Резюме від 26 лютого 2020 PRO

Олександр

Заступник директора, керівник департаменту

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора з комунікацій

з 10.2015 по нині (8 років 7 місяців)
ТОВ "БУДКОМПЛЕКС-ЕКО", Київ (Проектування, будівництво та обслуговування систем водоспостачання та каналізування)

Обов’язки:
•Управління київським департаментом компанії, в тому числі постановка та контроль за виконанням задач, підбір персоналу, навчання, звітність, закупівля обладнання
•Планування та контроль виконання бюджету
•Ведення переговорів та консультування замовників
•Формування комерційних пропозиції
•Складання та супровід договорів з замовниками
•Розробка та затвердження у відповідних підрозділах ПрАТ АК "Київводоканал" генпланів замовників, в т.ч. нанесення контрольних колодязів
•Затвердження нормативних розрахунків водоспоживання та водовідведення
•Розробка та затвердження графіків відбору проб стічних вод
•Організація відбору проб стічних вод згідно затверджених графіків
•Організація прочистки зовнішніх і внутрішніх мереж господарсько-фекальної каналізації
•Організація обслуговування жировловлювачів, нафтовловлювачів, очисних споруд автомийок
•Формування Паспортів водного господарства для Замовників
•Отримання Умов на скид стічних вод в ПрАТ АК "Київводоканал"
•Подача документів та отримання Контрольних карток на порушення благоустрою в КП "Київблагоустрій"
•Ведення переговорів з постачальниками обладнання
•Ведення переговорів з підрядними організаціями
•Робота к ПЗ Клієнт-Банк, проведення платежів
Досягнення:
•Розробка та впровадження проекту доступу підприємства до мережі Internet
•Реалізація проекту ліцензування програмного забезпечення
•Розробка та впровадження нового дизайну корпоративного сайту
•Розробка та впровадження нових шаблонів типових договорів з замовниками
•Розробка та впровадження системи автоматичного формування договорів згідно заданих критеріїв
•Оптимізація внутрішніх інформаційних потоків
•Оптимізація витрат на ремонт техніки, зв’язок, пальне

ІТ-Директор

з 07.2012 по 10.2015 (3 роки 3 місяці)
Наукове інженерно-будівельне підприємство “ПРОЕКТБУДКОМПЛЕКС”, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
•Організація та управління департаментом ІТ, в тому числі постановка та контроль за виконанням задач, підбір персоналу, навчання, звітність, закупівля обладнання та програмного забезпечення
•Створення та підтримання в робочому стані корпоративної мережі
•Забезпечення безперебійного функціонування апаратних и програмних засобів інформаційної інфраструктури компанії
•Планування та контроль виконання бюджету департаменту ІТ
•Контроль використання ІТ-ресурсів
•Формування ІТ-політик
•Ведення переговорів з постачальниками обладнання
•Ведення переговорів з постачальниками ІТ-послуг
•Ведення переговорів та консультування замовників
Досягнення:
•Розробка та впровадження проекту доступу підприємства до мережі Internet
•Реалізація проекту ліцензування програмного забезпечення
•Впровадження системи автоматичних оновлень програмного забезпечення на базі Windows Server Update Services
•Оптимізація внутрішніх інформаційних потоків
•Впровадження системи обліку заявок на ІТ-послуги від користувачів
•Впровадження системи обліку обладнання
•Скорочення витрат на ремонт техніки, зв’язок

Начальник відділу ІТ

з 11.2003 по 07.2012 (8 років 8 місяців)
Київський завод шампанських вин «Столичний», Київ (виробництво)

Обов’язки:
•Організація та управління відділом ІТ, в тому числі постановка та контроль за виконанням задач, підбір персоналу, навчання, звітність, закупівля обладнання та програмного забезпечення
•Створення та підтримання в робочому стані корпоративної мережі
•Забезпечення безперебійного функціонування апаратних и програмних засобів інформаційної інфраструктури компанії
•Планування та контроль виконання бюджету відділу
•Реєстрація та контроль за використанням доменних імен підприємства
•Контроль використання ІТ-ресурсів
•Формування ІТ-політик
•Адміністрування програмного комплексу управління ресурсами підприємства Універсал 7
•Адміністрування системи управління персоналом БОСС-Кадровик
•Адміністрування інформаційно-правових систем «Ліга-ЗАКОН», «Нормативні акти України»
•Адміністрування систем формування звітної документації "M.E.Doc" та "БЕСТ ЗВІТ"
Досягнення:
•Розробка та впровадження проекту комп’ютерної та телефонної мережі на території заводу
•Розробка та впровадження проекту комп’ютерної мережі між центральним офісом та віддаленими ділянками (склади/магазини)
•Розробка та впровадження проекту доступу підприємства до мережі Internet
•Розробка та впровадження проекту корпоративної електронної пошти
•Реалізація проекту ліцензування програмного забезпечення
•Розробка та впровадження проекту переведення контролеру домену на ОС Windows Server 2008 R2
•Розробка та впровадження проекту безперервного живлення серверів та мережевого обладнання
•Розробка та впровадження проекту віртуалізації серверів на базі Microsoft Hyper-V Server 2008 R2
•Впровадження програмного комплексу управління ресурсами підприємства Універсал 7
•Впровадження серверу баз даних Advantage Database Server (Sybase iAnywere)
•Впровадження системи управління персоналом БОСС-Кадровик
•Впровадження серверу баз даних MS SQL Server 2008 для ядра системи БОСС-Кадровик
•Впровадження системи автоматичних оновлень програмного забезпечення на базі Windows Server Update Services
•Розробка та впровадження проекту резервного копіювання інформації на базі ПЗ Symantec Backup Exec
•Реалізація проекту використання касового обладнання в фірмових магазинах
•Оптимізація внутрішніх інформаційних потоків
•Впровадження системи обліку заявок на ІТ-послуги від користувачів
•Впровадження системи обліку обладнання
•Впровадження системи обліку вартості ремонтів та технічного обслуговування по одиницям використовуваного обладнання
•Реалізація проекту автоматичного контролю обігу грошових коштів на підприємстві
•Скорочення витрат на ремонт техніки, зв’язок

Інженер-програміст інформаційно-обчислювального відділу

з 11.2001 по 11.2003 (2 роки)
Київський пивзавод №1, Київ (виробництво)

•Впровадження проекту комп’ютерної мережі на території заводу
•Впровадження проекту доступу підприємства до мережі Internet
•Створення домену на базі ОС Windows Server 2000
•Розробка та впровадження групових політик Active Directory
•Обслуговування клієнтських робочих місць на базі ОС Windows 2000 Pro
•Впровадження серверу баз даних Advantage Database Server 6.2
•Впровадження програмного комплексу управління ресурсами підприємства Універсал 5
•Впровадження та обслуговування системи Клієнт-банк, інтеграція з ПК Універсал 5
•Адміністрування інформаційно-правових систем «Ліга-ЗАКОН», «Дінай»

Освіта

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації за курсом "Іноземна мова (Англійська)", Київ
Вища, з 2012 по 2012 (3 місяці)

Рівень: Pre-Intermediate

Міжрегіональна академія управління персоналом

Докторантура, Киев
Вища, з 2007 по 2008 (1 рік 2 місяці)

доктор філософії в галузі економіки

Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова

Фізико-математичний, Київ
Вища, з 1993 по 1998 (4 роки 11 місяців)

учитель математики і фізики, спеціалист

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар, присвячений питанням використання та перспективам розвитку програмного комплексу Універсал

2011

Курси Microsoft з інформаційної безпеки для ІТ-спеціалістів

2010

Kerio Certified Technical Professional

2010

Форум «Универсал 7 и Advantage Database Server 9 - технологии для развивающегося бизнеса»

2008

Polygon 2007 Office System

2007

TestAS, English Language Exam

2012

Конференція «Präsentationen des Erfahrungsaustausches Controlling und IT», м. Білефельд (Німеччина)

2008

Науково-теоретична конференція «Економічні проблеми менеджменту організацій»

2008

Advantage Database Server Conference: Найкращі практики застосування Advantage Database Server

2008

Знання і навички

MS Office Windows Adobe Photoshop Клієнт-Банк Adobe Acrobat Reader Adobe

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: