Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Антон

Аналітик, менеджер, проєкт-менеджмент

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Дата Аналітик, спеціаліст по роботі з Google Sheets

з 02.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Project launcher, Дистанційно (IT)

Функціональні обов’язки:
- Збір, очищення та аналіз даних з різних джерел для отримання інформації;
- Використання мови запитів SQL для ефективної взаємодії з базами даних;
- Розробка та створення звітів та дашбордів у Google Spreadsheets, Excel і PowerBI для візуалізації даних;
- Комунікація зі стейкхолдерами для визначення їхніх потреб;
- Автоматизація робочих процесів з використанням make.com;
- Аналіз ефективності рекламних кампаній з оцінкою основних маркетингових показників успішності кампанії, конверсії лідів та продажів;
- Розробка та впровадження автоматизованої системи розрахунку KPI для відділу продажів, використовуючи Google Spreadsheets та make.com;
- Налаштування CRM систем (воронки, автоматизації та шаблони);
- Побудова системи пошуку нових співробітників для відділу HR;
- Реалізація системи аутріч-комунікацій для залучення нових клієнтів та партнерів.

Менеджер контроля якості даних аудита

з 05.2018 по 10.2022 (4 роки 5 місяців)
АСНильсен , Київ, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Функціональні обов’язки:
1. Організація і контроль операційної діяльності зі збору інформації (аудиту) роздрібної торгівлі:
- Планування і контроль графіка відвідування торгових точок польовими співробітниками
- Координація роботи команди польових співробітників (в підпорядкуванні 35+ співробітників)
- Організація ефективної та своєчасної доставки даних, зібраних польовими співробітниками
- Координація клієнтських польових візитів
- Організація і проведення додаткових досліджень по запитах клієнтів і головного Офісу
- Дистанційне керування проектами.

2. Забезпечення і підтримання необхідного рівня якості даних:
- Моніторинг та управління польовими процесами, проактивное дослідження тенденцій і проблем, що виникають в режимі реального часу
- Організація додаткових перевірок
- Аналіз звітів, виявлення і запобігання порушенню методології роботи польовими Співробітниками
- Технічна підтримка проекту (програмного забезпечення та пристроїв збору даних)
- Досвід роботи з командами розробників програмного забезпечення та технічного супроводження
- Тестування та запуск нових програмних комплексів


3. Управління персоналом:
- Участь в підборі персоналу
- Навчання нових співробітників стандартам якості роботи компанії
- Участь в проведенні атестації співробітників
- Розвиток перспективних співробітників компанії для подальшого професійного і кар'єрного росту

Начальник відділу

з 06.2012 по 05.2018 (5 років 11 місяців)
Родовідбанк, Киiв (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи Відділу, розподілення завдань між співробітниками Відділу.
Здійснення контролю за вчасним виконанням покладених на Відділ завдань.
Здійснення аналітичного супроводження структурних підрозділів Банку в межах своїх повноважень:
- надання інформації, щодо стану заборгованості за кредитними договорами фізичних та юридичних осіб;
- формування вибірок за кредитним портфелем у розрізі різних параметрів (у розрізі строків прострочення, програм кредитування, регіональної належності та інше);
- аналіз результатів роботи по поверненню простроченої заборгованості, в тому числі аналіз ведення претензійно-позовної роботи, моніторинг оплат за проблемним кредитним портфелем;
- організація інформаційно-аналітичного роботи, спрямованої на підтримку діяльності відділу та структурних підрозділів Банку в межах своїх повноважень.
Аналітичне та інформаційне супроводження Регіональних Управлінь, що стосується роботи з проблемними активами в межах компетенції відділу.
Організація підготовки інформації та звітів за запитами структурних підрозділів Банку, що стосуються стану простроченого/проблемного кредитного портфеля або проведеної роботи у напрямку повернення простроченої заборгованості.
Організація підготовки інформації та звітів за запитами зовнішніх контролюючих органів, що стосуються стану простроченого/проблемного кредитного портфеля або проведеної роботи у напрямку повернення простроченої заборгованості.
Попереднє погодження підготовлених звітів із відповідальними за надання інформації співробітниками, передача погоджених звітів на візування.
Взаємодія зі структурними підрозділами Банку, Регіональними Управліннями у питаннях, що стосуються роботи з проблемними активами Банку.
Взаємодія із зовнішніми колекторськими організаціями, у разі співпраці Банку з ними:
- формування реєстрів боржників за вказаними параметрами, передача реєстрів на погодження керівництву Банку;
- супроводження кредитного портфеля, що знаходиться в роботі вказаних компаній;
- інформаційна підтримка партнерів у питаннях, що стосуються стану заборгованості за окремими кредитними договорами;
- аналіз результатів роботи, підготовка розрахунків винагород, передача розрахунків на погодження керівництву Банку.
Ініціювання питань щодо впровадження і розробки нових програмних блоків або вдосконалення вже існуючих з метою оптимізації виробничих процесів:
- підготовка технічних завдань;
- контроль за їх виконанням;
- тестування розроблених програмних підсистем;
- візування запитів про надання доступів для використання програмних підсистем, що були створенні за ініціативою Відділу.


Досягнення:
Розробка програмних комплексів для контролю та аналізу роботи з проблемними активами

Освіта

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана

Міжнародна економіка та менеджмент, міжнародний фінансовий менеджмент, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office SQL Користувач ПК MS Excel Уміння аналізувати Управлінські навички Ведення CRM Google Sheets MS Power BI Asana Big Data Управління проєктами Управління командою Організація роботи персоналу Делегування Зосередженість Jira Trello

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Відповідальність, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, ініціативність, вміння робити в команді, націленість на успіх. Водійські права категорій «В».

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: