Резюме від 22 березня 2024 PRO

Наталія

Керівник в спортивний клуб, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуюча

з 04.2020 по нині (4 роки)
All Stars Boxing Club, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- контроль роботи адмінстраторів (співбесіди, оформлення на роботу, стажування, атестація, підвищення кваліфікації).
- контроль роботи тренерського складу (першочергова співбесіда, оформлення на роботу).
- контроль роботи SMM (обговорення та утвердження контент-плану, контроль по його виконанню).
- контроль роботи cleaning персоналу.
- контроль роботи завгоспа.
- прийом та оформлення на роботу (заяви, накази, трудові).
- нарахування та виплата з\п співробітникам.
- оплата податків , оренди, комунальних.
- щоденні звіти, подання фінансової звітності щомісяця засновникам клубу.
- формування та внесення змін в розклад групових занять,
- пошук та закупка інвентаря в боксерські зали, зали функціонального тренінгу та stretching.
- замовлення товарів та їх оплата (під реалізацію, по передоплаті, з відстрочкою платежу), щомісячна інвентаризація.
- замовлення товарів для безперебійного функціонування клубу (миючі, хоз.товари, канцтовари, аптечки, орг.техніка…).
- пошук фірм, сумісна розробка макетів, замовлення та оплата друкованої продукції (візитівки, пластикові картки, буклети, шильди, наклейки на машини, подарункові сертифікати … )
- розробка дизайну форми для співробітників, затвердження макетів, замовлення та оплата.
- наповнення вітрини товаром (спорт.спорядження, спорт.харчування, одяг…).

Старший адміністратор

з 12.2019 по 04.2020 (4 місяці)
All Stars Boxing Club, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- консультація клієнтів щодо наявності послуг,
- робота з касою, продаж товарів/послуг/абонементів,
- організація безперебійної роботи клубу згідно із затвердженим графіком,
- робота з поточною документацією (щоденний/тижневий/щомісячний звіт),
- вхідні/вихідні дзвінки,
- оплата комунальних послуг та оренди,
- підбір та стажування персоналу (рецепція, клінінг)...
- запобігання та ліквідація конфліктних ситуацій,
- налагодження роботи з ефективного обслуговування клієнтів і створення для них комфортних умов;
- підтримання порядку і чистоти в приміщеннях, через контроль за роботою прибиральниць;
- виконання службових доручень безпосереднього начальника.

Старший адміністратор

з 11.2014 по 10.2019 (4 роки 11 місяців)
Фітнес клуб GYM FIT, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- зустріч гостей (реєстрація, видача ключів),
- консультація клієнтів щодо наявності послуг,
- робота з касою, продаж товарів/послуг/абонементів,
- організація безперебійної роботи клубу згідно із затвердженим графіком,
- робота з поточною документацією (щоденний/тижневий/щомісячний звіт),
- вхідні/вихідні дзвінки,
- оплата комунальних послуг та оренди,
- підбір та стажування персоналу (рецепція, клінінг)...

Старший менеджер (по роботі з клієнтами/персоналом)

з 02.2013 по 09.2014 (1 рік 7 місяців)
ТОВ ВЗТФ Євро, Київ (Роздрібна торгівля)

- робота з клієнтами,
- пошук нових клієнтів,
- приймання замовлень,
- розробка акцій щодо просування продукту,
- підбір персоналу для промо-заходів, акцій, консультацій у мережах по м. Києву,
- Контроль за цінами,
- Збільшення асортименту в роздрібній мережі,
- ведення документації,
- Проведення переговорів з клієнтами,
- Ознайомлення покупців з продукцією та її споживчими властивостями, цінами, знижками, умовами продажу, відвантаження товару.
...

Офіс-менеджер (адміністратор)

з 02.2012 по 02.2013 (1 рік)
ТОВ ВЗТФ Євро, Київ (Роздрібна торгівля)

- прийом дзвінків та їх розподіл,
- робота з клієнтами (по телефону та e-mail),
- пошук нових клієнтів,
- прийом замовлень (по телефону та e-mail),
- підбір персоналу для промо-заходів, акцій, консультацій,
- ведення документації,
- ознайомлення покупців з продукцією та її споживчими властивостями, цінами, умовами продажу, відвантаження товару...

Менеджер з персоналу

з 09.2009 по 02.2012 (2 роки 5 місяців)
Рекламне агенство, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- пошук та підбір персоналу,
- Розгляд резюме,
- Оформлення необхідних документів,
- ведення первинної документації,
- логістика,
- Контроль персоналу...

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Факультет: фінансовий, спеціальність: фінанси та кредит., Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

2011- отримала диплом бакалавра
2012- отримала диплом спеціаліста.

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК 1С:Підприємство Знання офісних програм Google Docs Google Fitness Pro

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Особисті якості:
відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, готова швидко приймати рішення в стресових ситуціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: