Профессиональное резюме от 24.09.2013

Шеховцова Светлана Ивановна

Бухгалтер по зарплате, от 5500 грн/мес., полная занятость

Дата рождения:
26 июля 1975 (39 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Для просмотра контактной информации нужно войти как работодатель или зарегистрироваться.
Получить контакты этого резюме можно на стр. http://www.work.ua/resumes/1480599/

Опыт работы

Бухгалтер по нарахуванню заработної плати

с 10.2012 по наст. время (2 года 2 месяца)
УМЦ "Стелс" (охоронна діятельність)

•нарахування та виплата авансу, заробітної плати, лікарняних, відпусток, компенсаційних виплат, матеріальних допомог, відряджувальних;
•звітність 1ПВ, НДФЛ, ФСС;
•контроль сплати податків;
•складання платіжно-розрахункових відомостей;
•подання заяви-розрахунку до ФСС та відповідного звіту;
•оформлення заяв на застосування пільги ПДФО;
•нарахування по виконавчих листах, складання та здача звітності до виконавчої служби;
•оформлення та видача довідок працівникам про доходи, до Фонду зайнятості;
•контроль складання табелів обліку робочого часу;
• вхідна та вихідна кореспонденція.

Старший бухгалтер по зарабітній платі

с 02.2011 по 08.2012 (1 год 6 месяцев)
СП "Группа 4 Секуритас" (охрана)

Лютий 2011р. - Сумісне Українсько-Нідерландське підприємство «Група 4 Секурітас Лтд.» у кількості 1500 штатних одиниць старшим бухгалтером по заробітній платі. В обов’язки на данній посаді входили:
•нарахування та виплата авансу, заробітної плати, лікарняних, відпусток, компенсаційних виплат, матеріальних допомог, відряджувальних;
•контроль сплати податків;
•розрахунки з фізичними особами за договорами цивільно-правового характеру;
•складання платіжно-розрахункових відомостей;
•подання заяви-розрахунку до ФСС та відповідного звіту;
•оформлення заяв на застосування пільги ПДФО;
•нарахування по виконавчих листах, складання та здача звітності до виконавчої служби;
•оформлення та видача довідок працівникам про доходи, до Фонду зайнятості;
•контроль складання табелів обліку робочого часу;
•реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції.

Образование

Высшее

с 06.2000 по 08.2005
Украинская академия внешней торговли, Менеджмент внешней экономической деятельности, менеджер-экономист, Киев.

Профессиональные навыки

Навыки работы с компьютером, ПО

Впевнений користувач ПК : 1С ПУ 7.7 Підприємство, 8.2 Підприємство, Internet, MS Office, Open Office, Клієнт-банк.

Дополнительная информация

Досвід роботи:
2005-2009р.р. Працювала в комунальному закладі "Театрально-видовищний заклад культури"Київська мала опера": провідним економістом – (2005-2006р.р.)., нач. планово-економічного відділу (2006-2007р.р.), заступником головного бухгалтера – 2007-2008р.р.; головним бухгалтером – 2009р. Звільнена з роботи 31.12.2009р. за власним бажанням.
За роки праці в КЗ ТВЗК "Київська мала опера" отримала навички:
•складання кошторисів, розрахунків, контроль та виконання бюджету;
•складання штатного розпису, облік використання робочого часу, нарахування та виплата заробітної плати працівникам, складання графіку відпусток;
•діловиробництво (накази прийому-звільнення-переведення, вх. та вих. кореспонденція (листування);
•складання договорів, довіреностей, актів, рахунків-фактур, видаткових, податкових накладних;
•облік касових операцій, операцій в національній валюті (бюджетний та господарський рахунки), розрахунків з контрагентами, ОЗ, НА, ТМЦ, нарахування амортизації, розрахунки з підзвітними особами (відрядження, авансові звіти), облік та списання витрат пального (легковий автомобіль), проведення інвентаризації основних засобів та товарно-матеріальних цінностей;
•складання фінансової та податкової звітності – (1ДФ, ПФ, ФСС безроб., ФСС непрац., ФССНВ, комунальний податок, податок на землю, податок з власників тр.з. за забруднення, АРМ звіт страхувальника (персоніфікація), статистична звітність 1-3 ПВ місячна, квартальна, 1ПП).

2004-2005р.р. ТОВ «ПР КВАДРАТ» працювала спеціалістом з конференц сервісу (організація виставок-ярмарок, бізнес-конференцій, складання договорів, робота з клієнтами).

1997-1999р.р. Займалася підприємницькою діяльністю (оптово-роздрібна торгівля) .

1995-1996 р.р. Помічник головного бухгалтера в ТОВ «Жовтень» в адміністрації ринку «Троїцький ярмарок». В обов'язки входило:
- ведення касових операцій (ринковий збір, оренда торгівельних точок, зняття виручки-кафе, магазини алкогольних та тютюнових виробів), розрахунки з постачальниками, ведення первинної документації, ведення бухобліку в програмному забезпеченні 1С – Бухгалтерія, здача звітності по РКА (Samsung, ЕРА), ПФ.



Особисті якості
Легко навчаюсь. Комунікабельна, цілеспрямована, відповідальна, пунктуальна. Володію українською, російською мовами вільно, англійська - базова, німецька зі словником.

Мета - підвищення професійних якостей.

Дякую за увагу, Світлана.
[просмотреть контакты]