Резюме від 28 лютого 2015

Оксана

Руководитель кадровой службы, начальник отдела кадров, инспектор по кадрам, 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник служби управління персоналом

з 07.2010 по нині (13 років 10 місяців)
ТОВ "Київська енергетична будівельна компанія" (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація роботи кадрової служби, розподіл обов’язків між співробітниками служби для оптимального виконання роботи (3-4 підлеглих)
- знання роботи всіх ділянок кадрової роботи, законів України, які регулюють кадрову роботу, КЗпП України, частин Податкового Кодексу (необхідних в роботі);
- пошук, підбір персоналу, моніторинг ринку праці
- забезпечення та проведення атестаційних, кваліфікаційних комісій на підприємстві, проведення аудитів,
- створення та підтримка архіву кадрової служби
- листування та підготовка відповідей на запити служб зайнятості, виконавчих комітетів, податкової та кримінальної служб,
- успішне проходження перевірок Мінпраці та інших відомств,
- досвід кадрової роботи при зміні структури підприємства,
- навчання молодих співробітників кадровій роботі з нуля,
- консультування з кадрових питань керівництва підприємства та співробітників,
- досвід роботи кадрової служби при мобілізації персоналу компанії,
- досвід роботи в умовах високої плинності кадрів,
- відповідальність перед керівництвом компанії за роботу кадрової служби підприємства.

Освіта

Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут”

Інженерно-фізичний, Киев
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 5 місяців)

2008р Пройшла курс навчання за спеціальністю «Спеціаліст відділу кадрів» Навчальний центр «Golden Staff»

2004 - 2007 р. аспірантура Фізико-технологічного інституту металів та сплавів Національної академії наук України зі спеціальності «Металознавство та термічна обробка металів»

Знання і навички

Користувач ПК Робота з оргтехнікою Управління персоналом Знання офісних програм ProFIX

Додаткова інформація

Досвід роботи
З 12.07.2010 року по сьогодні ТОВ «Київська енергетична будівельна компанія»
Будівництво Штат – 700
З 2012 року Начальник служби управління персоналом.
- організація роботи кадрової служби, розподіл обов’язків між співробітниками служби для оптимального виконання роботи (3-4 підлеглих)
- знання роботи всіх ділянок кадрової роботи, законів України, які регулюють кадрову роботу, КЗпП України, частин Податкового Кодексу (необхідних в роботі);
- пошук, підбір персоналу, моніторинг ринку праці
- забезпечення та проведення атестаційних, кваліфікаційних комісій на підприємстві, проведення аудитів,
- створення та підтримка архіву кадрової служби
- листування та підготовка відповідей на запити служб зайнятості, виконавчих комітетів, податкової та кримінальної служб,
- успішне проходження перевірок Мінпраці та інших відомств,
- досвід кадрової роботи при зміні структури підприємства,
- навчання молодих співробітників кадровій роботі з нуля,
- консультування з кадрових питань керівництва підприємства та співробітників,
- досвід роботи кадрової служби при мобілізації персоналу компанії,
- досвід роботи в умовах високої плинності кадрів,
- відповідальність перед керівництвом компанії за роботу кадрової служби підприємства.
З 2010 року інспектор з кадрів. Ведення кадрового документообігу в повному обсязі.

26 березня 2009р– 28 січня 2010р
ВАТ «ВіЕйБі Банк»
Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи управління адміністрування персоналу департаменту персоналу.
Штат 3000 – 2000.
Обов’язки:
- Підготовка наказів з надання всіх видів відпусток, графіки відпусток.
- Накази на переведення, прийняття на роботу, звільнення працівників.
- Заповнення трудових книжок.
- Робота з ЦЗ (надання звітів 4ПН план, факт).
- Надання довідок та консультування співробітників з питання відпусток.
- Складання наказів на роботу у вихідні та святкові дні працівників.
Досвід зміни структури підприємства, внутрішня звітність з кадрів та інше.


22 квітня 2008 р – 24 березня 2009 р
АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»
Спеціаліст сектору із підготовки наказів відділу підготовки та обробки кадрових документів управління по роботі з кадрами департаменту персоналу.
Штат 12 000. Обов’язки:
- Підготовка наказів з надання всіх видів відпусток. Перевірка наказів. Перевірка наданих відпусток за минулі роки, виправлення помилок та інше.
- Підготовка наказів на відрядження працівників
- Підготовка наказів на переведення, звільнення, прийняття на роботу.
- Підготовка наказів на суміщення посад, заміщення на період відсутності, доплату за заміщення/суміщення.
- Внутрішня звітність відділу, та інше.


Київський центр науково-технічної та економічної інформації, Національний інформаційний центр зі співробітництва з ЄС в сфері науки та технологій.
На посаді інженера «Інформцентру ЄС».
З 01 липня 2004 – 01 лютого 2007 року переведена на посаду провідного інженера Національного інформаційного центру зі співробітництва з ЄС.

Жовтень 2002р – листопад 2003р
Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут”, Управління міжнародних зв’язків, Відділ міжнародних проектів, проект „Інформаційна підтримка впровадження ґендерної освіти в Україні” м.Київ.
Асистент, адміністратор віртуальної бібліотеки, та банку даних. Працювала за трудовою угодою.
Маю сертифікат від Канадсько-українського ґендерного фонду як тренерка проекту “Інформаційна підтримка впровадження ґендерної освіти в Україні”

Досвід роботи в кадровому діловодстві 7 років.
Працювала в кадрових програмах: 1C, Profix, Би 2 HRM.
Володію ПК всіма офісними програмами на рівні гарного користувача, офісною технікою, вмію працювати з великим обсягом документації, маю досвід консультування та написання методичних посібників, в проведенні та організації практичних семінар – класів, складання та роботи з базами даних, презентаціями, проведення комісій, засідань.
Я можу не тільки керувати кадровою службою, я можу виконувати будь-яку ділянку роботи кадрової служби і замінити інспектора з кадрів або спеціаліста з кадрової роботи, знаю як практично виконувати всю кадрову роботу підприємства.
Відповідальна, пунктуальна, добре знаходжу спільну мову з людьми, маю логічне структурне мислення, вмію працювати в умовах зміни структури підприємства (централізації, скороченні, та інше), швидко вчуся, швидко знаходжу рішення в нестандартних ситуаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: