Резюме від 3 червня 2024 PRO

Світлана

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 12.2017 по нині (6 років 6 місяців)
ГК, Київ (Харчова промисловість)

Керівник департаменту обліку та звітності (Головний бухгалтер).
Фінансовий, податковий, управлінський облік господарської діяльності підприємств: виробництво, торгівля, оренда рухомого та нерухомого майна
Організація роботи департаменту, підбор кадрів, побудова структури, розподіл функцій, навчання, контроль, написання алгоритмів
здача звітності: фінансова, податкова (ПДВ, податок на прибуток, об'єднаний звіт, рентна плата, звіт про контрольовані операції), статистична, управлінська в повному обсязі
проходження обов'язкового аудиту підприємств (середні підприємства), оприлюднення інформації згідно з чинним законодавством
проходження аудиту фінансової звітності групи компаній
договірна робота
проходження перевірок комплексних, позапланових
взаємодія з контролюючими органами
робота на всіх ділянках обліку
Нарахування заробітної плати, ін виплат згідно з КЗПП, виконавчі листи
Операції ЗЕД - експорт, імпорт
ПДВ: реєстрація податкових накладних, облік, аналіз, планування та оптимізація податкового навантаження. Взаємодія з покупцями та постачальниками.
Робота з ФОП: побудова алгоритмів взаємодії, планування
Работа з РРО, ПРРО

Керівник відділу обліку та звітності

з 06.2015 по 12.2017 (2 роки 6 місяців)
ТОВ "ФАБРИКА СВІТЯЗЬ", Київ (Харчова промисловість)

•Керівник департаменту
•Робота на всіх ділянках обліку: банк, продажі, придбання, виробництво від робот з первинними документами до підготовки та здачі звітності, сітуативне навчання, написання алгоритмів для співробітників департаменту.
•Нарахування заробітної плати, ін виплат згідно з КЗПП.
•Операції ЗЕД - експорт, відрядження.
•ПДВ: реєстрація податкових накладних, облік, аналіз, планування та оптимізація податкового навантаження. Взаємодія з покупцями та постачальниками.
•Розробка, запровадження, контроль т оптимізація управлінського обліку на підприємстві.
•Підготовка та здача всіх видів внутрішньої та зовнішньої звітності.
•Звітність ФОП та ЮО на ЄП.
•Работа з банком щодо залучення кредитних коштів.
•Проходження перевірок ФСС, Мінпраці. Взаємодія з контролюючими органами.

Фахівець з обліку

з 10.2013 по 06.2015 (1 рік 8 місяців)
ООО «ЭЛМА-КОНСАЛТИНГ», Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Компания «ЭЛМА-КОНСАЛТИНГ» предоставляет бухгалтерские, юридические и кадровые услуги. Работа в данной компании позволила мне освоить многие участки работы бухгалтерии под руководством опытного главного бухгалтера. Основные функциональные обязанности:
•Ведение всех участков бухгалтерского учета компаний разных сфер деятельности в среднем 15 предприятий на группу (2 человека) бухгалтеров.
•Работа в системах клиент-банк ряда банков Украины: текущие документы, валюта, операции по выплате заработной платы, валюта.
•Начисление заработной платы, отпускных, больничных, налогов, связанных с оплатой труда предприятия с численностью персонала более 60 человек в программе 1С ЗУП. Подготовка ведомостей для выплаты заработной платы в системе клиент-банк.
•Подготовка и сдача финансовой, налоговой, статистической отчетности.
•Подготовка и участие в плановой проверке ГФС, аудиторской проверке предприятия-клиента.

Бухгалтер відділу національної звітності

з 11.2011 по 10.2013 (1 рік 11 місяців)
ООО «Астелит» (ТМ Life)., Киев (Телекомунікації, зв'язок)

•Подготовка и сдача статистической и налоговой отчетности:
арендная плата на землю (ок. 680 деклараций);
экологический налог;
рентная плата за специальное использование воды;
плата за парковку автомобилей.
•Прогноз авансовых платежей по налогам, контроль начисления и оплаты налогов в системе SAP.
•Коммуникации с налоговыми инспекциями Украины (более 100) с целью сбора информации для подготовки отчетности, урегулирования вопросов начислений и оплат налогов.

Фахівець управління проектами

з 10.2005 по 04.2011 (5 років 6 місяців)
Международный автомобильный холдинг «АТЛАНТ-М», Киев (Автобізнес та автосервіс)

•Участие в реализации проектов по развитию сети автоцентров в Украине, строительство, запуск предприятий, поддержание работы (Днепр, Харьков, Киев).
•Управление недвижимостью Холдинга: продажа, сдача в аренду, текущие меры по обеспечению работоспособности имущественных комплексов, договорная работа с контрагентами.
•Участие в создании информационного центра, развитие проекта на основании потребностей предприятия, оперативное управление.

Менеджер кредитно-корпоративного відділу

з 09.2003 по 10.2004 (1 рік 1 місяць)
ООО «АВТОСОЮЗ», Киев (Автобізнес та автосервіс)

•Обеспечение привлечения кредитных ресурсов для привлечения кредитных ресурсов на продажу автомобилей клиентам.
•Оптимизация условий кредитования на основании договорной работы с банками, страховыми компаниями.

Заступник директора з маркетингу

з 09.2000 по 09.2003 (3 роки)
МЧП «АНТАЛ», Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Руководитель офиса по работе с клиентами производственного предприятия, договорная работа, работа с первичными документами (продажи, отгрузки, касса).
•Анализ рынка, внедрение новых продуктов, формирование ценовой политики.
•Работа по продвижению продукции предприятия (реклама, выставки, работа со строительными и подрядными организациями).
•Планирование и организация участия в выставках

Менеджер відділу маркетингу

з 09.1998 по 09.2000 (2 роки)
ООО «ПКФ «ЭСКО», Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•Продажи, ценообразование, развитие дилерской сети предприятия. Работа с договорами, подготовка первичных документов (акты выполненных работ, отгрузки)

Освіта

Київський державний торговельно-економічний університет

Факультет економіки, менеджмента та права, Київ
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)

Економіст з маркетингу

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікат САР

2015-2017

Сертифікований курс «Бухгалтерський та податковий облік 1С:УТП»

2015

INTERNATIONAL HOUSE, курсы английского языка

2008-2009

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc MS Office 1С:Предприятие Бухгалтерский учет ЛИГА:ЗАКОН ОПЗ Законодательство Украины САПР ведения бухгалтерского учета Финансовая, налоговая и статистическая отчетность

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Мета:
Отримання роботи бухгалтера, заступника головного бухгалтера сучасного підприємства.
Особисті якості: відповідальність, уважність, комунікабельність.

Знання теорії та практики бухгалтерського та податкового обліку: Податковий кодекс, стандарти бухгалтерського обліку, профільне законодавство; постійна робота з нормативними документами, аналітичними матеріалами, Інтернет - ресурсами.

Листи - рекомендації з попередніх місць роботи - надам за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: