Резюме від 15 травня 2024 PRO

Маріанна

Product owner, Product manager, 170 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Product owner

з 09.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

🔹 Моніторинг продукції конкурентів
🔹Формування візії продукту та Value Proposition
🔹 Розробка та запуск Didgital продуктів з використанням Service Design
🔹Тестування концепції та прототипів з клієнтами (в тому числі А/В тестування)
🔹 Запуск MVP (minimum viable product) для оцінки перспективи розвитку продукту, його сильних та слабких сторін
🔹 Координація та управління беклогом задач в Agile Team (Squad)
🔹 Реалізація бізнес стратегії Банку та формування бюджету
🔹Створення та підтримка road maps розвитку продукту
🔹 Комерціалізація нових продуктів
🔹Управління життєвим циклом
продукту, включаючи планування, розробку, впровадження та маркетинг
🔹 Впровадження маркетингових акцій та рекламних кампаній
🔹Моніторинг продажів та аналіз ефективності продуктів

Customer Experience Service Quality Manager

з 07.2019 по 09.2020 (1 рік 2 місяці)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

▸ Підготовка та візуалізація Customer Journey map: опис взаємодії клієнта з банком та виявлення «вузьких місць»
▸ Управління проектами з підвищення якості послуг/продуктів/проектів/процесів.
Впровадження запланованих змін, підготовка аналітичних висновків, звітів та презентацій. Організація і участь у тестуванні та контроль якості нових продуктів

Директор відділення

з 02.2014 по 07.2019 (5 років 5 місяців)
Банк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

• Розвиток клієнтської бази.
• Використання нових банківських продуктів.
• Залучення зарплатних проектів, випуск та обслуговування пластикових карток
• Організація комплексу заходів щодо кредитування фізичних осіб.
• Вирішення комплексу адміністративно-господарських завдань щодо забезпечення життєдіяльності відділення (закупівля води, канцелярського приладдя, контроль за підтриманням порядку у відділенні). Супровід та приймання ремонтних робіт від підрядних організацій, взаємодія з орендодавцями
•Проведення презентацій
• Забезпечення виконання планових показників
• Підбір, адаптація, навчання та контроль ефективності роботи персоналу
• Постановка цілей, мотивація, контроль виконання поставлених завдань працівниками
• Організація, контроль та координація роботи персоналу, впровадження стандартів та процедур роботи
• Контроль за операційною, касовою діяльністю відділення, проведення фінансового моніторингу клієнтів.
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Дотримання інструкцій, положень та інших нормативних документів НБУ
• У підпорядкуванні 8 осіб

Фахівець з партнерських продажів у Банку

з 03.2013 по 02.2014 (11 місяців)
Банк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

• Пошук та залучення нових магазинів-партнерів;
• Проведення переговорів щодо умов співробітництва;
• проведення маркетингових заходів на території магазинів-партнерів;
• Консультування співробітників магазину-партнера щодо продуктів банку;
• Заповнення заявки на кредит для фізичних осіб
• Відкриття та супровід роботи точок продажів споживчого кредитування (підбір персоналу, стажування, постановка цілей та завдань, дотримання дисципліни, контроль якості, контроль виконання плану продажів підзвітними співробітниками)
• У підпорядкуванні 5 осіб

Заступник начальника Запорізького регіонального управління

з 04.2012 по 08.2012 (4 місяці)
АО «СГ «Ю.БІ.Ай», Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

- Пошук взаємовигідних партнерів, розширення клієнтської та агентської бази
- Організація роботи з існуючою клієнтською базою
- ведення консолідованої бази даних клієнтів.
- Забезпечення надання звітності за формами та у порядку, встановленому у СК.
- Облік, а також списання полісів суворої звітності
- Повний супровід угоди – від моменту проведення переговорів до укладення договору
- консультаційна робота.
- моніторинг банківських установ.
- формування комерційної пропозиції для банків.

Освіта

Запорожский Классический Приватный Университет (КПУ)

Экономика - прикладная экономика (магистр), Запорожье
Вища, з 2014 по 2015 (1 рік 3 місяці)

Запорожская государственная инженерная академия (ЗГИА)

Менеджмент организаций (специалист)., Запорожье
Вища, з 2002 по 2008 (5 років 8 місяців)

Знання і навички

Strategic planning Strategic thinking Jira Miro Service design MS Excel MS Word Пользователь ПК Пользователь Internet HCL Notes АБС Scrooge BAS Инвентаризация АБС Scrum Agile Розробка маркетингової стратегії Уважність

Додаткова інформація

Опыт работы:
АО «Родовид банк»
Экономист отдела сопровождения операций с физическими лицами.
(08/08г. – 12/11г.)
- Проверка, пополнение и сопровождение кредитных дел на срок кредитования.
- Формирование архива.
- Закрытие депозитов и оформление закрытых договоров.
- Оценка финансового состояния заёмщиков.
- Проверка залогового имущества.
- Страхование залогового имущества (автострахование (КАСКО), страхование имущества, личное страхование, от несчастного случая).
- Рассмотрение страховых случаев с залоговым имуществом.
- Работа с проблемной задолженностью.
- Составления ежемесячной внутренней отчетности .
- Выполнение операций по внебалансовым счетам.
- Осуществление идентификации клиентов в соответствии с требованиями действующего законодательства Украины.
- Выплата и отправка переводов по системе Контакт и Western Union.

ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ НАВЫКИ И ЗНАНИЯ:Опытный пользователь ПК (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet). Опыт работы с программами банка: Lotus Notes, АБС Scrooge 2, АБС Scrooge 3, Inventory, БАС.
Владею свободно – русским и украинским языками, английский – средний уровень.

ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА:
- коммуникабельна, способна расположить к себе; обучаема, присутствует оправданный интерес к новым направлениям деятельности;
- демократична в общении, сдержанна, при принятии решений прислушиваюсь к мнению коллег, восприимчива к конструктивной критике;
- обладаю аналитическим складом ума и достаточной трудоспособностью; грамотно и корректно готовлю рабочие документы;
- ответственна в работе; дисциплинирована, умею подчиняться, признавать свои ошибки, не болтлива;
- желание и умение работать как в команде, так и индивидуально, креативность мышления, оптимизм взглядов.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: