Резюме від 20 квітня 2024 PRO

Антон

Senior System, Junior DevOps engineer, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Senior Support Engineer L2/L3

з 10.2018 по нині (5 років 6 місяців)
АТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

— Розгортання бізнес-додатку Creatio з нуля.
— Налаштування та адміністрування Creatio, залежних сервісів та додаткового ПО (Docker, Redis, RabbitMQ)
— Контроль пулу звернень команди в Jira Service Desk. Аналіз і діагностика звернень стосовно помилок у бізнес-додатку Creatio. Виправлення помилок рівня L2/L3.
— Написання SQL-запитів до БД, виправлення помилок користувачів. Створення процедур і тригерів для автоматизації шаблонних дій та виправлення помилок бізнес-додатку на рівні БД.
— Виклик сервісів та виправлення помилок в бізнес-процесах за допомогою Postman
— Відтворення та детальний опис для розробників бізнес-кейсів, що приводять до помилок у роботі системи.
— Аналіз бізнес-процесів Creatio, створених по технології BPMN.
— Аналіз логів бізнес-додатків, IIS, баз даних.
— Адміністрування та конфігурування серверів бізнес-додатків та баз даних.
— Адміністрування доступів користувачів за допомогою Active Directory.
— Створення навчальних статей та документаціх в Confluence
— Навчання молодих спеціалістів

Middle Support Analyst L2

з 01.2018 по 09.2018 (8 місяців)
Terrasoft, Київ (IT)

— Підтримка користувачів та надання консультацій по питанням функціоналу лінійки продуктів Creatio / bpm'online (створення бізнес-процесів, налаштування імпорту/експорту даних, налаштування інтеграцій і ін.)
— Відтворення в UI та за допомогою Postman помилок у роботі BPM’Online та детальний їх опис для усунення розробниками.
— Аналіз логів бізнес-додатків, IIS.
— Написання SQL-запитів до БД для виправлення помилок системи.
— Вирішення технічних проблем продукту, пошук, аналіз та опис кейсів відтворення
— Аналіз алгоритмів реалізації бізнес-логіки за допомогою Creatio / bpm'online
— Написання статей для бази знань

Помічник директора

з 06.2014 по 01.2018 (3 роки 7 місяців)
ПП "Вассерман", Київ (Транспорт, логістика)

— Виконання доручень директора підприємства
— Відрядження країною і закордон
— Побудова логістичних маршрутів
— Розрахунок часу та контроль за пересуванням водіїв
— Адміністрування ОС сімейства Windows
— Налаштування інтернет-обладнання, локальних мереж, ПК;
— Вирішення програмних та апаратних проблем
— Формування звітів для керівника

Консультант Call-center сегментів Prepaid та Contract (L1)

з 04.2012 по 06.2014 (2 роки 2 місяці)
ПрАТ «Київстар»,, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

— Консультування клієнтів компанії про послуги та тарифні пропозиції для абонентів передплаченого зв'язку, пізніше - контрактних абонентів
— Вирішення базових технічних питань
— Вирішення фінансових питань
— Збереження доходу від бізнес-клієнтів
— Продаж додаткових послуг

Освіта

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівництво та цивільна інженерія, Київ
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Навчився шукати та використовувати технічну літературу, підбирати оптимальні методи вирішення завдань, приймати проектні рішення та продумувати їх на кілька кроків вперед.

Гімназія № 143

Київ
Середня, з 1998 по 2008 (10 років)

Математичний профіль

Знання і навички

AutoCAD Oracle Database MS SQL Server СУБД CRM Autodesk 3ds Max ArchiCAD Autodesk Creatio PostgreSQL Налаштування ОС Технічна підтримка користувачів BPMN Bpm'online Business Process Management Jira Адміністрування Windows Server

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

•Опыт 4 года предоставления консультаций клиентам. Удаленная помощь в настройке клиентского ПО и оборудования
•Опыт ведения переговоров с бизнес-клиентами
•Опытный пользователь ПК , знание аппаратного состава
•Работа с прикладным программным обеспечением (линейка ОС Microsoft Windows, пакет Microsoft Office, сервисное и прикладное, а также некоторое специализированное ПО)
•Опыт работы в системе управления взаимоотношениями с клиентами - CRM Help Desk, BPM'Online
•Знание основных принципов построения сетей
•Навыки верстки страниц в HTML и CSS
•Навыки работы с СУБД MS SQL и Oracle
•Навыки работы и администрирования CRM BPM’Online
•Навыки работы в графических редакторах (Adobe Photoshop, Corel Draw)
•Навыки работы с системами проектирования и 3D (Autodesk AutoCad, Autodesk 3ds Max, Autodesk ArchiCAD, FreeCad, ZModeller)
•Знание мобильных ОС (Android, iOS, Windows Phone)
•Умение быстро обрабатывать большие объемы информации
•Нацеленность на результат, стремление к самосовершенствованию
•Высокие математические и аналитические способности
•Водительское удостоверение категории B, опыт вождения 6 лет.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: