Резюме від 25 березня 2024 PRO

Артем

Менеджер по продажам и закупкам, торговый представитель, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Торговий представник

з 09.2018 по 12.2023 (5 років 3 місяці)
ТОВ Золотий Орлан, Суми (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продажа товара Конти

Економист

з 12.2017 по 04.2018 (4 місяці)
СТОВ "Дружба Нова", Сумы (Сільське господарство, агробізнес)

Налагодження складської роботи

Менеджер по закупкам и продажам

з 02.2014 по 12.2017 (3 роки 10 місяців)
ТОВ АК "Тепличний", Суми (Сільське господарство, агробізнес)

Робота менеджером по закупкам та продажам:
заключение договоров, накладных с подальшим их оформлением, поиск поставщиков и покупателей.

Освіта

Сумський Національний Аграрний Університет

Економіка підприємства, Суми
Незакінчена вища, з 2014 по 2016 (2 роки)

Бакалавр

Сумський Національний Аграрний Університет

Логістика, Суми
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Магістр

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera Анализ рынка поставщиков продукции; поиск новых поставщиков; Заключение договоров поставки; обработка заказов и контроль

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Закончил военную кафедру, имею звание младшего лейтенанта запаса;
имею водительские права категории - В, женат.
Личностные качества:
внимательность, ответственность, организованность, умение/желание обучаться, целеустремленность, настойчивость, стремление к росту, высокая трудоспособность, хорошие аналитические способности, умение работать в коллективе.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: