Резюме від 15 травня 2024 PRO

Світлана

Керівниця підприємства, операційний директор, 99 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 08.2015 по 12.2023 (8 років 4 місяці)
ДП "КСПУ", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов'язки:
оперативне керування підприємством;
організація виробничо-господарської та соціально-побутової діяльності підприємства;
організація та здійснення роботи з ефективного комерційного використання будівель, що знаходяться на балансі підприємства;
укладання орендних договорів, повне проведення угод від пошуку клієнтів до підписання договорів та вирішення питань, що виникають;
забезпечення своєчасного збору орендних платежів досягнення максимальної комерційної ефективності;
ліквідація та недопущення дебіторської заборгованості контроль за дотриманням договірних умов;
ведення бази з використання площ та контролю за дотриманням фінансової дисципліни;
підтримка зв'язку з орендарями для з'ясування задоволеності їх рівнем обслуговування або інших питань, пов'язаних з управлінням;
підбір підрядних та сервісних організацій (робота через систему "Прозоро");
контроль експлуатаційних служб;
укладання договорів обслуговування та контроль їх виконання сторонами;
претензійна робота;
керівництво Службою головного інженера підприємсіва;
організація та контроль будівельно-ремонтних робіт, терміни та якість їх виконання;
взаємодія з будівельними, підрядними та іншими організаціями;
проведення регулярних оглядів об'єктів відповідно до встановлених правил та інструкцій;
складання в установленому порядку річного фінансового плану підприємства та затвердження;
подання щоквартального звіту щодо оцінки ефективності управління об'єктом державної власності;
забезпечення максимальної комерційної ефективності (відносини витрат до надходжень);
управління грошовими потоками;
вирішення організаторських, господарських та адміністративних питань у повному обсязі.

Генеральний директор

з 09.2004 по 12.2014 (10 років 3 місяці)
Мережа ресторанів самообслуговування "Трапезна" (9 закладів), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов'язки:
дотримання трудової політики компанії, політики безпеки та безпечного виконання процедур усіма працівниками компанії;
організація роботи та ефективної взаємодії структурних підрозділів компанії;
формування управлінської команди;
проведення кадрової політики компанії;
ціноутворення;
аналіз результатів інвентаризації, контроль закупівель, керування залишками;
розробка заходів щодо мотивації співробітників компанії для підвищення їх працездатності;
оперативний контроль за роботою діючих ресторанів;
вивчення попиту споживачів на продукцію ресторанів;
розробка та впровадження нових методів та форм роботи компанії;
закупівля обладнання та інвентарю;
переобладнання виробництва;
аналіз фінансово-господарської діяльності компанії;
фінансовий контроль та бюджетування;
звітність засновникам за підсумками роботи компанії та планування на новий період;
відстеження та аналіз ринку, цін, асортименту;
робота з корпоративними клієнтами;
пошук нових корпоративних клієнтів;
складання комерційних пропозицій та їх презентація;
організація та проведення рекламних заходів;
відкриття нових закладів з «0»;
участь у тендерах на оренду приміщеннях, підготовка документів на тендерну комісію;
контроль ведення бухгалтерської документації;
взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами (Подільський, Шевченківський, Печерський, Солом'янський, Голосіївський райони м.Києва).

Директор

з 07.2002 по 09.2004 (2 роки 2 місяці)
мережа ресторанів "Два Гусака", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Фахівець відділу продажів

з 11.1999 по 06.2002 (2 роки 7 місяців)
Супермаркет "Євромарт-Харків", Харків (Роздрібна торгівля)

- ведення клієнтської бази
- обробка заявок від клієнтів
- формування заявок до відділу закупівлі
- виписування первинних та супровідних документів
- відстеження дебіторської заборгованості
- аналіз та корегування асортименту товарів
- оформлення договорів
- участь у проведення інвентаризації на складах та торгівельному залі
- аналіз та ведення продажів у програмі СПРУТ
- вирішення проблемних ситуацій з клієнтами
- підготовка та надання звітності

Інспектор відділу поточних операцій

з 01.1997 по 11.1999 (2 роки 10 місяців)
Незалежний реєстратор ТОВ "Атлантік ЛТД", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Продавець

з 09.1990 по 01.1997 (6 років 4 місяці)
Продуктовий магазин АТЗТ "Берегиня", Харків (Роздрібна торгівля)

Освіта

ВНЗ „Міжрегіональна Академія управління персоналом“

Юридичний, право, Київ
Вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Магістр права з відзнакою

Харківський національний університет ім.Каразіна

Економічний, фінанси та кредит, Харків
Вища, з 1990 по 1995 (5 років)

спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

Семінар-тренінг "Участь та перемога на торгах на Prozorro"

2017

Тренінг "Управлінські навички"

2012

Спеціалізований практикум "Перевірка на предприємстві: підстави та наслідки"

2011

Бізнес-семінар "Організація ресторанного бізнесу"

2005

Тренінг командної взаємодії

2004

Бізнес-тренінг «Система управління компанією»

2003

Тренінг-семінар «Управління персоналом»

2002

Тренінг-семінар «Методи нематеріальної мотивації та прогнозування успішності співробітників

2002

ПрТА "ВНЗ"МАУП" Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство

2019

Сертифікат підвищення кваліфікації "Зміни в роботі відділу кадрів 2020"

2020

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet Windows СПРУТ-ТП D2 System Стресостійкість Уміння працювати в режимі багатозадачності Управління командою Робота в команді Знання правової системи Ведення договірної роботи Кадрове діловодство Систематизація бізнесу Управлінські навички MS Excel Участь у тендерах Уміння аналізувати Управління будівельною компанією Фінансове планування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно

Рекомендації

Сагач Олексій

Сагач Олексій

Співласник, мережа ресторанів "Трапезна"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

напрацьовані на практиці управлінські та організаторські навички;
здатна швидко вивчати та освоювати різні сфери діяльності;
бізнес-орієнтована;
відповідальна, скрупульозна, вмію та люблю приймати нетрадиційні рішення;
знання технічних особливостей експлуатації нерухомості;
практічний досвід відкриття 4-х ресторанів з "0";
знання та використання на практиці нормативних документів підприємств громадського харчування;
знання та використання на практиці норматіивних документів кадрового та основного діловодства;
досвід ведення претензійно-позивної роботи;
володіння технікою написання договорів;
володіння ПК обсягом користувача;
напрацьована база клієнтів, бізнес-партнерів та контактів у державних структурах;
досвід взаємодія з перевіряючими та контролюючими органами;
Посвідчення водія кат. В, А; наявність авто.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: