Резюме від 28 травня 2024 PRO

Тетяна

Керівник відділу, менеджер по роботі з клієнтами, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

МЕНЕДЖЕР ЗІ ЗБУТУ (ПРОДАЖІ СЕГМЕНТУ B2B / ОРГАНІЧНІ ОВОЧІ)

з 05.2021 по нині (3 роки 1 місяць)
ТОВ «НІКО АГРО ХОЛДИНГ» /ТОВ «ОРГАНІЧНІ ІННОВАЦІЇ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Пошук та залучення до співпраці нових клієнтів, з метою розширення клієнтської мережі, збільшення об’ємів продажу, формування клієнтської бази, встановлення ділових контактів, розробка комерційних пропозицій;
- Ведення та підтримка діючої клієнтської бази, оперативне реагування на запитання, проблемні моменти, їх негайне усунення, забезпечення первинними документами, маркетинговою продукцією при кожному відвантаженні, а також контроль викладки товару на полицях магазинів)
- Проведення переговорів з потенційними клієнтами, презентація продукту, укладання договору щодо продажу продукції компанії;
- Відслідковування роботи конкурентів, умов їх роботи, цін та пропозицій, наявність товару на полицях / асортимент;
- Прийом замовлень від супермаркетів на продукцію, проведення заходів по виконанню термінів оплати та контроль дебіторської заборгованості, акти звірок;
- Робота в програмі 1С, версія 8.2 (внесення картки клієнта, формування замовлень, видаткових накладних, ТТН, звіти)
- Робота з клієнтськими програмами як по прийняттю замовлень так і бух.документами (edin.ua, Edi Web, vchasno.ua, document.online, "Інфолоджистік Україна");
- Ведення діловодства у встановленому порядку (прийом первинних документів, контроль повернення, відправка, бонусами партнерів їх перевірка та вчасна оплата) ;
- Постійний зв’язок з тепличним комплексом щодо наявного товару, питань правильного відвантаження продукції та ін.;
- Заповнення форм звітності по комерційній діяльності, участь в заг.зборах по реалізації товару, проблемним питанням, звітування, внесення пропозицій;
- Логістика, пошук водіїв, відповідного транспорту, координація роботи, звітність, документація, контроль оплати послуг перевізнику;
- Формування звітності по використанню витратних матеріалів, контроль їх наявності, а також участь в розробці макетів упаковки, узгодження деталей відповідно до державних вимог;
- GS 1 ("ДжіЕс 1 Україна") – оновленння товарної нумерації EAN (отримання штрихкоду на новий товар)
- Ведення сторінки в соціальних мережах "Instagram" та "Facebook" з нуля (наповнення постами, сторіз, написання текстів, створення фото та відео контенту).
*Сторінка в "Instagram" : organic_innovations_
*Сторінка в "Facebook": [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
- Виконання інших розпоряджень керівника.

Регіональный менеджер по работі з клієнтами B2B

з 01.2019 по 01.2021 (2 роки)
ТОВ "Кінда", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- обробка існуючих клієнтів (прийняття замовлень, контроль дебіторської заборгованості, відвантаження товару)
- пошук нових клієнтів (переговори, зустрічі, відрядження, презентація товару, погодження умов роботи, укладання договорів, участь у виставках);
- формування клієнтської бази;
- прийом та обробка замовлень клієнтів; оформлення рахунків, актів звіряння, контроль оплати та дебіторської заборгованості, супровід процесу продажу до укладення договору та відвантаження товару;
- підтримка в актуальному стані даних по клієнту;
- звітність за підсумками роботи, виконання поставлених завдань.

Регіональний менеджер по продажам (продажі сегменту В2В)

з 09.2017 по 01.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ «Плей Вуд», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- пошук нових клієнтів (дзвінки, переговори, зустрічі, відрядження, проведення переговорів, презентація товару, погодження умов роботи, укладання договорів, участь у виставках);
- формування клієнтської бази з нуля;
- прийом та обробка замовлень клієнтів; оформлення рахунків, актів звірки, контроль оплати та дебіторської заборгованості, супроводу процесу продажу до укладення договору та відвантаження товару;
- Підтримка в актуальному стані даних про клієнта в системі 1С та «АmoCRM»;
- надання звітів за підсумками роботи, виконання поставлених завдань.

Менеджер по работе з корпоративними клієнтам (продажі сегменту В2С)

з 09.2016 по 09.2017 (1 рік)
ТОВ «ТЕХНОЮГ», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- пошук нових клієнтів (дзвінки, комерційні переговори, зустрічі, погодження умов роботи, укладання договорів);
- робота з діючими клієнтами, ведення, розширення клієнтської бази;
- прийом та обробка замовлень клієнтів;
- оформлення рахунків, консультування по асортименту та по технічним параметрам товарів;
- формування актів звірки, контроль оплат та дебіторської заборгованості;
- Надання асортиментної лінійки клієнту та забезпечення необхідного товару;
- Підтримка в актуальному стані даних про клієнта в системі CRM на базі 1С;
- Складання та виконання планів продажу, надання звітів за підсумками роботи, виконання поставлених завдань керівника, участь у робочих нарадах.

ПОМІЧНИК КОМЕРЦІЙНОГОГО ДИРЕКТОРА

з 05.2014 по 09.2016 (2 роки 4 місяці)
ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», Київ (Транспорт, логістика)

Планування робочого дня керівника, організація робочих зустрічей, ведення та підготовка протоколів зустрічей та нарад, ведення внутрішнього документообігу, організація та оформлення відряджень, контроль виконання розпоряджень керівника, координація, контроль роботи водія, робочого персоналу, виконання доручень керівника, підготовка розпорядчої, адміністративної, комерційної та іншої кореспонденції – запитів, звернень, відповіді листи.

ПОМІЧНИК КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ НАУ

з 11.2010 по 03.2014 (3 роки 4 місяці)
НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, Київ (Освіта, наука)

виконання завдань поставлених керівником, ведення діловодства, робота з постачальниками, відбір, навчання, управління персоналом, контроль, координація, планування роботи персоналу, організація та забезпечення робочих заходів, звітність.

СПЕЦІАЛІСТ І КАТЕГОРІЇ СЕКТОРУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ

з 09.2009 по 09.2010 (1 рік)
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ КОРОСТИШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Коростишів (Державні організації)

фахівець захисту прав, інтересів дітей, робота з клієнтами, участь у судових засіданнях, підготовка документів, звітність.

Освіта

АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, М.КИЇВ

Факультет - право та підприємництво, Київ
Вища, з 2009 по 2010 (1 рік)

диплом: психолог-магістр

УНІВЕРСИТЕТ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Факультет - право та підприємництво, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

вища психологічна освіта
факультет - право та підприємництво
спеціальність: науково-педагогічна
диплом: психолог-фахівець

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Internet Explorer Email CRM 1С:Предприятие Outlook Express Управленческие навыки R-Keeper Mozilla Thunderbird Express Продаж B2B Комунікабельність Уважність Ведення CRM FMCG-продаж Активний продаж Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Відповідальність, цілеспрямованість у досягненні поставлених цілей, прагнення до професійного зростання, вміння організовувати людей для виконання поставлених завдань та досягати бажаних результатів, навички ділового спілкування, пунктуальність, навички планування власної роботи, самокритичність, стресостійкість, вміння узгоджено працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: