Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Андрій

Економіст, головний бухгалтер, системний адміністратор, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 04.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
ТОВ "Гранд Консалт", Узин (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

По бухгалтерії:
-робота з первинною документацією (контролювати своєчасність надходження, правильність оформлення вхідних/вихідних документів у підрозділі) та відображати їх рух у 1С по рахунку 631
-ведення складського обліку
-звірка і взаєморозрахунки з постачальниками і покупцями
-здійснювати оприбуткування, переміщення та списання ТМЦ, формувати звіт виробництва за зміну;
-вести облік власного виробництва (планові та фактичні калькуляції);
-вести облік витрат по виробничим рахункам;
-приймати участь у проведенні інвентаризації;
Додаткові обов'язки:
-супровід комп’ютерної мережі (вдосконалення).
-облік та супровід технічно-програмної бази.
-встановлення офісних програм, заміна оргтехніки та комп’ютерів.
-робота з програмістами 1С BAS УТП 8.3 (складання завдання у доопрацюванні програми для автоматизації, перевірка робіт, тестування та схвалення для впровадження в роботу)
-допомога у розробці та веденні виробництва в 1С УТП (запровадження специфікацій, розробка структури руху матеріалів та продукції за документами та за програмою).
-Розробка автоматичних звітів в Excel (оперативної інформації по виробництву, звірка з контрагентами та ін.).
-Виконання доручень від Головного бухгалтера.

Економіст з планової роботи

з 08.2017 по 01.2022 (4 роки 5 місяців)
ТОВ "Меткаспостач", Порадівка (Металургійна промисловість, металообробка)

- Здійснення планування на підприємстві потреб в полуфабрикатах та матеріалах по замовленнях покупців, плану продаж.
- Розрахунок матеріальної собівартості продукції.
- Розробка технічних завдань по вдосконаленню програми 1С (автоматизація), для програмістів.
- Контроль обліку у відділі.
- Прийом замовлень від менеджерів контроль їх виконання.
- Формування звітів по відвантаженню замовлень по Експорту, Україна (мережеві покупці), оптові та роздрібні покупці.

Інспектор з кадрів, бухгалтер

з 08.2015 по 11.2016 (1 рік 3 місяці)
ПП "Интер Плюс", Біла Церква (Металургійна промисловість, металообробка)

До моїх обов'язків по Інспектору з кадрів входило:
- ведення кадрового діловодства (від пошуку та співбесіди здобувача до звільнення).
- Звітність у статистику.
- робота з центром зайнятості.
По бухгалтерії:
- Заробітна плата згідно з КзпПр України.
- Каса
- Авансові звіти
- Звітність із зарплати у податкову, та у статистику.
Додаткові обов'язки:
- робота з програмістами перехід з 1С 7.7 на 1С УПП 8.3 (складання завдання у доопрацюванні програми для автоматизації, перевірка робіт, тестування та схвалення для впровадження в роботу, по всіх сферах роботи підприємства від кадрів та закінчуючи виробництвом).
- допомога у розробці та веденні виробництва в 1С УПП (запровадження специфікацій, розробка структури руху матеріалів та продукції за документами та за програмою).
- Виконував доручення від Головного бухгалтера (реєстрація податкових накладних, робота з клієнт-банком, оплата рахунків).

Менеджер бухгалтер

з 02.2014 по 02.2015 (1 рік)
Прогресор, Біла Церква (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

В мої обов'язки входило:
- Закупівля товарів
- Пошук нових постачальників
- Прийом замовлень від менеджерів та проведення видаткових на підставі замовлень
- Контроль залишків за товарами
- Автоматизація бухгалтерських процесів у 1С 8.2
- Перехід з 1С 8.2 Бухгалтерія у 1С 8.2 УТП
- Ведення прайс листів (зміна цін у прайсах та базі)
- Введення специфікацій із виробництва (калькуляції).

Бухгалтер

з 09.2010 по 11.2013 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Край-2", Біла Церква (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:
- нарахування заробітної плати
- ведення товарного обліку
- ведення матеріального обліку
- робота з банком
- перевірка первинної документації та її структурування
- перевірка каси
- виправлення помилок за службовими записками

Досягнення:
Оптимізував нарахування зарплати – суттєво скоротився час для нарахування заробітної плати, що відповідно вплинуло на ефективність моєї роботи та роботи кампанії.

Старший обліковець

з 10.2008 по 08.2010 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Край", Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Мої обов'язки входить:
- перевірка первинної документації та її структурування
- контроль та перевірка роботи співробітників

Обліковець

з 07.2008 по 10.2008 (3 місяці)
ТОВ "Край", Біла Церква (Роздрібна торгівля)

Освіта

ВМУРоЛ "Україна"

Економічний, фінанси., Біла Церква
Вища, з 2002 по 2008 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Білоцерківський Освітній Центр"

2012, "1С: Бухглатерия 8.2"

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet M.E.Doc Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік 1С УТП 1С УВП

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: