Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Олександр

Керівник напрямку (фінансовий моніторинг, економічна безпека, комплаєнс)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Старший аналітик консолідованої інформації

з 10.2016 по нині (7 років 6 місяців)
ТОВ «Страбіс-ВЕБ», Київ (IT)

Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел. Формування реєстру "РЕР" у відповідності до Законів та нормативних актів, супровід системи «РЕР – моніторинг».

Заступник директора

з 04.2016 по 09.2016 (5 місяців)
ДП «Головний проектно-виробничий і сервісний центр комп'ютерних фінансових технологій» Міністерства фінансів України, Київ (IT)

Керівництво проектом та організація роботи по створенню та супроводженню «Аналітично-інформаційної платформи електронної верифікації та моніторингу соціальних виплат» відповідно до постанов КМУ. Взаємодія та співпраця з відповідними підрозділами міністерства фінансів України, органами виконавчої влади. Голова тендерного комітету.

Заступник начальника відділу планування та факторного аналізу

з 01.2016 по 04.2016 (3 місяці)
АТ „Ощадбанк”, Департамент роздрібного бізнесу, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз показників роботи роздрібної мережі банку, формування та зведення аналітичної звітності для керівництва банку.

Аналітик

з 03.2015 по 12.2015 (9 місяців)
ТОВ «Страбіс-Феміда», Київ (IT)

Робота з системою управління інформаційно-аналітичним комплексом «Страбіс-ВЕБ». Аналіз і систематизація даних з відкритих джерел.

Керівник групи аналітиків (FORENSIC AUDIT)

з 11.2014 по 02.2015 (3 місяці)
Тимчасова адміністрація в ПАТ «CityCommerceBank», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Аналіз господарської діяльності фінансової установи (договори страхування, придбання цінних паперів, основних засобів тощо) з метою виявлення дій по виведенню активів Банку;
•Аналіз кредитного портфелю, виявлення проблемної та сумнівної заборгованості, аналіз заставних об’єктів на предмет завищеної оцінки, аналіз цільового використання кредитних коштів суб’єктами;
•Аналіз рішень, прийнятих керівництвом Банку, кредитним комітетом на предмет відповідності нормативним актам НБУ, діючого законодавства;
•За результатами аналітичної роботи підготовка матеріалів для подання в слідчі органи – опис правопорушень, схеми нелігитимних операцій інсайдерів, схеми зв’язків учасників операцій, фіксація бенефіціарної власності, копії відповідних документів.

Експерт Департаменту сприяння бізнесу (СБ)

з 04.2007 по 11.2014 (7 років 7 місяців)
ТОВ «Істерн Беверідж Трейдінг», ТОВ «Кримська горілчана компанія», ТОВ «Союз-Віктан», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Формування аналітично-інформаційних та прогнозних матеріалів для керівництва компанії на основі аналізу інформації з відкритих джерел та роботи з базами даних (в т.ч. «Страбіс-ВЕБ»);
•Прогнозування і відпрацювання управлінських рішень щодо підвищення ефективності діяльності структурних підрозділів компанії;
•Інформаційна підтримка HR департаменту при підборі кадрів;
•Контроль та погодження договірної документації (в тому числі ключові, роздрібні постачання FMCG, експортні постачання);
•Аналіз конкурентного середовища, конкурентна розвідка;
•Формування інформаційної бази стратегічного планування (CRM);
•Проведення заходів з метою оптимізації матеріальних витрат компанії;

Заступник директора

з 06.2003 по 04.2007 (3 роки 10 місяців)
КП „Радіостанція „Голос Києва”, Київ (ЗМІ, медіа)

•Керівництво запуском радіостанції з «нуля» та комплекс адміністративних функцій, пов’язаних з подальшим її функціонуванням (складання та оптимізація штату співробітників, формування технічної складової, отримання погоджень та ліцензій і т.ін.);
•В якості голови тендерного комітету – визначення комплектації та проведення тендерів на закупівлю обладнання;
•Розробка концепції радіостанції та творчої складової ефіру;
•Первинний запуск радіостанції в ефір (розміщення та монтаж обладнання на площадці КРТПЦ, монтаж та тестування інженерних комунікацій, синхронізація роботи віддалених робочих місць, тестування ефіру);
•Робота з відповідними погоджувальними організаціями;
•Капітальний ремонт основних приміщень (замовлення та погодження пакету проектів, контроль будівельних робіт, здавання в експлуатацію);

Консультант з питань суспільних ефірів (за сумісництвом)

з 11.2000 по 04.2006 (5 років 5 місяців)
„Радіо РОКС Україна”, Київ (ЗМІ, медіа)

Тематичне планування ефірів за участю народних депутатів України, взаємодія з прес-службами та інформаційними агенціями.

Директор

з 12.1998 по 05.2003 (4 роки 5 місяців)
ТОВ „АММА”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Реалізація авторських національних видавничих та поліграфічних проектів («Галерея історичного портрету», «Галерея українських зірок»);
•Розробка та втілення маркетингових дій, що сприяли підвищенню продажів;
•Створення розгалуженої системи продажу видавничої та поліграфічної продукції за допомогою контрагентів;
•Комплексне постачання канцтоварів (сегмент В2В);
•Розробка, виробництво та постачання меблів;
•Рекламна діяльність на радіо та телебаченні;
•Рекламний та креативний супровід виборчого блоку на виборах до Верховної Ради України.

Співзасновник, заступник директора

з 05.1993 по 11.1998 (5 років 6 місяців)
ТОВ „ОКЛІ лтд”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Створення виробництва меблів з „нуля” та забезпечення його функціонування. Організація першого в Києві виробництва індивідуальних офісних меблів на замовлення;
•Планування виробничої програми та оптимізація фінансових показників;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Розробка та реалізація проектів дизайну і облаштування корпоративних офісів;
•Робота з замовниками та укладання контрактів, співпраці з іноземними контрагентами;
•Організація власної роздрібної торгівлі меблями та FMCG.
Реалізовані комплексні проекти: операційний зал Київського Головпоштамту (найбільший подібний об’єкт в Європі), конференц-зал головного офісу АППБ „Аваль”, операційні зали ряду відділень АППБ „Аваль”, операційний зал Одеського Головпоштамту, офіс „Мазда-Моторс Україна”. Для успішної реалізації проектів було організовано кооперацію та координацію логістики десятка виробництв та представництв Австрії, Німеччини, Польщі, Чехії, України.

Співзасновник, заступник директора

з 12.1991 по 04.1993 (1 рік 4 місяці)
МКП „Гіптор-Троянда”, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Організація виробництва корпусних та м’яких меблів;
•Організація роздрібної торгівлі побутових меблів;
•Виробництво, постачання торгівельних меблів для підприємств торгівлі та громадського харчування;
•Планування маркетингової політики в сегменті В2В;
•Співпраця з виробниками меблів – постачальниками;

Інженер-конструктор. Інженер-конструктор ІІІ-ї категорії

з 03.1989 по 10.1991 (2 роки 7 місяців)
КБ автоматики на дослідному заводі НДІ „Квант”, Київ (Машинобудування)

•Участь в розробці проектів автоматизації систем водопостачання та водопідготовки мінеральної води «Нафтуся» курорту Трускавець;
•Участь в роботі з постачальниками матеріалів та сировини для експериментального виробництва систем автоматизації.

Освіта

Університет банківської справи Національного Банку України

Фінанси, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Київський політехнічний інститут

Приладобудівний факультет, спеціальність „Прилади точної механіки”, Киев
Вища, з 1983 по 1989 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

підвищив кваліфікацію на курсах «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні» в Центрі тендерних процедур.

квітень 2006 року

Центральний інститут ППО АПН України, курси підвищення кваліфікації „Організатори дистанційного навчання"

вересень-жовтень 2005 року

стажування в Департаменті зв’язків з Верховною Радою України та моніторингу інформації Секретаріату Кабінету Міністрів України

жовтень-листопад 2003 року

Знання і навички

Аналітичний підхід Стратегічне мислення Самостійне прийняття рішень Комунікабельність Відповідальність Толерантність Здатність до успішної реалізації завдання Управління персоналом

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Травень-червень 2015 року
Брав участь у конкурсі на посаду начальника Управління аналітики та обробки інформації НАБУ. Пройшов тестування з результатом 100%, за результатами конкурсу зайняв друге місце.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: