Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 26 жовтня 2016

Наталья

Бухгалтер по начислению заработной платы, 6 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
61 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник групи заробітної плати централізованої бухгалтерії

з 08.2015 по нині (8 років 8 місяців)
Управління освіти Шевченківської в м.Києві РДА, Киев (Міністерство освіти)

-нарахування заробітної плати (програма по з/п КП ГІОЦ)
-розрахунки відпускних, лікарняних листів, утримання та
перерахунок аліментів
-формування звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів у ПЗ M.E.doc.,
-формування звіту по формі 1-ДФ
-формування податкових декларацій з податку на доходи фізичних осіб
-складання довідок про середню заробітну плату, про доходи для призначення субсидії
-складання меморіального ордера №5 „Зведення розрахункових відомостей по заробітній платі і стипендіям”,



Досягнення на займаній посаді – активна участь у процесі розробки програмного забезпечення з автоматизації процесу розрахунку заробітної плати (постановка технічних завдань виконавцям, контроль за їх виконанням, обробка отриманих результатів та впровадження відкорегованого програмного забезпечення в роботу)

Бухгалтер з розрахунку заробітної плати централізованої бухгалтерії.

з 04.2006 по 11.2014 (8 років 7 місяців)
Відділ культури Дебальцівської міської ради., Дебальцево (Культура и туризм)

Обов’язки:
-нарахування заробітної плати згідно штатних розкладів
-розрахунки відпускних, лікарняних листів, формування заявок-розрахунків
-формування звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів у ПЗ M.E.doc.
-складання звіту по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням та звіту про санаторно-курортне лікування
-складання звіту про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання
-формування звіту по формі 1-ДФ
-формування податкових декларацій з податку на доходи фізичних осіб
-складання довідок про середню заробітну плату, про доходи для призначення субсидії, до центра зайнятості, пенсійного фонду
-складання меморіального ордера №5 „Зведення розрахункових відомостей по заробітній платі і стипендіям”, меморіального ордера №8 „Розрахунки с підзвітними особами”

Освіта

Східноукраїнський національний університет імені В.Даля

Економічний факультет, спеціальність „Облік і аудит”., Луганськ
Вища, з 2007 по 2011 (3 роки 9 місяців)

1980 -1983 рр. Миколаївський суднобудівний технікум, спеціальність –
програмування для швидкодіючих математичних машин

Додаткова освіта та сертифікати

"Використання комп'ютерних технологій в бухгалтерському обліку"

2015,2 мес

Знання і навички

MS Office Користувач Internet HCL Notes ПЗ "Облік праці і ЗП"(ГІОЦ), ПЗ M.E.doc. 1С: Бухгалтерия 8.2

Знання мов

Українська — вільно

Рекомендації

Абакумова Валентина Іванівна

Абакумова Валентина Іванівна

Головний бухгалтер, Відділ культури Дебальцівської міської ради

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості:
Бажання навчатись новому та розвиватись в напрямку розрахунку заробітної плати (враховуючи моніторинг змін в законодавстві через систематичний перегляд професійних джерел), ведення здорового спосібу життя (відвідування секції з пілатесу, здорове харчування), вміння працювати в команді, відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість.
Наявність водійських прав категорії В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: