Резюме від 15 квітня 2024

Олександр

Фінансовий директор, помічник фінансового директора

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Гл. бухгалтер

з 01.2016 по нині (8 років 3 місяці)
ТОВ "СВД-Гарант", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Відновлення обліку на підприємствах, налаштування обліку з початку роботи підприємства(бухгалтерський, податковий, управлінський). Повне ведення обліку на підприємствах. Податкове планування. Послуги ведення обліку на підприємстві (бухгалтерський, податковий облік, кадрова документація, складання звітності підприємства), розробка внутрішньої звітності, спілкування з податковими органами, проведення платежів, проходження планових та позапланових перевірок, відновлення обліку, аудит стану обліку. Відновлення обліку. Управлінський облік.

Гл. бухгалтер

з 03.2012 по нині (12 років 1 місяць)
ТОВ "МДС Гарант", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення обліку на підприємствах на умовах аутсорсингу. Повний спектр послуг ведення обліку на підприємстві (бухгалтерський, податковий облік, кадрова документація, складання звітності підприємства), розробка внутрішньої звітності, спілкування з податковими органами, проведення платежів, проходження планових та позапланових перевірок, відновлення обліку, аудит стану обліку. Розблокування податкових накладних, виведення підприємств з "ризикових"

Фінансовий директор

з 06.2011 по нині (12 років 10 місяців)
ТОВ "Гидрозит", Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

Ведення обліку на підприємстві (бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, кадрова документація, складання всієї звітності підприємства). Спілкування з контролюючими органами, оптимізація податкового навантаження. Досвід роботи з банківськими установами в сфері відкриття, закриття банківських рахунків. Контроль за веденням бухгалтерського обліку підлеглими. Навчання підлеглих. 1 підлегла особа.

Гл. бухгалтер с функціями Фін. директора

з 10.2010 по 02.2014 (3 роки 4 місяці)
ТОВ "Октава сервіс", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Комплексне ведення обліку на підприємстві (бухгалтерського, податкового, управлінського обліку, кадрова документація, складання всієї звітності підприємства), досвід спілкування з контролюючими органами, оптимізація податкового навантаження. Постановка обліку на підприємстві з "нуля". Розрахунки фінансових показників, фінансове планування. Робота з банківськими установами в сфері кредитування. ВЕД діяльність. 2 підлеглі особи. Загальна кількість штату 50 чоловік.

Гл. бухгалтер

з 06.2008 по 03.2011 (2 роки 9 місяців)
ТОВ "Ел. К. Стиль", Київ (Роздрібна торгівля)

самостійне ведення обліку на підприємстві(бухгалтерський, податковий облік, кадрова документація, складання звітності підприємства).

Гл. бухгалтер

з 06.2007 по 06.2008 (1 рік)
ТОВ "Свобода Украина", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

самостійне ведення обліку на підприємстві(бухгалтерський, податковий облік, кадрова документація, складання звітності підприємства), розробка внутрішніьої звітності, контроль за дебіторською заборгованістю.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет

Фінанси, Київський Національний Економічний Університет, фінанси, Київ
Вища, з 2004 по 2008 (4 роки 1 місяць)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальному центрі «Данко», Аудит

2010г., 3 месяца

Бізнес конструктор, Ефективний СЕО

2023

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc Користувач ПК Користувач Internet Клієнт-Банк Пользователь ПК Windows Бест-Звіт Управлінські навички Банківська справа АРМ-ЗС SmartTouch Бухгалтерський та податковий облік Викладання Ключові навики ведення обліку на підприємстві Відновлення обліку Розблокування податкових накладних Зняття ризиковості з підприємства Користувач BAS BAS Бухгалтерія КОРП BAS Бухгалтерія Користувач 1С Планування бюджету Ведення CRM

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Ключові навички
Знання бухгалтерського, податкового, управлінського обліку. Досвід відновлення обліку на підприємстві, аудит стану обліку на підприємстві, налаштування обліку з початку діяльності підприємства, автоматизація обліку.Знання різних систем оподаткування(загальна, єдина, неприбуткова та інше). Робота з різними формами власності.
Складання фінансової, податкової та внутрішньої звітності.
Практичні навички по роботі з операціями ЗЕД (імпорт/експорт).
Знання ПК, 1С:бухгалтерія (версія 7.7; 8.2, 8.2 УТП, 8.3, BAS); Word; Excel; система Клієнт-Банк; ПЗ; Медок; SmartTach, Електронний кабінет платника податків. Здача звітності в електронному вигляді, складання фінансової звітності.
Швидка адаптація до нової роботи, відповідальність, фаховий підхід.
Маю гарні звички

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: