування статистичних даних продажів акційних товарів. Робота з постачальниками: надання інформації, відправка статистичних даних з продажу товару, присвоєння статусу артикулів та контроль за ними надалі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: