Світлана
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 50 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4100537
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 12.2017 по нині
(6 років 6 місяців)
ГК, Київ (Харчова промисловість)
Керівник департаменту обліку та звітності (Головний бухгалтер).
Фінансовий, податковий, управлінський облік господарської діяльності підприємств: виробництво, торгівля, оренда рухомого та нерухомого майна
Організація роботи департаменту, підбор кадрів, побудова структури, розподіл функцій, навчання, контроль, написання алгоритмів
здача звітності: фінансова, податкова (ПДВ, податок на прибуток, об'єднаний звіт, рентна плата, звіт про контрольовані операції), статистична, управлінська в повному обсязі
проходження обов'язкового аудиту підприємств (середні підприємства), оприлюднення інформації згідно з чинним законодавством
проходження аудиту фінансової звітності групи компаній
договірна робота
проходження перевірок комплексних, позапланових
взаємодія з контролюючими органами
робота на всіх ділянках обліку
Нарахування заробітної плати, ін виплат згідно з КЗПП, виконавчі листи
Операції ЗЕД - експорт, імпорт
ПДВ: реєстрація податкових накладних, облік, аналіз, планування та оптимізація податкового навантаження. Взаємодія з покупцями та постачальниками.
Робота з ФОП: побудова алгоритмів взаємодії, планування
Работа з РРО, ПРРО
Керівник відділу обліку та звітності
з 06.2015 по 12.2017
(2 роки 6 місяців)
ТОВ "ФАБРИКА СВІТЯЗЬ", Київ (Харчова промисловість)
•Керівник департаменту
•Робота на всіх ділянках обліку: банк, продажі, придбання, виробництво від робот з первинними документами до підготовки та здачі звітності, сітуативне навчання, написання алгоритмів для співробітників департаменту.
•Нарахування заробітної плати, ін виплат згідно з КЗПП.
•Операції ЗЕД - експорт, відрядження.
•ПДВ: реєстрація податкових накладних, облік, аналіз, планування та оптимізація податкового навантаження. Взаємодія з покупцями та постачальниками.
•Розробка, запровадження, контроль т оптимізація управлінського обліку на підприємстві.
•Підготовка та здача всіх видів внутрішньої та зовнішньої звітності.
•Звітність ФОП та ЮО на ЄП.
•Работа з банком щодо залучення кредитних коштів.
•Проходження перевірок ФСС, Мінпраці. Взаємодія з контролюючими органами.
Фахівець з обліку
з 10.2013 по 06.2015
(1 рік 8 місяців)
ООО «ЭЛМА-КОНСАЛТИНГ», Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Компания «ЭЛМА-КОНСАЛТИНГ» предоставляет бухгалтерские, юридические и кадровые услуги. Работа в данной компании позволила мне освоить многие участки работы бухгалтерии под руководством опытного главного бухгалтера. Основные функциональные обязанности:
•Ведение всех участков бухгалтерского учета компаний разных сфер деятельности в среднем 15 предприятий на группу (2 человека) бухгалтеров.
•Работа в системах клиент-банк ряда банков Украины: текущие документы, валюта, операции по выплате заработной платы, валюта.
•Начисление заработной платы, отпускных, больничных, налогов, связанных с оплатой труда предприятия с численностью персонала более 60 человек в программе 1С ЗУП. Подготовка ведомостей для выплаты заработной платы в системе клиент-банк.
•Подготовка и сдача финансовой, налоговой, статистической отчетности.
•Подготовка и участие в плановой проверке ГФС, аудиторской проверке предприятия-клиента.
Бухгалтер відділу національної звітності
з 11.2011 по 10.2013
(1 рік 11 місяців)
ООО «Астелит» (ТМ Life)., Киев (Телекомунікації, зв'язок)
•Подготовка и сдача статистической и налоговой отчетности:
арендная плата на землю (ок. 680 деклараций);
экологический налог;
рентная плата за специальное использование воды;
плата за парковку автомобилей.
•Прогноз авансовых платежей по налогам, контроль начисления и оплаты налогов в системе SAP.
•Коммуникации с налоговыми инспекциями Украины (более 100) с целью сбора информации для подготовки отчетности, урегулирования вопросов начислений и оплат налогов.
Фахівець управління проектами
з 10.2005 по 04.2011
(5 років 6 місяців)
Международный автомобильный холдинг «АТЛАНТ-М», Киев (Автобізнес та автосервіс)
•Участие в реализации проектов по развитию сети автоцентров в Украине, строительство, запуск предприятий, поддержание работы (Днепр, Харьков, Киев).
•Управление недвижимостью Холдинга: продажа, сдача в аренду, текущие меры по обеспечению работоспособности имущественных комплексов, договорная работа с контрагентами.
•Участие в создании информационного центра, развитие проекта на основании потребностей предприятия, оперативное управление.
Менеджер кредитно-корпоративного відділу
з 09.2003 по 10.2004
(1 рік 1 місяць)
ООО «АВТОСОЮЗ», Киев (Автобізнес та автосервіс)
•Обеспечение привлечения кредитных ресурсов для привлечения кредитных ресурсов на продажу автомобилей клиентам.
•Оптимизация условий кредитования на основании договорной работы с банками, страховыми компаниями.
Заступник директора з маркетингу
з 09.2000 по 09.2003
(3 роки)
МЧП «АНТАЛ», Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Руководитель офиса по работе с клиентами производственного предприятия, договорная работа, работа с первичными документами (продажи, отгрузки, касса).
•Анализ рынка, внедрение новых продуктов, формирование ценовой политики.
•Работа по продвижению продукции предприятия (реклама, выставки, работа со строительными и подрядными организациями).
•Планирование и организация участия в выставках
Менеджер відділу маркетингу
з 09.1998 по 09.2000
(2 роки)
ООО «ПКФ «ЭСКО», Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
•Продажи, ценообразование, развитие дилерской сети предприятия. Работа с договорами, подготовка первичных документов (акты выполненных работ, отгрузки)
Освіта
Київський державний торговельно-економічний університет
Факультет економіки, менеджмента та права, Київ
Вища, з 1992 по 1998 (6 років)
Економіст з маркетингу
Додаткова освіта та сертифікати
Сертифікат САР
2015-2017
Сертифікований курс «Бухгалтерський та податковий облік 1С:УТП»
2015
INTERNATIONAL HOUSE, курсы английского языка
2008-2009
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Мета:
Отримання роботи бухгалтера, заступника головного бухгалтера сучасного підприємства.
Особисті якості: відповідальність, уважність, комунікабельність.
Знання теорії та практики бухгалтерського та податкового обліку: Податковий кодекс, стандарти бухгалтерського обліку, профільне законодавство; постійна робота з нормативними документами, аналітичними матеріалами, Інтернет - ресурсами.
Листи - рекомендації з попередніх місць роботи - надам за запитом.
Схожі кандидати
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Київ
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
30000 грн, Київ, Житомир, Дистанційно
Головний бухгалтер, зам. головного бухгалтера
27000 грн, Київ, Дистанційно
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, помічник
Київ, Дистанційно
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Київ, Львів
,
ще 2 міста
Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера, ревизор
30000 грн, Київ