Резюме від 6 липня 2015 PRO

Олена

Менеджер із закупівель, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст із закупівель

з 04.2010 по нині (14 років 1 місяць)
ПрАТ "ІДС", Київ (FSMG)

Основні обов’язки:
•організація адаптації та навчання нових співробітників, що наймаються до відділу;
• адаптація та внесення змін в закупівельні процедури, навчання співробітників; компанії щодо правил та принципів проведення закупівельних процесів в компанії, постійна співпраці із внутрішнім та зовнішнім аудитом;
•проведення тендерів та конкурсів та ін.. закупівельних активностей згідно із затвердженими положеннями та процедурами;
•розробка моделі та тех. завдання для реалізації проекту закупівельного блоку в 1С, тестування та впровадження централізованої роботи в блоці;модель введена в експлуатацію та повноцінно працює на 2-х юридичних особах. Проводила навчання поточне та планове з роботи в закупівельному блоці, здійснювала технічну підтримку;
•актуалізація та розробка організаційно-розпорядної документації відділу закупівель;
•організація та проведення аудиту потужностей потенційних та діючих постачальників;
•організація переїзду в новий офіс, забезпечення вибору основних постачальників, супровід документообігу з ними, координація виконання основних робіт з переїзду;
•взаємодія з внутрішнім замовником при формуванні технічного завдання та погодженні критеріїв оцінки постачальників;
•ведення переговорів з постачальниками;
•моніторинг ринків та цінової політики на них;
•договірна робота (підписання, претензійна робота, супровід);
•підготовка та створення документів (договори, акти);
•організація закупівель товарів та послуг згідно діючих договорів.
Досягнення:
•побудовано та налаштовано з нуля закупівельні процеси напрямку непрямих закупівель (закупівлі адміністративного, ІТ, маркетингу, трейд - маркетингу, відділу складської логістики, відділу персоналу та ін..);
•розроблено та започатковано використання критеріально - бальної оцінки постачальників при їх відборі;
•налагоджено принципи взаємодії відділ закупівель – внутрішній замовник у напрямку непрямих закупівель;
•реалізовано проект «Закупівельній блок в1С» від написання тех.. задавдання до запуску проекту, проведення доопрацювань, надання тех.. підтримки ( нині повноцінно працює на 2-х юр. особах);
•розпочато проект з автоматизації всіх закупівельних процесів та проведення електронних торгів;
•розроблено та внесено зміни в закупівельну процедуру спільно з керівником, постійна підтримка її в актуальному стані;
• переглянуто та покращено умови співпраці з діючими постачальниками
•організовано та проведено тендер на закупівлю обладнання для 3-х країн (України, Росії, Грузії) на суму більше 10М евро.

Спеціаліст із закупівель

з 01.2009 по 03.2010 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Голден Телеком" (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов’язки:
•проведення тендерів та конкурсів згідно із затвердженими положеннями та процедурами;
•вза’ємодія з функціональними дирекціями (внутрішній замовник) з питань , що стосуються походження замовлення та технічного завдання для оформлення , розміщення замовлення в уснуючих постачальників або проведення конкурсних заходів;
•ведення переговорів з постачальниками;
•моніторинг ринку пропозицій й постачальників;
•проведення аналізу комерційних пропозицій та рекомендації щодо відбору постачальників;
•супровід діючих контрактів, походження та підписання нових договорів або пролонгація існуючих;
•організація закупівель товарів та послуг згідно вже підписаних рамкових договорів та затвердженим прайс-листів;
•контроль та підготовка всіх необхідних документів для проведення оплат.
Досягнення:
•набуто досвід з організації, проведення та оформлення повного циклу закупівельного процесу;
•адаптовано та актуалізовано діючі процедури в зв’язку із злиттям декількох юр. осіб;
•набуто досвід співпраці з іноземними постачальниками;
•розробка, перевірка та адаптація договорів постачальників згідно умов компанії;
•розроблено форми звіту щодо закупівель комерційної продукції;
• здійснення закупівель з досягненням економії та в рамках встановлених бюджетів.

Виконавчий помічник фінансового та комерційного директорів

з 08.2007 по 01.2009 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Голден Телеком" (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов’язки:
•підготовка щонедільних звітів з діяльності департаментів(фінансового та комерційного) на українській та англійській мовах;
•складання робочого графіку фінансового та комерційного директорів,надання всієї необхідної інформації;
•письмові та усні переклади з/на англійську;
•створення презентацій на англійській мові ;
•редагування та переклад статей для веб-сайту компанії, редагування текстів листування, ведення ділового листування;
•ведення та оформлення, контроль коректності, статусу та термінів документообігу фінансової та комерційної документації;
•прийняття делегацій партнерів та адміністративне супроводження працівників фінансового та комерційного департаментів (замовлення квитків, організація зустрічі, поселення у готелі);
•ведення табелів робочого часу працівників фінансового та комерційного департаментів;
• контроль коректності оформлення та авторизації, реєстрація запитів на здійснення закупівлі;
•поновлення та поповнення бази постачальників;
•складання графіків відпусток працівників департаментів;
•організація корпоративних заходів.
Досягнення:
•оптимізовано процеси взаємодії між підрозділами фінансового відділу;
• розроблено та запровадженно звітний документ щодо всіх закупівель, внесено зміни до діючої процедури;
• розроблено можливі шляхи шодо оптимізації піснуючого процесу документообігу.

Освіта

Київській національний економічний університет імені В.Гетьмана (КНЕУ)

Факультет - міжнародної економіки, спеціальнысть- управління міжнародним бізнесом, Киів
Вища, з 2008 по 2011 (3 роки 1 місяць)

Чернігівський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка

Факультет початкове навчання та англійська мова та література, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи менеджменту

листопад 2013, 2 дні

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Ведення переговорів Бухгалтерський облік Закупівлі Автоматизація закупівельних процесів

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Творча особистість,орієнтована на результат, відповідальна, наполеглива, цілеспрямована, порядна, чесна, маю організаторські здібності, дипломатичність, гнучкість, особисту відповідальність за результати роботи, здатність швидко сприймати новий матеріал.
Має успішний досвід з реалізації проекту щодо автоматизації закупівельних процесів.
Командний гравець з широким кругозором, логічним мисленням, цілеспрямованістю, комунікабельністю, відповідальністю, здатний до самоаналізу та самомотивації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: