Олександр
Керівник напрямку (фінансовий моніторинг, економічна безпека, комплаєнс)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 57 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2616110
Досвід роботи
Старший аналітик консолідованої інформації
з 10.2016 по нині
(7 років 6 місяців)
ТОВ «Страбіс-ВЕБ», Київ (IT)
Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел. Формування реєстру "РЕР" у відповідності до Законів та нормативних актів, супровід системи «РЕР – моніторинг».
Заступник директора
з 04.2016 по 09.2016
(5 місяців)
ДП «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп'ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України, Київ (IT)
Керівництво проектом та організація роботи по створенню та супроводженню «Аналітично-інформаційної платформи електронної верифікації та моніторингу соціальних виплат» відповідно до постанов КМУ. Взаємодія та співпраця з відповідними підрозділами міністерства фінансів України, органами виконавчої влади. Голова тендерного комітету.
Заступник начальника відділу планування та факторного аналізу
з 01.2016 по 04.2016
(3 місяці)
АТ „Ощадбанк”, Департамент роздрібного бізнесу, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Аналіз показників роботи роздрібної мережі банку, формування та зведення аналітичної звітності для керівництва банку.
Аналітик
з 03.2015 по 12.2015
(9 місяців)
ТОВ «Страбіс-Феміда», Київ (IT)
Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс-ВЕБ». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел.
Керівник групи аналітиків (FORENSIC AUDIT)
з 11.2014 по 02.2015
(3 місяці)
Тимчасова адміністрація в ПАТ «CityCommerceBank», Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Аналіз господарської діяльності фінансової установи (договори страхування, придбання цінних паперів, основних засобів тощо) з метою виявлення дій по виведенню активів Банку;
•Аналіз кредитного портфелю, виявлення проблемної та сумнівної заборгованості, аналіз заставних об’єктів на предмет завищеної оцінки, аналіз цільового використання кредитних коштів суб’єктами;
•Аналіз рішень, прийнятих керівництвом Банку, кредитним комітетом на предмет відповідності нормативним актам НБУ, діючого законодавства;
•За результатами аналітичної роботи підготовка матеріалів для подання в слідчі органи – опис правопорушень, схеми нелігитимних операцій інсайдерів, схеми зв’язків учасників операцій, фіксація бенефіціарної власності, копії відповідних документів.
Експерт Департаменту сприяння бізнесу (СБ)
з 04.2007 по 11.2014
(7 років 7 місяців)
ТОВ «Істерн Беверідж Трейдінг», ТОВ «Кримська горілчана компанія», ТОВ «Союз-Віктан», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Формування аналітично-інформаційних та прогнозних матеріалів для керівництва компанії на основі аналізу інформації з відкритих джерел та роботи з базами даних (в т.ч. «Страбіс-ВЕБ»);
•Прогнозування і відпрацювання управлінських рішень щодо підвищення ефективності діяльності структурних підрозділів компанії;
•Інформаційна підтримка HR департаменту при підборі кадрів;
•Контроль та погодження договірної документації (в тому числі ключові, роздрібні постачання FMCG, експортні постачання);
•Аналіз конкурентного середовища, конкурентна розвідка;
•Формування інформаційної бази стратегічного планування (CRM);
•Проведення заходів з метою оптимізації матеріальних витрат компанії;
Заступник директора
з 06.2003 по 04.2007
(3 роки 10 місяців)
КП „Радіостанція „Голос Києва”, Київ (ЗМІ, медіа)
•Керівництво запуском радіостанції з «нуля» та комплекс адміністративних функцій, пов’язаних з подальшим її функціонуванням (складання та оптимізація штату співробітників, формування технічної складової, отримання погоджень та ліцензій і т.ін.);
•В якості голови тендерного комітету – визначення комплектації та проведення тендерів на закупівлю обладнання;
•Розробка концепції радіостанції та творчої складової ефіру;
•Первинний запуск радіостанції в ефір (розміщення та монтаж обладнання на площадці КРТПЦ, монтаж та тестування інженерних комунікацій, синхронізація роботи віддалених робочих місць, тестування ефіру);
•Робота з відповідними погоджувальними організаціями;
•Капітальний ремонт основних приміщень (замовлення та погодження пакету проектів, контроль будівельних робіт, здавання в експлуатацію);
Консультант з питань суспільних ефірів (за сумісництвом)
з 11.2000 по 04.2006
(5 років 5 місяців)
„Радіо РОКС Україна”, Київ (ЗМІ, медіа)
Тематичне планування ефірів за участю народних депутатів України, взаємодія з прес-службами та інформаційними агенціями.
Директор
з 12.1998 по 05.2003
(4 роки 5 місяців)
ТОВ „АММА”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Реалізація авторських національних видавничих та поліграфічних проектів («Галерея історичного портрету», «Галерея українських зірок»);
•Розробка та втілення маркетингових дій, що сприяли підвищенню продажів;
•Створення розгалуженої системи продажу видавничої та поліграфічної продукції за допомогою контрагентів;
•Комплексне постачання канцтоварів (сегмент В2В);
•Розробка, виробництво та постачання меблів;
•Рекламна діяльність на радіо та телебаченні;
•Рекламний та креативний супровід виборчого блоку на виборах до Верховної Ради України.
Співзасновник, заступник директора
з 05.1993 по 11.1998
(5 років 6 місяців)
ТОВ „ОКЛІ лтд”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
•Створення виробництва меблів з „нуля” та забезпечення його функціонування. Організація першого в Києві виробництва індивідуальних офісних меблів на замовлення;
•Планування виробничої програми та оптимізація фінансових показників;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Розробка та реалізація проектів дизайну і облаштування корпоративних офісів;
•Робота з замовниками та укладання контрактів, співпраці з іноземними контрагентами;
•Організація власної роздрібної торгівлі меблями та FMCG.
Реалізовані комплексні проекти: операційний зал Київського Головпоштамту (найбільший подібний об’єкт в Європі), конференц-зал головного офісу АППБ „Аваль”, операційні зали ряду відділень АППБ „Аваль”, операційний зал Одеського Головпоштамту, офіс „Мазда-Моторс Україна”. Для успішної реалізації проектів було організовано кооперацію та координацію логістики десятка виробництв та представництв Австрії, Німеччини, Польщі, Чехії, України.
Співзасновник, заступник директора
з 12.1991 по 04.1993
(1 рік 4 місяці)
МКП „Гіптор-Троянда”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
•Організація виробництва корпусних та м’яких меблів;
•Організація роздрібної торгівлі побутових меблів;
•Виробництво, постачання торгівельних меблів для підприємств торгівлі та громадського харчування;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Співпраця з виробниками меблів – постачальниками;
Інженер-конструктор. Інженер-конструктор ІІІ-ї категорії
з 03.1989 по 10.1991
(2 роки 7 місяців)
КБ автоматики на дослідному заводі НДІ „Квант”, Київ (Машинобудування)
•Участь в розробці проектів автоматизації систем водопостачання та водопідготовки мінеральної води «Нафтуся» курорту Трускавець;
•Участь в роботі з постачальниками матеріалів та сировини для експериментального виробництва систем автоматизації.
Освіта
Університет банківської справи Національного Банку України
Фінанси, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)
Київський політехнічний інститут
Приладобудівний факультет, спеціальність „Прилади точної механіки”, Киев
Вища, з 1983 по 1989 (6 років)
Додаткова освіта та сертифікати
підвищив кваліфікацію на курсах «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» в Центрі тендерних процедур.
квітень 2006 року
Центральний інститут ППО АПН України, курси підвищення кваліфікації „Організатори дистанційного навчання"
вересень-жовтень 2005 року
стажування в Департаменті зв’язків з Верховною Радою України та моніторингу інформації Секретаріату Кабінету Міністрів України
жовтень-листопад 2003 року
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
- Польська — середній
Додаткова інформація
Травень-червень 2015 року
Брав участь у конкурсі на посаду начальника Управління аналітики та обробки інформації НАБУ. Пройшов тестування з результатом 100%, за результатами конкурсу зайняв друге місце.
Схожі кандидати
Фінансовий менеджер, аналітик, директор, керівник фінансового напрямку (ФОП)
45000 грн, Київ
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Київ
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Київ, Миколаїв
,
ще 3 міста
Керівник, заступник керівника підрозділу фінансового моніторингу
Київ
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажу
Київ