Резюме від 16 лютого 2015

Лариса

Менеджер відділу постачання, 5 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК HCL Notes Microsoft Dynamics AX

Додаткова інформація

ЛАРИСА СЕРГІЇВНА ПЕЧЕНЮК

Особиста інформація:
Дата народження: 21.01.1990
Місце народження: м. Ковель Волинської обл.
Адреса проживання: м. Київ
Сімейний стан: незаміжня, дітей не маю
Контакти: тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища.
2006 – 2010 - Волинський інститут економіки та менеджменту, факультет економіки та менеджменту, спеціальність «Менеджмент організацій». Диплом бакалавра з відзнакою.
2010 – 2012 – Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, факультет економіки та управління, спеціальність «Менеджмент організацій». Диплом магістра.

Досвід роботи:
11.2012 – 12.2014 – ДП УГК «Nemiroff», м. Київ, фахівець з трейд-маркетингу (трафік-менеджер)
Посадові обов’язки:
•координація робіт по проведенню рекламних і маркетингових кампаній;
•ведення бази торгівельних точок (канали HoReCa та АЗС);
•контроль, регулювання, координація роботи асистентів регіональних дирекцій (усього – 9);
•підготовка договірних та фінансових документів з трейд-маркетингу; ведення поточного документообігу з трейд-маркетингу;
•забезпечення та контроль процесу укладання договорів в рамках затверджених проектів (робота з фінансовим та юридичним департаментами, бухгалтерією, топ-менеджментом компанії);
•контроль за реалізацією договорів по рекламуванню і просуванню продукції;
•щомісячне надання звітності відповідальним менеджерам по поточних проектах згідно встановленого регламенту і форми подання;
•закриття звітного фінансового періоду (контроль своєчасного надання асистентами регіональних дирекцій первинної бухгалтерської документації, забезпечення її перевірки та затвердження згідно внутрішнього регламенту);
•організація зв’язків з діловими партнерами, система збору потрібної інформації з метою удосконалення маркетингової діяльності;
•контроль оплат;
•ведення обліку витрат; планування витрат; податкове планування;
•поточне складання звітів.
11.2010 – 10.2012 – ТОВ «Медео-Фарм» - фармацевтична компанія (зовнішньоекономічна діяльність, дистриб’юція лікарських засобів), м. Київ, референт.

06.2009 – 10.2009 - «Регіональний Бартерний Клуб» (бартерні операції), м. Харків, регіональний бартерний брокер (неофіційно, дистанційно, у період навчання).

06.2008 – 11.2008 - АКБ «Правекс-Банк», м. Луцьк, менеджер зі споживчого кредитування (у період навчання).

Наукова діяльність:
02.2010 – участь у IV Всеукраїнському молодіжному конкурсі «Новітній інтелект України» (регіональний етап) (тема: «Соціальна відповідальність бізнесу»);
03.2010 – перемога у Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Менеджмент організацій» у номінації «Менеджер-аналітик»;
04.2010 – участь у VI Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми розвитку суспільства: історична спадщина, реалії та виклики XXI століття»;
04.2010 – одноосібна стаття на тему «Підходи до оцінки ефективності зовнішньоекономічної діяльності» у збірнику Луцького національного технічного університету;
05.2010 – участь у VII Міжнародному студентському науковому форумі «Молодь Європи в соціально-економічних процесах ХХІ століття».

Тренінги:
04.2010 – time-management;
01.2011 – управління конфліктами;
12.2011 – мотивація працівників;
08.2013 – бізнес-комунікації.

Додаткові відомості:
Знання мов: українська – рідна; російська – вільно; англійська – середній рівень; німецька – базовий рівень; польська – базовий рівень.
Знання ПК: рівень досвідченого користувача (пакет MS Office, Lotus Notes, MS Axapta).
Інтереси: вивчення іноземної мови, література, музика, психологія, автомобілі, спорт, дизайн, подорожі.
Особисті якості: стресостійкість; аналітичний склад розуму; відповідальність; комунікабельність; вміння працювати як індивідуально, так і в команді; порядність; вміння швидко навчатися; цілеспрямованість; досвід спілкування з різними людьми з різних сфер діяльності; оптимізм, почуття гумору; здатність працювати у високому темпі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: